مشاوره و فروش
02191003181

راهنمای خرید پروفیل زد

852350 image1650867222
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
5 بازدید

پروفیل ها یکی از مصالح مهم ساختمانی هستند که در استحکام و افزایش مقاومت ساختمان های تاثیر بسیار زیادی دارند. مجموعه ثامن تجارت در این مقاله قصد دارد به راهنمای خرید پروفیل زد بپردازد. شما قبل از باید بدانید که برای چه مصارفی به این محصول نیاز دارید؛ زیرا پروفیل های زد به دو نوع بسته و باز تقسیم بندی می شوند و هر کدام انواع مختلفی دارند. معمولا از پروفیل برای ساخت سقف سوله ها و یا ساخت در و پنجره استفاده می شود. حال با ما همراه باشید تا از کاربرد ها و مزیت های این محصول مطلع شوید و هنگام خرید آن با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

پروفیل های زد چه کاربردی دارند؟

این محصول کاربرد های بسیاری دارد که در قیمت آن تاثیر زیادی دارند، البته عواملی چون ضخامت، وزن و ابعاد در تعیین قیمت پروفیل  Z اولویت دارد. حال در ادامه این مقاله راهنمای خرید پروفیل z، از سایت ثامن تجارت کاربردهای مهم این محصول را برای شما شرح می دهیم. این کاربردها شامل موارد زیر است:

  • ساخت کشتی ها
  • ساخت سقف سالن های چند طبقه
  • ساخت سقف کارخانه ها
  • ساخت سقف سازه های کوچک تر از کارخانه و سالن های چند طبقه
  • ساخت ریل ها
  • ساخت پایه ها
  • تولید و ساخت فریم هایی از جنس فلز

جدول وزن پروفیل زد

weight (kg/m)thickness (mm)Z dimension (mm)Size
وزن یک متر (kg/m)ضخامتh3h2h1سایز
5.1722236018018
6.4232.5236018018
6.8152.5236020020
8.1283236020020
7.2082.5236022022
8.5992236022022

مزیت های مهمی که در هنگام خرید پروفیل زد باید در نظر داشت!

اما حال در مققاله راهنمای خرید پروفیل زد، می خواهیم مزیت های مهم این محصول را برای شما شرح دهیم. شما قبل خرید هر محصولی نیاز دارید که با ویژگی ها و مزیت های آن آشنا شویذ. پس با ما همراه باشید تا شما را از ویژگی های مهم پروفیل زد مطلع کینم:

  • مقاومت در برابر بارهای کششی
  • حمل و انتقال بسیار راحت محصول
  • امکان تعویض محصول در صورت دیده شدن عیب و نقص هایی در آن
  • بازیافت راحت پروفیل زد باعث شده تا آن را سازگار با محیط زیست طلقی کنند.
  • و در اخر می توان گفت که پروفیل های زد جزء کم وزن ترین پروفیل ها به شمار می آید

عوامل تاثیر گذار در قیمت پروفیل زد

همانطور که در بالا اشاره ی کوچکی به آن کردیم، قیمت این محصول عوامل چون سایز، وزن و ضخامت تعیین می کند یعنی به ین صرت که هر چقدر وزن و ضخامت این محصول بیشتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بیشتر می باشد. نکته قایبل توجه این است که نواسانات ارزی، قیمت آهن و قیمت فولاد بر تعیین قیمت پروفیل زد تاثیر گذارند؛ بنابراین برای این محصول نمی توان قیمتی ثابت را مشخص کرد و روزانه قیمت آن در حال تغییر است. شما برای اطلاع از اخرین قیمت پروفیل زد می توانید با کارشناسان مجموعه کثامن تجارت در تماس باشید.

خلاصه مطالب

همانطور که گفته شد پروفیل ها دو نوع بسته و باز دارند، که پروفیل زد در دسته پروفیل ها باز قزاز می گیرد. امروزه این محصول در ساخت سقف ساختمان ها چند طبقه و سالن ها استفاده می شود؛ زیرا باعث افزایش استحکام آن ها می شود. مجموعه ثامن تجارت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه آهن آلات در ایران، پروفیل های زد را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار داده است. ما در تلاشیم تا محصولاتی با کیفیت عالی و مقرون به صرفه را به شما ارائه دهیم.

امیدوارم که در این مقاله با موضوع راهنمای خرید پروفیل زد، توانسته باشیم مطالب مفید و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در صورت رضایت از ما نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از صبوری و بردباری شما سپاس گذاریم.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه