مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1644690765
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
8 بازدید

قیمت پروفیل سبک در بازار همیشه ثابت نیست و به دلیل عدم ثبات قیمت محصولات دیگر و همچنین نوسانات ارز و تغییر در قیمت فاکتورهای دیگر، در حال نوسان است. عواملی که می توانند این تاثیر را بر روی کالاهای مختلف اعم از انواع پروفیل ها بگذارند، در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین مناسب ترین روش استعلام قیمت پروفیل امروز را در همین مقاله، بررسی خواهیم کرد. علاوه بر این موارد نیاز است تا قیمت و وزن پروفیل سبک را هم خریداران در نظر بگیرند چرا که وزن یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر نرخ محصولات است.

پروفیل سبک چیست؟

پروفیل سبک در ساخت ساختمان و سازه های مختلف کاربرد دارد و البته به جز ساختمان در بسیاری موارد دیگر می توان از این محصول استفاده نمود. محصولاتی که دسترسی به آن ها راحت تر است و خریدشان بدون واسطه قابل انجام است، معمولا با قیمت مناسب تری خریداری می شوند. قیمت پروفیل سبک درب و پنجره نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که این نوع پروفیل به راحتی قابل خریداری باشد و همچنین حمل و نقل آن توسط خودروهایی مانند نیسان، کامیون، وانت و … امکان پذیر باشد، هزینه کمتر را در پی خواهد داشت.

کارخانه تولیدکننده و برند پروفیل نیز می تواند عاملی تاثیرگذار بر قیمت این محصول باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا سایر عوامل موثر بر قیمت پروفیل را با یکدیگر بررسی کنیم.

نحوه محاسبه قیمت پروفیل سبک

نحوه محاسبه قیمت پروفیل سبک

قیمت پروفیل سبک بر اساس وزن آن ها محاسبه می شود. به عبارتی دیگر واحد وزن را برای محاسبه قیمت پروفیر در نظر می گیرند و مثلا قیمت هر کیلو پروفیل سبک را ۹۵۰۰۰ ریال اعلام می کنند. همچنین قیمت هر تن پروفیل سبک را برابر ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام می نمایند. اگر بخواهیم قیمت پروفیل سبک را با قیمت پروفیل سنگین مقایسه کنیم، خواهیم دید که پروفیل سبک قیمت پایین تری از پروفیل سبک دارد. ابن موضوع به پایین بودن ضخامت و کم وزن تر بودن پروفیل سبک نسبت به پروفیل سنگین ارتباط دارد. در واقع باید بدانید که پروفیل سبک از پروفیر ستگبن گران قیمت تر است. اما ورن و ضخامت کم آن باعث پایین آمدن قیمت این پروفیل و به صرفه تر بودن آن شده است.

image1644690598پروفیل سبک 2 min

موارد تعیین کننده قیمت پروفیل سبک

قیمت پروفیل سبک گالوانیزه با توجه به موارد زیر قابل تعیین است. این موارد می توانند بر انتخاب شما در خرید محصولات موثر باشد. همچنین با در نظر گرفتن آن ها می توانید قیمت تمام شده پروژه خود را نیز مشخص نمایید.

  • تعرفه های گمرکی
  • قیمت روز جهانی
  • شاخص ارز
  • نورد سرد
  • هزینه انرژی شرکت ها و کارخانه های سازنده

علاوه بر این مواردی مانند وزن، مواد اولیه، طریقه حمل، فواصل انتقال و … نیز بر روی این قیمت تاثیرگذار خواهند بود.

جدول قیمت پروفیل سبک امروز

جدول قیمت پروفیل سبک امروز

جدول قیمت پروفیل سبک را می توانید در زیر مشاهده کنید. در این جدول اطلاعات پروفیل ها موجود است و شما با تماس با کارشناسان ما می توانید به صورت آنلاین و سریع به قیمت امروز پروفیل سبک دست یابید.

نام کالاسایزضخامتمحل بارگیریقيمت
پروفیل 2 * 10 * 2020 * 10

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش: کیلوگرم

تماس بگیرید

پروفیل 2 * 20 * 20 فولاد20 * 20

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش: کیلوگرم

تماس بگیرید

پروفیل 2 * 20 * 30 فولاد30 * 20

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش: کیلوگرم

تماس بگیرید

پروفیل 2 * 30 * 30 فولاد30 * 30

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش: کیلوگرم

تماس بگیرید

پروفیل 2 * 20 * 40: فولاد40 * 20

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش کیلوگرم

تماس بگیرید

پروفیل 2 * 40 * 40 فولاد40 * 40

حالت: 6 متری

2کارخانهواحد فروش: کیلوگرم

تماس بگیرید

تفاوت پروفیل سبک و سنگین

مسلما اولین عاملی که سبب ایجاد تفاوت میان پروفیل سبک و سنگین می شود، نحوه تولید و کاربرد هر یک از محصولات است که به دلیل تفاوت وزنی که دارند، مسلما با نوسان قیمت زیادی رو به رو هستند. برای تولید پروفیل سبک یا پروفیل مبلی از روش نورد سرد استفاده می شود و این روش سبب ایجاد هزینه و اتلاف انرژی کمتری نیز گشته است. در واقع با توجه به اینکه برای ساخت پروفیل سبک درب و پنجره از میزان متریال مصرفی کمتری استفاده می کنند و انرژی کمتری برای ساخت این قبیل محصولات استفاده می شود، باید حتما در نظر داشته باشید که وابسته به این دلایل، تمایز قیمت زیادی با یکدیگر دارند.

کارخانجات مختلفی در ایران در حال تولید پروفیل سبک و یا سنگین درب و پنجره هستند که مطابق با استاندارد های جهانی محصولات را به تولید می رسانند. اگر قصد خرید پروفیل سبک و یا سنگین را دارید و نمی دانید خرید کدامیک مناسب تر است، ما به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره ۹۱۰۰۳۱۸۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان فروش ثامن تجارت مشورت کنید.

پروفیل سبک درب و پنجره

خرید پروفیل سبک درب و پنجره

قیمت پروفیل سبک و نحوه تعیین آن در این مقاله از سری مقالات وب سایت ثامن تجارت مورد بررسی قرار گرفت. شما می توانید با مراجعه بخش محصولات این سایت و با برقراری ارتباط مستقیم با کارشناسان ما علاوه بر دست یابی به اطلاعاتی در زمینه انواع محصولات می توانید قیمت پروفیل سبک درب و پنجره و محصولاتی از این دست را نیز استعلام بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه