مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد امیرکبیر

3 اردیبهشت 1402
2 بازدید

قیمت میلگرد امیرکبیر از جمله موضوعات پر سرچ در دنیای وب بوده و نرخ میلگرد امیر کبیر خزر به عوامل گوناگونی مانند: نرخ ارز، تصمیمات سیاسی و اقتصادی و … بستگی دارد. از این رو برای اطلاع از میلگرد ۱۶،۱۸ و 14 امیرکبیر باید از مرکزی معتبر اقدام کنید. در این میان شما از طریق ارتباط با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت توانسته اقدام به استعلام نرخ میلگرد امیر کبیر کنید.

قیمت میلگرد امیرکبیر

در حال حاضر قیمت میلگرد امیرکبیر در بازار رشت و افراد فعال در حوزه پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در نزدیکی این مجتمع دارای اهمیت است. کارخانه فولاد امیرکبیر خزر در سال 1383 فعالیت خود را در شهرک صنعتی رشت آغاز کرده و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید میلگرد و سایر مقاطع فولادی شناخته می‌شود.

قیمت میلگرد امیر کبیر به عوامل متعددی همچون: میزان عرضه و تقاضا، مسائل سیاسی، تصمیمات اقتصادی، نرخ ارز، هزینه حمل و نقل و وزن میلگرد امیرکبیر خزر بستگی دارد. از این رو برای اطلاع از جدیدترین نرخ آن باید با کارشناسان مرکزی معتبری در ارتباط باشید. در این میان شما برای استعلام قیمت میلگرد امیرکبیر امروز می‌توانید با مشاوران سایت ثامن تجارت در ارتباط باشید. 

قیمت میلگرد امیرکبیر امروز

معرفی مجتمع فولاد امیرکبیر خزر

در حال حاضر کارخانه امیرکبیر رشت از جمله مجهزترین و به روزترین کارخانه‌ها در زمینه تولید میلگرد محسوب می‌شود. مقاطع فولادی ساخته شده در این مجتمع بر اساس جدیدترین تکنولوژی و مدرن‌ترین دستگاه‌ها تولید می‌شود. امیر کبیر خزر از سال 1385 با میزان ظرفیت تولید 750 هزار تن و انواع میلگرد فولادی در 3 خط تولیدی و از طریق 400 نفر نیروی کار فعالیت می‌کند. میلگردهای تولید شده در این مجتمع از سایز 8 تا 40 در بازار موجود است.

مجتمع فولاد امیرکبیر خزر از طریق استفاده از سیستم ترمکس، این قابلیت را داشته تا محصولاتی گرید 500 را با توانایی جوش‌پذیری و خواص مکانیکی مناسب تولید و به بازار عرضه کند. از این رو قیمت میلگرد امیرکبیر نسبت به دیگر کارخانه‌های تولید آرماتور ممکن است گران‌تر باشد. 

محصولاتی این مجتمع تولیدی در گرید A2 سایز 10 میلی‌متر، گرید A3 در سایز 10 الی 32 میلی‌متر و گرید A4 در سایز 20 میلی‌متر تولید می‌شوند. در طول چند سال اخیر فولاد امیر کبیر خزر رشت دو بار کارآفرین برتر گیلان، یک بار واحد تولیدی برتر استان گیلان و رتبه برتر در صادرات و واردات را دریافت کرده است. 

مشخصات میلگرد امیر کبیر 

مشخصات توضیحات
نام محصول میلگرد امیرکبیر خزر
علامت اختصاری AKS-CT
سایز بندی از سایز 8 تا 32 میلی متر
حالت ظاهری شاخه آجدار
آنالیز A2 و A3
کارخانه تولید کننده کارخانه میلگرد امیرکبیر خزر

انواع گرید میلگرد امیرکبیر خزر

میلگردهای تولید شده در این مجتمع در انواع سایز و گرید متفاوت بوده که قیمت میلگرد امیرکبیر در هر کدام از سایزها متفاوت است. به عنوان مثال قیمت میلگرد 14 امیرکبیر با قیمت میلگرد ۱۸ امیرکبیر به دلیل پایین بودن سایز میلگرد کمتر خواهد بود. در این میان قیمت میلگرد ۱۶ امیرکبیر در بین دیگر انواع سایزها مناسب‌تر است. 

