مشاوره و فروش
02137163

ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد؟

852350 image1653599898
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
24 بازدید

ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد: ورق سیاه 4 میل از جمله پرکاربردترین انواع ورق سیاه برای صنایع مختلف است. این نوع ورق دارای خواص و ویژگی های ورق سیاه از جمله مقاومت در دمای بالا می باشد. ورق سیاه 4 میل دارای 4میلی متر ضخامت می باشد و دلیل نامگذاری آن هم همین ضخامتش است. وزن ورق سیاه و سایر مشخصات آن در ادامه همین مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت ثامن تجارت مورد بررسی قرار می گیرد. ضن این که به شما خواهیم گفت که این نوع ورق دقیقا در چه جاهایی و به چه منظوری به مصرف می رسد.

ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد؟

این نوع ورق در ایران و سایر کشورهای جهان تولید می شود. مهم ترین کارخانه های تولیدکننده این محصول عبارت اند کارخانه فولاد مبارکه استان اصفهان و کارخانه فولاد گیلان. نوع این ورق ها و نیز مشخصات فنی این محصولات با یکدیگر متفاوت اند که در جداول ارائه شده در ادامه اینم مقاله در مورد آن ها بحث خواهد شد. جدول استاندارد ورق سیاه 4 میل تدوین شده تا مشخصات فنی، کاربردها و نحوه تولید این محصول به صورت استاندارد برای همگان در دسترس باشد. تولیدکنندگان با مراجعه به این جدول اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و اصولی می نمایند.

مشخصات ورق سیاه 4 میل

در ادامه ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد به شما خواهیم گفت که این محصول دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی می باشد. مطابق با آن چه در بالا گفته شد، این مشخصات در جدول استاندارد ورق های سیاه آورده شده است. ورق های سیاه 4 میل، دارای ضخامت 4 میلی متر هستند و با طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر تولید می شوند. وزن ورق د این شرایط چیزی در حدود 64 کیلوگرم است.

ورق های اسیدشویی از این نوع نیز دارای طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر هستند. این ورق ها همان طور که از نام ان ها بر می آید دارای ضخامت 4 میلی متر می باشند. وزن این ورق های سیاه معادل یا 64 کیلوگرم تعیین شده است.

کاربردهای ورق سیاه 4 میل

به طور کل ورق سیاه 4 میل، ورق سیاه 3 میل و دیگر انواع این ورق ها در ساخت مخازن و تانکرهای مختلف به کار می روند. این ورق ها برای تولید مخازن تحت فشار بسیار مناسب هستند. همچنین از ورق های سیاه با ضخامت های گوناگون، بنا به نیاز در ساختمان سازی استفاده فراوانی می شود. ورق های سیاه به طور عمده در صنایع سنگین بسیار پرکاربرد هستند.

ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد؟ (انواع ورق سیاه)

تولید ورق سیاه 4 میل

حال که دانستید ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردی دارد، در مورد نحوه تولید آن نیز اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد. در حالت کلی ورق ها با دو روش نورد سرد یا نورد گرم تولید و به بازار عرضه می گردند. ورق های سیاه با روش نورد گرم و ورق های روغنی با روش نورد سرد تولید می شوند. به همین دلیل است که نام این ورق ها را ورق گرم و ورق سرد نیز می گذارند. این ورق ها به دو صورت رول و شیت در بازار موجود هستند. معمولا سایز این ورق ها بنا به نیاز بازار و سفارش مشتری می تواند متفاوت بوده و تغییر کند.

جدول قیمت ورق سیاه 4 میل

جدول مرتبط با قیمت وق سیاه 4 میل در زیر آورده شده است. باید دراین زمینه بدانید که عدم ثبات قیمت ارز، اجازه ثبات در قیمت انواع محصولات اعم از ورق های فولادی را نمی دهد. جدول زیر کارخانه های تولیدکننده ورق سیاه را به شما معرفی کرده و مشخصات ورق های تولیدی هر کدام را نیز نشان می دهد.

محصول قیمت
ورق سیاه 4 میل عرض 1000 رول فولاد گیلان تماس بگیرید
ورق 4 میل گالوانیزه عرض 1 چین تماس بگیرید
ورق 4 میل گالوانیزه عرض 125 چین تماس بگیرید
ورق سیاه 4 میل کوتاه فولاد مبارکه تماس بگیرید
ورق سیاه 4 میل بلند فولاد مبارکه تماس بگیرید
ورق اسیدشویی 4 میل عرض 125 فولاد مبارکهw22 تماس بگیرید
ورق اسیدشویی 4 میل عرض 1 فولاد مبارکهw22 تماس بگیرید
ورق آجدار 4 میل 6*1/5 قزاق st37 تماس بگیرید
ورق آجدار 4 میل عرض125 قزاق st37 تماس بگیرید
ورق آجدار 4 میل عرض1 قزاق st37 تماس بگیرید

خرید ورق سیاه 4 میل

در این مقاله در مورد این که ورق سیاه 4 میل چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت شد. شما با مطالعه این مقاله و در قالب جدول ارائه شده در آن، با کارخانه های اصلی تولیدکننده ورق سیاه نیز آشنا شدید و دریافتید که مشخصات فنی این نوع ورق ها چگونه است. در صورتی که تمایل برای خریداری این محصول را داشتید می توانید با مراجعه به بخش دانشنامه آهن آلات وب سایت ثامن تجارت اطلاعات مفیدی را در مورد آن به دست آورید. ضمن این که همکاران ما به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مطالب مرتبط