مشاوره و فروش
02191003181

نمایندگی فروش ورق st52

sales representatives st52 sheet1
3 اردیبهشت 1402
1 بازدید

ورق st52 گونه‌ای از ورق سیاه است و کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارد. از آن‌جایی که در این دسته از آهن آلات کربن زیادی به کار رفته است، انعطاف‌پذیری کمی داشته و برای پروژه‌هایی که به استحکام و مقاومت بالایی نیاز دارند مناسب نیست. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم علاوه‌بر معرفی نمایندگی فروش ورق st52 شما را با این دسته از ورق‌های فولادی نیز آشنا سازیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید. شما همچنین می‌توانید برای خرید ورق فولادی مورد نظر خود، با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

ورق st52 چیست؟

این دسته از ورق‌ها آلیاژ‌هایی ساختمانی بوده و از خاصیت ضد سایشی برخوردارند. از آن‌جایی که ورق st52 طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی را شامل می‌شود، آن را به عنوان یکی از ورق‌های زیربنایی در صنعت نیز می‌شناسند. این فولاد ساختمانی از درصدی منگنز نیز برخوردار است و به همین دلیل خواص مقاومتی و ارتجاعی بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

همچنین این دسته از آهن آلات قابلیت شکل‌دهی، جوش‌کاری و ماشین‌کاری بسیار خوبی دارند. مقاومت کششی این دسته از ورق‌ها چیزی بین ۴۹۰ الی ۶۳۰ نانومتر برآورد می‌شود. گفتنی است که عدد ۵۲ در قسمت پایانی نام این فولاد به معنای حداقل میزان استحکام کششی این فولاد است. برای آشنایی با بهترین نمایندگی فروش ورق st52 همچنان با ما همراه باشید.

آشنایی با کاربرد ورق st52

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این دسته از ورق‌ها از کاربردهای بسیار متنوعی برخوردارند. وجود مادۀ سیلیسیم در ترکیب شیمیایی ورق st52 مقاومت سایشی بسیار خوبی را به آن می‌بخشد؛ و به‌تبع همین موضوع از این فولاد برای ساخت جرثقیل، پل، ریل، قطعات ماشین آلات سنگین و… استفاده می‌کنند.

خاصیت شکل‌دهی و جوش‌کاری این دسته از فولادها موجب شده تا آن را در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار دهند. ورق st52 که با نام ورق سیاه نیز شناخته می‌شود، در تمامی صنایعی که استاندارد بودن محصول در آن‌ها حائز اهمیت است، کاربرد فراوانی دارد. در ادامۀ مطلب معرفی نمایندگی فروش ورق st52 ما را همراهی کنید تا شما را با ویژگی‌های این دسته از مقاطع فولادی آشنا سازیم.

مشخصات ورق st52

  • این دسته از محصولات به روش نورد گرم ساخته می‌شوند. پس از طی این فرایند با هدف افزایش کارایی فولاد آن را تحت عملیات تمپرینگ و کوئنچینگ قرار می‌دهند. کوئنچ کردن فولاد با استفاده از آب یا روغن صورت می‌گیرد.
  • در پایان نام فنی برخی از این ورق‌ها حرف N می‌آید. این حرف نشان‌دهندۀ نرمالایزشدگی ورق مورد نظر است.
  • فرایند نرمالایز کردن با هدف بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد مانند سختی، استحکام و انعطاف‌پذیری انجام می‌شود.
  • ورق st52 از خاصیت ماشین‌کاری و جوش‌کاری بسیار خوبی برخوردار است.
  • مقاومت کششی این فولاد را ۵۲۰ نیوتن بر میلی‌متر مربع برآورد کرده‌اند.
  • ورق مربوطه مقاومت بسیار بالایی را در برابر خمش و پیچش از خود بروز می‌دهد.
  • به‌کارگیری ورق st52 در پروژه‌های ساختمانی می‌تواند وزن سازه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
معرفی نمایندگی فروش ورق st52

نمایندگی فروش ورق st52

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به معرفی ورق st52 پرداختیم و شما را با ویژگی‌های گوناگون این دسته از مقاطع فولادی آشنا ساختیم. قیمت این گونه از آهن آلات تحت تأثیر عوامل زیادی ازجمله نوسانات قیمت دلار و ارز خارجی، قیمت سنگ آهن و مواد اولیه، هزینه‌های انبارداری، هزینه‌های حمل و نقل و… قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بنابراین، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق st52 و نیز خرید بولت و مهره، ورق سیاه، انواع نبشی، پروفیل ستونی، کوپلینگ، ورق مس و سایر آهن آلات مورد نیاز خود، از طریق همین صفحه وارد بخش مربوطه در منوی سایت شده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه