مشاوره و فروش
02137163

قیمت میلگرد حرارتی 8 و مشخصات آن

price thermal rebar 8
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
163 بازدید

قیمت میلگرد حرارتی 8: میلگرد حرارتی چیست؟ قیمت هر شاخه میلگرد حرارتی چقدر است؟ این سوالات در مورد نوع خاصی از میلگردها مطرح می شود که ما در این مقاله از وب سایت مجموعه ثامن تجارت به آن ها پاسخ خواهیم داد.البته این که بگوییم میلگرد حرارتی یک نوع خاص از میلگردها است، زیاد صحت ندارد. در واقع دلیل نام گذاری این محصول، شرایط استفاده و کاربرد ویژه آن است. این میلگردها با هدف جلوگیری از بروز مشکلاتی نظیر ترک خوردن بتن، مورد استفاده قرار می گیرند. با مطالعه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این میلگرد و قیمت هر کیلو حرارتی، بیشتر بدانید.

میلگرد حرارتی چیست؟

میلگرد فولادی حرارتی نیز از دسته مصالح ساختمانی می باشد که موافقان و مخالفان مختص به خود را دارد چرا که این نوع میلگرد ها نیز برای فضا های مختص به خود مناسب می باشند. استفاده از میلگرد برای کار هایی که با بتن سروکار دارند بسیار مناسب بوده است که باید نحوه بستن صحیح آن ها را نیز بلد باشید. برای ساخت سقف ها از تعداد مشخصی میلگرد با فاصله های مشخص در دال بتنی به صورت چپ و رات و عمود بر تیرچه ها قرار می دهند.

که در اصل دال بتنی وظیفه تحمل بار های عمودی را بر عهده دارد. نحوه عملکرد میلگرد حرارتی به این صورت است که در زمان هیدراسیون سیمان این میلگرد ها با بتن درگیر می شوند و جلوی انبساط و انقباض بیش از حد بتن ها را می گیرند که این عامل سبب جلوگیری از ترک خوردگی بتن ها می شود. نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که زمانی که فشار روی میلگرد ها وارد می شود، این میلگرد ها در برابر فشار مقاومت کمی خواهند داشت.

قیمت میلگرد حرارتی 8

پس در زمان ساخت و ساز های خود با میلگرد حرارتی باید توجه داشته باشید که میلگرد ها دچار خمش نشوند چرا که خمش در میلگرد ها سبب می شود تا میلگرد در بتن عملکرد خوبی از خود نشان ندهد.

قیمت میلگرد حرارتی 8:

میلگرد حرارتی در برخی از منابع و کتاب های مهندسی با نام میلگرد افت و حرارتی نبر نامیده می شود. این محصول تنش های حرارتی بتن از قبیل انبساط و انقباض را کنترل می کند. محل قرارگیری این محصول، بیشتر بر روی سقف یک سازه است و مناسب ترین مکان آن ها یک سوم بالای ضخامت دال بتنی می باشد. استاندارد تولید میلگردهای حرارتی نیز مانند سایر انواع این محصولات از قبل تعیین شده و همه از آن پیروی می کنند. اما قیمت میلگرد حرارتی یزد ممکن است با قیمت میلگرد حرارتی میانه متفاوت بوده و به عوامل مختلفی وابسته باشد.

علت ترک خوردن بتن:

در بخش قبل اشاره شد که میلگرد حرارتی مانع از ترک خوردن بتن می شود، اما این ترک ها چگونه به وجود می آیند؟ این نکته باید مد نظر قرار گیرد که میزان دوام و چگونگی رفتار بتن با میزان استحکام سازه ارتباط مستقیمی دارد. در اوقع هر چقدر بتن به شکل مناسبی ایجاد و پی ریزی شود، شاهد عملگرد مناسب تری از المان های سازه خواهیم بود. بنابراین باید همواره در فکر ارتقاء و بهبود بتن باشیم و قیمت میلگرد حرارتی 8 نیز به دلیل عملکرد مناسب در برابر این مشکلات، کمی بالاتر از میلگردهای ساده است.

یکی از مشکلاتی که برای بتن در طول سال های متمادی عمر آن به وجود می آید، ترک خوردگی است. ترک هایی که ریز هستند، مشکل حادی را به وجود نخواهند آورد؛ اما باید به شدت حواستان به ترک های بزرگ تر باشد. چرا که موجب از بین رفتن سازه و ایجاد آسیب جدی در آن در زمان وقاوع زمین لرزه و سایر بلایا و حوادث می شود. همچنین تغییرات دمایی، نفوذ مواد خوردنده مانند اسید و نمک در بتن و بارهای خارجی اعمال شده بر آن، می تواند سبب بروز این ترک ها شود.

میلگرد حرارتی چطور عمل می کند؟

در ادامه مقاله قیمت میلگرد حرارتی 8، باید به این مورد توجه کنید که اجرای میلگردهای حرارتی بیشتر در سقف یک سازه انجام می شود. بنابراین ترک های عرضی در سقف ایجاد نخواهد شد و آب و سولفات به داخل بتن و میلگردها نفوذ نخواهد کرد. نتیجه این کار، عدم زنگ زدگی و خوردگی میلگردهای اصلی خواهد بود که طول عمر بیشتری را نیز برای سازه در پی خواهد داشت. به بیانی دیگر میلگردهای حرارتی باع عملکرد یکپارچه صقف می شود. این محصولات در نهایت سبب حفظ سازه در برابر ترک خوردگی، شکستن و ریزش بتن می شوند

جدول قیمت میلگرد حرارتی 8:

در جدول زیر قیمت میلگرد حرارتی سایز 8 را مشاهده می کنید. لازم است بدانید که میلگردها به دو صورت کلاف و شاخه در بازار موجود هستند که جدول زیر، قیمت هر دو نوع را پوشش می دهد.

نام و نوع میلگرد قیمت
کلاف آجدار 8 – A2 الیگودرز تماس بگیرید
کلاف 8 ساده گروع ملی کوثر اهواز تماس بگیرید
کلاف آجدار 8 – A2 فولاد نطنز تماس بگیرید
کلاف 8 ساختمانی 1008 امیرآباد تماس بگیرید
کلاف آجدار 8 – A2 گروه ملی کوثر اهواز تماس بگیرید
کلاف 8 آجدار – A3 گروه ملی کوثر اهواز تماس بگیرید
کلاف آجدار 8 – A3 فولاد نطنز تماس بگیرید
کلاف آجدار 8 – A2 فولاد یزد تماس بگیرید

قیمت میلگرد حرارتی اصفهان:

قیمت میلگرد حرارتی 8 اصفهان و در کل قیمت هر شاخه میلگرد حرارتی را باید از فروشگاه های مجاز و وب سایت های معتبر دریافت نمود. قیمت میلگرد حرارتی نیشابور و سایر شهرهای ایران علاوه بر مشخصات و هزینه های انبارداری و حمل و نقل، به برند تولیدکننده آن نیز وابسته است.

میلگرد حرارتی ساده یا آجدار

کلام آخر:

فروشگاه آنلاین ثامن تجارت می تواند منبع مناسبی برای خرید و دریافت قیمت این محصول باشد. کارشناسان وب سایت این فروشگاه به صورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی سوالات شما هستند. این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند و ارائه دهنده بهترین انواع مصالح ساختمانی با قیمت مناسب بوده است. جهت اطلاع از قیمت میلگرد می توانید از طریق این سایت صنعتی با کارشناسان فروش ما همراه باشید.

مطالب مرتبط