مشاوره و فروش
02191003181

فروش ورق استیل ضد زنگ

3 اردیبهشت 1402
1 بازدید

فروش ورق استیل ضد زنگ در ایران بسیار رایج است. به این دلیل که ثابت شده تولید بسیاری از محصولات در انواع صنایع، تنها با این نوع ورق امکان پذیر است. قیمت ورق استیل ضد سایش و قیمت ورق استیل براق نگیر نیز جزو  مهم ترین مواردی است که از نمایندگی های فروش و فروشگاه های انواع ورق استیل مورد پرسش قرار می گیرد.

مشخصات ورق استیل 304 و انواع دیگر این ورق بر روی تعیین قیمت آن ها بسیار موثر است. از جمله این که وزن، ضخامت و سایز این ورق چقدر باشد. همچنین گرید محصول نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل قیمت ورق استیل 304 نگیر با قیمت ورق استیل 316 متفاوت اعلام می شود. شرکت بازرگانی ثامن تجارت با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع ورق و به خصوص ورق های استیل، این مقاله را برای افزایش آگاهی شما در مورد محصول مورد بحث، ارائه داده است.

فروش ورق استیل ضد زنگ

ورق استیل زنگ نمی زند و این مهم ترین ویژگی ای است که از این محصول مورد توجه قرار می گیرد. چرا که چنین ورقی قطعا طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. ورق های استیل برای استفاده در انواع صنایع به کار گرفته می شوند. از صنعت ساختمان سازی گرفته تا صنایع غذایی، خودروسازی و … همه و همه تا حد زیادی به استفاده از ورق های استیل نیازمند اند.

فروش ورق استیل تهران و استان ها و شهرهای ایران بسیار رایج است. این محصول دارای انواع مختلفی است که همه آن ها به نوعی مشتری خاصی خود را داشته و با حجم زیادی از عرضه و تقاضا رو به رو می شوند. از جمله ورق های استیل خش دار، ورق استیل ضد سایش و ورق های استیل بگیر یا نگیر. منظور از ورق های استیل بگیر و نگیر، میزان توانایی آن ها در جذب آهن ربا است که در برخی جاها جهت تولید یک محصول مورد نیاز می باشد.

قیمت ورق استیل براق نگیر

در بخش قبل بیان شد که منظور از ورق های بگیر و ورق های نگیر چیست. ورق های بگیر توانایی زیادی در جذب آهن ربا دارند. از این رو میدان مغناطیسی را ایجاد می کنند که برای تولید برخی از محصولات می توان مناسب باشد. ورق های استیل معمولا ظاهری براق دارند. هر چند که مطابق با آنچه که قبلا گفته شد، این ورق ها دارای انواع دیگری نیز می باشند. اما ورق های براق برای تولید محصولاتی که نیاز است زیبا باشند و در معرض دید عموم قرار می گیرند، بیشتر به کار می رود.

مشخصات ورق استیل 304

ورق استیل 304 یکی از انواع ورق های ساخته شده از استیل است که دارای کاربرد گسترده ای در صنعت می باشد. این محصول را می توان در مواردی به کار برد که باید ورق مورد نظر از نوع نگیر باشد. چون ورق های گرید 304 نمی توانند آهن ربا را به خود جذب کنند و به همین دلیل از آن ها برای ساخت انواع لوازم خانگی استفاده می شود.

جدول خواص مکانیکی ورق استیل 304

در جدول زیر اطلاعاتی در مورد ورق استیل گرید 304 درج شده که از آن جمله می توان به درصد الانگیشن اشاره کرد. این فاکتور یا همان ازدیاد طول در کنار استحکام کششی می تواند معیار مناسبی برای مقایسه میزان چقرمگی آلیاژها باشد.

گرید/خواص مکانیکی UTS ksi (MPa) 0.2% YS ksi (MPa) درصد الانگیشن در 50.8 میلی متر سختی راکول B
ورق استیل 304 90 (621) 42 (290) 55 82
ورق استیل 304L 85 (586) 35 (241) 55 80

این نوع ورق ها شباهت زیادی به ورق های گرید 316 دارند. اما با توجه به مشخصات مکانیکی، فیزیکی و ترکیبات خاص هر کدام، قیمت ورق استیل 316 با قیمت ورق استیل 304 نگیر متفاوت اعلام می شود.

خرید انواع ورق استیل

در این جا تلاش شد تا در مورد عوامل مهم در فروش ورق استیل ضد زنگ و ویژگی های این محصولات اطلاعاتی ارائه گردد. قیمت ورق استیل ضد سایش و همچنین قیمت ورق استیل خشدار و … نیز با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که در مقالات دیگر از وب سایت شرکت بازرگانی ثامن تجارت نیز به آن ها اشاره کرده ایم.

وزن ورق، مشخصات و خواص فیزیکی و فنی محصول از جمله این عوامل هستند. با توجه به بالا بودن حجم عرضه و تقاضای انوع ورق استیلف فروش آن ها به میزان قابل توجهی در سراسر ایران انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما هم تجربه خوبی از خرید این نوع را برای خود رقم بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه