مشاوره و فروش
02137163

فروش ورق استیل در شهریار

steel sheet shahryar
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
18 بازدید

ورق‌های فولادی ضد زنگ که به اصطلاح با نام ورق استیل نیز شناخته شده اند، از دسته ورق‌های مستحکم، تطبیق پذیر و مقاوم در برابر خوردگی هستند که دارای میزان کمی از کربن در ترکیبات شیمیایی خود هستند و به همین خاطر دارای مقاومت به سایش بی نظیری بوده و در برابر اکسیژن و رطوبت واکنش نشان می‌دهند. ورق استیل در شهر‌های مختلف توسط تولید کنندگان مطرح به تولید می‌رسند که در زمان خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورق استیل در شهریار و سایر شهر‌ها با کارشناسان فروش ثامن تجارت در ارتباط باشید.

بهترین نوع ورق استیل

ورق استیل از دسته ورق‌های بگیر و نگیر هستند که این دو اصطلاح آشنا رقم زننده کیفیت و قیمت مناسب خواهند بود. در واقع ورق استیل نگیر از دسته ورق‌هایی هستند که آهنربا را جذب نمی‌کنند که دلیل آن داشتن درصد قابل توجهی از میزان کروم است که سبب ایجاد عدم خاصیت مغناطیس پذیری شده است. عمده بهترین انواع محصولات ورق استیل ۳۰۴ و ورق استیل ۳۱۶ خواهد بود که هر یک تنها مناسب برای استفاده در محل‌های مناسبی خواهند بود.

خرید ورق استیل از طریق راه‌های مختلفی امکان پذیر است، اما اینکه از کدام فروشگاه حضوری یا آنلاین بهترین ورق را با ضمانت خریداری کنید اهمیت زیادی دارد! در مقابل این موضوع چیزی که برای عموم اهمیت دارد، قیمت ورق استیل و سایر آهن آلات ساختمانی و فولاد‌های آلیاژی خواهد بود، چرا که قطعا در میان فروشگاه‌های حضوری، تفاوت قیمت بین فروشندگان مختلف را مشاهده کرده اید!

در حال حاضر و با توجه به تورم موجود در ایران، خرید ورق استیل با بهترین قیمت و کیفیت برای تمامی مشتریان اهمیت دارد و تنها خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه امکان خرید بدون واسطه و مستقیم را فراهم خواهد نمود.

ورق استیل از کجا بخرم

کاربرد انواع ورق استیل

انواع ورق استیل وابسته به گریدی که دارند، تنها مناسب استفاده در قسمت‌های خاصی خواهند بود. در ادامه به بیان و معرفی انواع ورق استیل پرداخته ایم تا اطلاعات جامعی راجع به اینکه از هر یک از ورق‌ها باید کجا استفاده کنید، به دست آورید.

  • ورق استیل ۳۱۶: ورق ۳۱۶ استیل از دسته ورق‌های ضد زنگی هستند که خاصیت ضد اسیدی داشته و در زمینه‌های مختلفی اعم از پزشکی، صنایع دریایی و غذایی کاربرد دارند.
  • ورق استیل ۳۲۱: این ورق، ساخته شده با میزان زیادی تیتانیوم است که به همین دلیل مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • ورق استیل ۳۰۴: ورق ۳۰۴ از دسته محصولاتی هستند که دارای میزان بالایی از کروم بوده و سختی زیادی دارند و به همین دلیل کاربرد‌های گسترده ای را در صنعت به خود اختصاص داده اند.
  • ورق استیل ۴۳۰: این ورق دارای قابلیت شکل پذیری خوبی بوده و جهت فرم دهی نیز نیاز به حرارت دهی بالا ندارند. همچنین انواع ورق استیل در شهریار نیز مطابق با استاندارد‌های جهانی ساخته شده و دارای ویژگی‌های نام برده هستند.
  • ورق استیل ۴۲۰: از این نوع ورق ضد زنگ در جهت ساخت ملزومات آشپزخانه اعم از انواع قاشق و چنگال و… استفاده می‌شود.

ورق استیل از کجا بخرم؟

خرید ورق استیل از طریق مکان‌های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه به بررسی روش‌های خرید ورق استیل اشاره خواهیم کرد:

فروشگاه های ساختمانی

اصولا فروشگاه‌های ساختمانی، انواع ورق استیل و مواد ساختمانی را به صورت عمده و یا خرده فروشی خریداری می‌کنند و در فروشگاه های حضوری به فروش می‌رسانند. اما در نظر داشته باشید که این فروشگاه‌های حضوری هزینه‌هایی از قبیل اجاره مغازه، کرایه انتقال محصولات، دستمزد کارگران و…. روی قیمت ورق استیل عمده خریداری شده می‌کشند و به واسطه خرید حضوری باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.

فروشگاه های اینترنتی

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و یا بازرگانی‌های آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا با پرداخت مناسب ترین هزینه، بهترین محصولات را با قیمت درب کارخانه تولیدی خریداری نمائید. در واقع با خرید آنلاین و یا خرید مستقیم از کارخانه شما نباید هزینه ای در قبال واسطه‌ها، اجاره مغازه، کارگران و… پرداخت کنید و تنها هزینه ساخت و مواد اولیه تولیدی را پرداخت می‌کنید. همچنین جهت خرید ورق استیل در شهریار نیز می‌توانید از طریق بازرگانی ثامن تجارت خرید خود را مستقیم از تولید کننده انجام دهید.

خرده فروشی ورق استیل

تولید کنندگان محلی

اگر در نزدیکی یک منطقه فولادی و یا شهر صنعتی زندگی می‌کنید، می‌توانید با تولید کنندگان محلی ارتباط بر قرار کنید و مستقیما خرید خود را انجام دهید.

بازار‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی

گاها در برخی از شهر‌ها، بازار‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی برگذار می‌شوند که عمدتا تولید کنندگان و تامین کنندگان ورق استیل نیز در آن جا حضور دارند. به این صورت به راحتی می‌توانید خرید خود را از تولید کننده بدون واسطه انجام دهید.

فروش ورق استیل در شهریار

جهت اطلاع از قیمت ورق استیل در شهریار می‌توانید از طریق بازرگانی ثامن تجارت از قیمت روز تمامی محصولات نام برده مطلع شوید. اگر قصد خرید مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات استیل را دارید، تنها خرید خود را مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه تولیدی انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب فروش ورق استیل در شهریار با متخصصان مربوطه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط