مشاوره و فروش
02137163

قیمت نبشی و ناودانی ناب تبریز (وزن و قیمت نبشی ۴ سبک)

tabriz corner price pure studs
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
2 بازدید

قیمت نبشی و ناودانی ناب تبریز در مقایسه با تولیدات سایر کارخانه ها و واحدهای تولیدی، زیاد بالا اعلام نمی شود. این محصولات کیفیت بالایی داشته و امکان استفاده از آن ها در بسیاری از پروژه ها وجود دارد. قیمت نبشی 10 * 10 و قیمت نبشی 5 ناب تبریز را می توان از وب سایت شرکت فولاد تبریز به دست آورد. اما کارشناسان شرکت ثامن تجارت نیز می توانند در این امر به شما کمک کنند. مجتمع تولیدی فولاد ناب تبریز خط تولید نبشی های بزرگ را در سال 1389 به راه انداخته است و بهره برداری از این خط تولید از همین سال تاکنون ادامه دارد.

قیمت نبشی و ناودانی ناب تبریز

کیفیت یکی از عوامل مشخص کننده قیمت نبشی، ناودانی و سایر تجهیزات و مصالح ساختمانی است. این عامل در کنار مشخصات محصول می تواند قیمت محصول را به خوبی مشخص کرده و به مقایسه قیمت و مشخصات آن با سایر محصولات کمک کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت فولاد تبریز حاصل سرمایه گذاری دو کشور ایران و ترکیه است. این شرکت در سال 1382 در شهر تبریز تاسیس گردیده و همان طور که گفته شد، خط تولید نبشی های بزرگ را از سال 1389 دایر نموده است. در حال حاضر نبی به عنوان اصلی ترین محصول این شرکت شناخته می شود و به دلیل بالا بودن میزان عرضه و تقاضا در حجم بالایی در اختیار افراد قرار می گیرد.

جدول قیمت نبشی و ناودانی ناب تبریز

در این بخش از مقاله جدول قیمت نبشی و ناودانی تولدی شرکت فولاد تبریز آورده شده است. باید بدانید که به دلیل نوسانات بازار، امکان درج قیمت روزانه محصول در جداول زیر وجود ندارد. اما شما می توانید با استعلام به روز این محصولات، بخش قیمت را در جدول زیر تکمیل نموده و نبشی مورد نیاز پروژه خود را با توجه به مشخصات بیان شده در این جدول ها انتخاب نمایید.

tabriz corner price pure studs 01

جدول قیمت ناودانی 16 سنگین

ناودانی های تولیدی این شرکت معمولا به صورت 6 متری تولید می شوند. با این حال امکان تولید آن ها با توجه به نیاز مشتری نیز وجود دارد. این ناودانی ها دارای وزن و سایزهای مختلفی هستند که در جدول زیر آورده شده است:

سایز حالت واحد محل تحویل قیمت
8 6 متری کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید
10 6 متری کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید
12 6 متری کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید
14 6 متری کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید
16 6 متری کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید

همان طور که مشاهده می کنید ناودانی سایز 16 به عنوان یک ناودانی سنگین شناخته شده و طول شاخه آن در حالت استاندارد حدود 6 متر است.

جدول قیمت نبشی ناب تبریز

جدول زیر مواردی از جمله سایزو وزن هر شاخه از نبشی های تولید شده در شرکت ناب تبریز را نشان می دهد.

نام نبشی وزن هر شاخه قیمت
نبشی 3*25*25 7 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 4*25*25 9 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 3*30*30 8.5 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 4*35*35 13.8 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 4*38*38 13.5 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 4*40*40 14.5 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 5850*50 22.5 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 6*63*63 34 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 7*70*70 44 کیلوگرم تماس بگیرید
نبشی 8*80*80 56 کیلوگرم تماس بگیرید
tabriz corner price pure studs 02

قیمت نبشی 5 ناب تبریز

برای دریافت قیمت نبشی 5 تولید شده در شرکت فولاد تبریز باید به صورت روزانه از فروشگاه های معتبر و وب سایت های فعال در زمینه فروش این محصولات، استعلام گرفت. ما در جدول زیر مشخصات کامل این نبشی را ارائه داده ایم تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

عنوان کالا نبشی 5*50*50 فولاد ناب تبریز
تولید کننده فولاد ناب تبریز
سایز 50*50
ضخامت 5
استاندارد 5SP
حالت 6 متری
محل بارگیری کارخانه
واحد فروش کیلوگرم
وزن شاخه 22.5

خرید انواع نبشی و ناودانی ناب تبریز

در این مقاله تلاش شد تا اطلاعات مفید و مختصری در مورد قیمت نبشی و ناودانی ناب تبریز در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین وزن و قیمت نبشی 4 سبک و انواع دیگر این محصول در قالب جداولی به شما ارائه شد. آن چه در این جا اهمیت دارد، چگونگی خرید محصول است. به طوری که بتوان از اصالت آن اطمینان حاصل نمود. یکی از بهترین راه ها برای دریافت قیمت و خرید آسان این محصول مراجعه به وب سایت شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت است. این شرکت در طول سال ها فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نموده و رضایت آن ها را برای خرید انواع محصولات ساختمانی براورده کند.

مطالب مرتبط