میلگرد A2 امیر کبیر خزر در سایز 10 میلی‌متر تولید شده و به صورت شاخه‌ای در بازار موجود است. از مشخصات فنی آن این است که دارای تنش 340 و استحکام نهایی 600 نیوتن بر میلی‌متر مربع می‌باشند. میلگرد A3 در سایز 12 الی 32 میلی‌متر و دارای گرید 400 بوده که تنش تسلیم آن 420 و استحکام نهایی 600 نیوتن بر میلی‌متر مربع است. محصولات A4 در سایز 20 با تنش 500 و استحکام نهایی 650 نیوتن بر میلی‌متر مربع به بازار عرضه می‌شوند. به طور کلی تمامی مقاطع فولادی امیرکبیر خزر دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. مقاومت تسلیم
  2. مقاومت کششی
  3. اسپیسر (ایجاد فاصله از سطح بیرونی).
قیمت انواع میلگرد امیرکبیر خزر

میلگرد 14 امیرکبیر خزر

اطلاع از قیمت میلگرد امیرکبیر14 به عنوان پرکاربردترین سایز میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی مهم است و از این رو خریداران با دسترسی داشتن به آخرین نرخ آن اقدام به خرید میلگرد امیرکبیر خزر می‌کنند. 

میلگرد 16 امیرکبیر

در بین انواع سایزبندی میلگرد، سایز 16 امیرکبیر به عنوان پرفروش‌ترین مدل شناخته شده و با داشتن ویژگی‌هایی همچون استحکام بالا و وزن پایین موجب افزایش کیفیت سازه شود. از این رو افراد فعال در حوزه ساخت و ساز به دنبال اطلاع از قیمت میلگرد امیرکبیر سایز 16 هستند. 

میلگرد 18 امیر کبیر 

میلگردهای 18 تولید شده توسط کارخانه امیر کبیر خزر دارای ابعاد 14 و 16 بوده که هر کدام دارای رنج قیمت و کاربرد متفاوتی است.

میلگرد A2 امیرکبیر 

  • آجدار مارپیچی (J) (دارای تنش تسلیم 340 مگاپاسکال و مقاومت کششی 500 مگاپاسکال)
  • دارای قابلیت جوشکاری، آهنگری و خم‌کاری
  • ازدیاد طول نسبی: 18%
  • تولید در سایز 8 و 10 میلی‌متر.

میلگرد گرید A3 امیرکبیر

  1. تولید شده در نوع آجدار جناقی (C) با تنش تسلیم 400 مگاپاسکال و مقاومت کششی 600 مگاپاسکال
  2. تولید شده در نوع آجدار جناقی (H) با تنش تسلیم 420 مگاپاسکال و مقاومت کششی 600 مگاپاسکال
  3. قیمت میلگرد امیرکبیر A3 گران‌تر از میلگرد گرید A2 است.  
  4. ازدیاد طول نسبی: 16%
  5. سایزبندی 10 الی 32 میلی‌متر.
امیر کبیر خزر

وزن میلگرد امیرکبیر خزر 

وزن از جمله عوامل مهم در قیمت میلگرد امیرکبیر امروز محسوب می‌شود و مقاطع فولادی تولید شده در مجتمع امیرکبیر رشت به عنوان محصولات سنگین وزن در بازار به حساب می‌آیند. 

استاندارد میلگرد امیر کبیر

محصولات تولیدی کارخانه امیرکبیر رشت بر اساس استاندارد ISIR3132 ساخته شده و دارای مقاومت تسلی 4000 و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم می‌باشند. در ضمن از استانداردهای GOST روسی، TS، DIN و ASTM نیز استفاده می‌کنند. 

قیمت میلگرد امیرکبیر امروز

میلگرد امیرکبیر خزر باکیفیت مناسب در انواع سایزهای 8 تا 32 در گرید A2، A3 و A4 میلی‌متر به صورت آجدار تولید می‌شوند. شمش‌های استفاده شده برای تولید آن از نوع مرغوب بوده و از این رو برای پروژه‎های ساخت و ساز به طور گسترده از آن استفاده می‌کنند. از این رو خرید میلگرد امیرکبیر گیلان برای تکمیل پروژه‌های صنعتی و ساختمانی پرتقاضا است و با توجه به تغییرات لحظه‌ای قیمت میلگرد امیرکبیر، پروفیل آهنی، لوله استیل، ورق استیل، فولاد بلبرینگ، فولا mo40، پروفیل z و… توانسته برای اطلاع از نرخ آن با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت در ارتباط باشید. 

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه