مشاوره و فروش
02137163

قیمت ورق آهن 1 میل

852350 image1657345255
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
32 بازدید

قیمت ورق آهن 1 میل و همچنین قیمت ورق گالوانیزه یا به طور کل قیمت ورق آهن کیلویی را محاسبه می کنیم تا بدانیم محصول ساخته شده از آن ها در نهایت چقدر هزینه در بر دارد. استعلام قیمت ورق آهن به صورت روزانه از طریق وب سایت ثامن تجارت امکان پذیر است. اما در این مقاله ما قصد داریم تا در مورد این قیمت گذاری و عوامل موثر بر آن صحبت کنیم. برای این کار لازم است تا اطلاعات مختصری در مورد ماهین ورق یک میل به دست آورید و شرح کاملی از مشخصات آن را مطالعه نمایید. پس با ما همراه باشید.

قیمت ورق آهن یک میل

باید بدانید که ورق ها به طور کل به یکی از دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند. وجود دو روش برای تولید می تواند توجیه خوبی برای وجود تفاوت در ظاهر و حتی کارایی ورق ها باشد. ورق آهنی یک میل از پرکاربردترین نوع ورق های موجود در بازار است که همه ساله برای استفاده در صنایع مختلف، خریداری می شود. از ورق های آهن در صنعت خودروسازی به فراوانی استفاده می شود. این ورق ها همچنین برای تولید انواع تانکر و سوله های بزرگ هم مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که کاربردهای اصلی ورق یک میل چیست.

image165734530213
جدول قیمت ورق آهن 1 میل

ورق آهن یک میل در کارخانه های مختلفی در ایران تولید می شود. مهم ترین این کارخانه ها عبارت اند از هفت الماس و فولاد مبارکه. علاوه بر این انواع ورق آهن در سایزهای مختلف در کارخانه های احداث شده در شهرکرد و کارخانه قزاق هم تولید می شود. در زیر جدولی ارائه شده که اطلاعات کارخانه های تولیدکننده این محصول را به شما نشان می دهد. برای آگاهی از قیمت این محصولات باید با ما تماس بگیرید. چرا که قیمت ها یا توجه به نوسانات بازار در حال نوسان و تغییر است.

محصول- محل تولید قیمت
ورق 1 میل استیل 316 رول عرض 150 تماس بگیرید
ورق 1 میل استیل 316 رول عرض 125 تماس بگیرید
ورق روغنی 1 میل عرض 125 قزاق تماس بگیرید
ورق روغنی 1 میل عرض 125 هفت الماس تماس بگیرید
ورق روغنی 1 میل عرض 125 فولاد مبارکه تماس بگیرید
ورق 1 میل گالوانیزه عرض 125 هفت الماس تماس بگیرید
ورق 1 میل گالوانیزه عرض 125 شهرکرد تماس بگیرید
ورق 1 میل گالوانیزه عرض 1 قزاق تماس بگیرید
ورق 1 میل گالوانیزه عرض 1 هفت الماس تماس بگیرید
ورق 1 میل گالوانیزه عرض 1 شهرکرد تماس بگیرید
ورق 1 میل استیل 316 رول عرض 100 تماس بگیرید
ورق آهن 1 میل با عرض 1 فولاد مبارکه تماس بگیرید
ورق 1 میل روغنی عرض 1 هفت الماس تماس بگیرید
ورق 1 میل روغنی عرض 1 قزاق تماس بگیرید
ورق 1 میل روغنی عرض 1 فولاد مبارکه تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 1 میل عرض 1000 نورد و لوله سمنان تماس بگیرید

کاربرد ورق یک میل

همان طور که در بخش های پیشین از مقاله قیمت ورق آهن 1 میل، بیان شد،ورق آهن یک میل را می توان برای استفاده در ساخت بدنه و تجهیزات داخلی خودرو به کار برد. اما این تنها مورد استفاده از این محصول نیست. ورق آهن یک میل را به طور گسترده در ساخت اسکلت سازه های مختلف و همچنین در ساختمان سازی به کار می برند.

image165734542912
علاوه بر این انواع مخازن و تانکرها را نیز می توان با استفاده از این ورق تولید نمود. ساختمان سازی نیز یکی دیگر از موارد کاربرد این محصول نیست. به علاوه این که سوله های عظیمی را نیز با به کارگیری ورق آهن یک میل، احداث کرده اند.

خرید ورق آهن یک میل

شما برای خرید ورق یک میل و یا هر نوع ورق دیگر، باید بدانید که چه عواملی بر قیمت محصول مورد نظرتان موثر است. به عنوان مثال قیمت ورق آهن 1 میل نیز مانند قیمت ورق روغنی با قیمت ورق آهن سفید، با توجه به نوسانات بازار، متغیر است. به علاوه این که این محصولات را می توان براساس وزن، ضخامت و سایر مشخصاتشان قیمت گذاری نمود. عوامل دیگری نظیر هزینه های حمل و نقل و محل انبار یا انتقال این محصول و همچنین میزان ورق مورد نیاز برای پروژه نیز بر قیمت این محصول موثر هستند.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *