مشاوره و فروش
02137163

قیمت ورق آلومینیوم دریایی چقدر است؟

852350 image1654604072
۲۶ خرداد ۱۴۰۳
51 بازدید

قیمت ورق آلومینیوم دریایی و قیمت ورق آلومینیوم 5083 را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. همان طور که می دانید قیمت انواع ورق آلومینیوم را باید به صورت روزانه و با توجه به نوسانات بازار سنجید. به عنوان نمونه قیمت ورق آلومینیوم آجدار که به دلیل شکل ظاهری و موارد کاربردشان، بسیار مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. این که ورق الومینوم از کجا بخریم نیز از جمله سوالاتی است که در حین پرداختن به موضوع قیمت ورق باید در نظر گرفته شود. مقاله پیش رو از فروشگاه آنلاین ثامن تجارت را مطالعه نمایید تا هم قیمت محصولات ذکر شده را بدانید و هم به پاسخ سوالات مطرح شده در بالا پی ببرید.

قیمت ورق آلومینیوم دریایی

ورق های آلومینیوم آلیاژی دریایی گروه های 5000 و 5083 را شامل می شوند. این نوع ورق ها بیشتر در کارخانه های اروپایی و چینی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می گردند. از جمله ویژگی های این نوع ورق ها، مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و پوسیدگی است. این خوردگی و پوسیدگی از طریق تماس با آب دریا به صورت مداوم اتفاق می افتد و غیر قابل اجتناب است. ویژگی ذکر شده موجب شده از این ورق به عنوان ورق های مناسب برای دریا و ساخت تجهیزات دریایی یاد شود. ساخت بدنه کشتی و زیردریایی از مهم ترین کاربردهای ورق آلومینیوم دریایی است.

جدول قیمت ورق آلومینیوم دریایی

خواص ورق آلومینیوم دریایی

در بخش قبل از مقاله قیمت ورق آلومینیوم دریایی به شما گفتیم که این ورق ها در برابر رطوبت مقاوم هستند. در نتیجه ورق های دریایی به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشده و خواص خود را حفظ می کنند. در این بخش قرار است به صورت مختصر و مفید در مورد خواص مکانیکی و فیزیکی انواع ورق آلومینیومی صحبت کنیم. به خصوص ورق های آلومینیوم دریایی که موضوع بحث ما در این جا است. ورق های دریایی با املاح موجوددرآب دریا در تماس هستند. برخی از این املاح ممکن است به مرور زمان بر ورق ها تاثیر گذاشته و آن ها را پوسیده می کنند. به همین منظور برای تولید وسایلی که قرار است دائما در دریا قرار گرفته و در تماس با آب باشند، از ورق های ویژه ای استفادهمی کنند. ورق های آلومینیومی گروه 5083 و ورق دریایی A283 از جمله های مناسب ترین ورق ها برای این کار هستند.

مقاومت در برابر زنگ زدگی این ورق ها آن قدر بالا است که می توان از دوام و طول عمر بالای آن ها برای سالیان متمادی اطمینان حاصل نمود.

جدول قیمت ورق آلومینیوم دریایی

ورق های الومینیوم به دو صورت شیت یا رول در بازار موجود هستند. این محصولات با سایزها و ابعاد مختلفی نیز تولید و عرضه می شوند که در جدول زیر به برخی از آن ها اشاره شده است. قیمت ورق الومینیوم دریایی و سایر ورق ها بنابر آن چه گفت به صورت روزانه قابل استعلام است. بنا براین برای اطلاع از این قیمت ها باید با ما تماس حاصل بفرمایید.

نام ابعاد/عرض حالت قیمت / کیلوگرم
ورق آلومینیوم 4 ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۴ ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۳ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۲.۵ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۲.۵ ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۲ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۲ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۲ ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۶ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۵ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۲۵ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۲۵ ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۲۵ ۱۲۵۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱.۲۵ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱ ۱۲۵۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۱ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۸ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۸ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۷ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۷ ۱۲۵۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۶ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۶ ۱۲۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۵ ۱۲۵۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۵ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۴ ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق آلومینیوم ۰.۳ ۱۰۰۰ میلی متر رول تماس بگیرید

کاربرد ورق آلومینیوم دریایی

در بخش قبل در مورد قیمت ورق آلومینیوم دریایی اطلاعاتی بیان شد. در این جا هم به شما خواهیم گفت که اصلی ترین کاربردهای این محصول چه هستند:

  • ساخت بدنه کشتی ها
  • ساخت انواع قایق ها از جمله قایق های تفریحی تا باری و…
  • تولید پایه اسکله ها
  • ساخت شناورها و زیر دریایی ها
  • تولید قلاب ها و لنگرها و…

برای اطلاع از قیمت این محصول و همچنین استعلام قیمت دیگر انواع ورق الومینیوم از جمله قیمت ورق الومینیوم رنگی یا قیمت ورق آلومینیوم آجدار، به وب سایت ثامن تجارت مراجعه نمایید.

ورق آلومینیوم دریایی

گریدهای ورق آلومینیوم دریایی

درجات زیادی از آلومینیوم دریایی وجود دارد که هر کدام به دلیل مواد آلیاژی خود، کمی از نظر خواص متفاوت هستند. مجموعۀ گستردۀ ثامن چندین گرید آلومینیوم دریایی را در اشکال گوناگون ازجمله صفحه، ورق، کویل، لوله، میله و اکستروژن عرضه می‌کند. ازجمله محبوب‌ترین درجات ورق آلومینیوم دریایی عبارتند از:

ورق آلومینیوم دریایی 5083

5083 درجۀ آلومینیوم دریایی برای کاربردهایی است که به مقاومت در برابر خوردگی عالی در محیط‌های متخاصم نیاز دارند. 5083 قوی‌ترین آلیاژ آلومینیوم غیرقابل عملیات حرارتی است و استحکام خود را حتی پس از جوشکاری نیز حفظ می‌کند.

ورق آلومینیوم دریایی 5086

این آلیاژ بسیار رسانا بوده و از مقاومت در برابر خوردگی بسیار خوبی برخوردار است. 5086 را می‌توان از طریق سخت شدن کرنش و کار سرد تقویت کرد تا زمانی که حتی قوی‌تر از 5083 شود. اگرچه با روش‌های جوشکاری متعدد سازگار است، معمولاً جوش قوس الکتریکی برای این آلیاژ ترجیح داده می‌شود.

ورق آلومینیوم دریایی 5454

خواص مفید 5454 شامل استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی برتر و شکل‌پذیری و جوش‌پذیری خوب است. شما می‌توانید برای استعلام قیمت ورق آلومینیوم دریایی مورد نیاز خود، به بخش مربوطه در منوی سایت ما سری زده و یا با کارشناسان مجموعۀ ما تماس بگیرید.

ورق آلومینیوم دریایی 5456

5456 که به‌طور گسترده برای کاربردهای ساختاری استفاده می‌شود، برای فرآیند اکستروژن بسیار ایدئال است. این محصول همچنین می‌تواند عملیات شکل‌دهی مانند نورد و آهنگری را انجام دهد. 5456 را می‌توان از طریق کار سرد قوی‌تر کرد، اما این فرآیند قابلیت شکل‌پذیری آن را کاهش می‌دهد.

ورق آلومینیوم دریایی 5754

مقاومت برتر این محصول در برابر خوردگی، 5754 را برای صنایع دریایی و سایر کاربردهای صنعتی دارای محیط‌های عملیاتی خورنده بسیار مناسب می‌کند. همچنین به دلیل استحکام بالا برای کاربردهای کفپوش مناسب است.

بنابراین، ورق‌های آلومینیومی درجۀ دریایی باید دارای خواص جامع بالایی باشند، ازجمله انعطاف‌پذیری و جوش‌پذیری خوب، سفتی بالاتر، استحکام، انعطاف‌پذیری مناسب، چقرمگی ضربه، و مقاومت در برابر خوردگی عالی.

مزایای ورق آلومینیوم دریایی

خواص گوناگون آلیاژ آلومینیوم درجۀ دریایی که آن را برای شرایط دریایی بسیار ایدئال می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها و خواص عبارتند از:

  • مقاومت عالی در برابر خوردگی ناشی از قرار گرفتن در معرض آب شور
  • وزن بسیار سبک با نسبت قدرت به وزن عالی
  • برخورداری از درجات، صفحات، ورق‌ها و اکستروژن
  • قابلیت استفاده با روش‌های گوناگون ساخت

کلام پایانی

در نوشتۀ امروز از سایت ثامن تجارت به معرفی ورق آلومینیوم دریایی پرداختیم و شما را با نحوه استعلام قیمت ورق آلومینیوم دریایی آشنا ساختیم. از آن‌جایی که آب و آب شور ماهیت خورنده دارند، سازه‌هایی با مواد خاص برای مقاومت در برابر این نیروهای خورنده مورد نیاز است. این شامل سکوهای حفاری خارج از ساحل، کشتی‌سازی و… است. ورق آلومینیوم دریایی ویژگی‌های مفیدی را ارائه می‌دهد که به‌طور ایدئال برای ساخت کشتی‌ها و تجهیزات دریایی بسیار مناسب هستند. اگر شما نیز قصد خرید ورق آلومینیوم دریایی مورد نیاز خود را داشته و یا می‌خواهید از قیمت ورق آلومینیوم دریایی اطلاع یابید، تنها کافی است با متخصصان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط