مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1652503392
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
7 بازدید

قیمت پروفیل فرانسوی: پروفیل چهارچوب فرانسوی یکی از مهم ترین محصولات مورد نیاز برای ساخت و ساز است. این محصول بنا به نام خود برای چهارچوب درب و پنجره به کار می رود. جدول وزن پروفیل فرانسوی و ابعاد پروفیل فرانسوی می توانند در تعیین قیمت این محصول نقش کمک کننده داشته باشند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پروفیل فرانسوی به دست آورید و یا می خواهید بهترین مرجع برای استعلام قیمت روزانه این محصول را بشناسید، مطالعه این مقاله از وب سایت ثامن تجارت را از دست ندهید.

قیمت پروفیل فرانسوی

پروفیل فرانسوی در واقع پروفیل چهارچوب است که با تولید انواع درب و پنجره ها به کار گرفته می شود. این پروفیل بنا به نوسانات بازار، قیمت ارز، ابعاد پروفیل فرانسوی و جدول وزن آن، قیمت گذاری می شود. قیمت پروفیل چهارچوب مکزیکی و قیمت پروفیل کلافی نیز بر همین مبنا تعیین می گردد. از انواع مختلفاین پروفیل ها می توان، پروفیل فرانسوی، پروفیل مکزیکی و پروفیل رومی را نام برد. ورق ST37 از مهم ترین ورق های به کار رفته در صنایع مختلف برای تولید محصولات گوناگون است. برای تولید پروفیل فرانسوی نیز از این ورق استفاده می شود که منجر به امطمینان از مقاومت پروفیل و طول عمر بالای آن می گردد.

استانداردهای تولید پروفیل فرانسوی

همان طور که دربخش قبل گفه شد، پروفیل فراسوی را با استفاده از ورق ST37 تولید می کنند. تولیدکنندگان برتر این محصول از استاندارد JIS G3131 و همچنین استاندارد G3132 و استاندارد DIN 2395 پیروی می کنند. فرایند نورد سرد برای تولید این پروفیل ها طی می شود.و ضخامت در نظر گرفته شده بنا بر استانداردهای معرفی شده، برابر با 2 میلی متر و 2.5 میلی متر می باشد. برخی از تولیدکنندگان عمده این محصول عبارت اند از: شرکت نیکان پروفیل، شرکت تعاونی فولاد علویچه و شرکت لوله و پروفیل صابری.

image1652843578france

ویژگی های پروفیل فرانسوی

در ادامه مقاله قیمت پروفیل فرانسوی به شما خواهیم گفت که این محصول دارای چه ویژگی هایی است. دانستن این ویژگی ها به درک بهتر کارایی و همچنین تعیین قیمت مناسب برای آن، کمک می کند. به طور کل ویژگی ها پروفیل فرانسوی عبارت اند از:

  • مقاومت در برابر حشرات موذی
  • برخورداری از قیمت مناسب
  • رنگ پذیر بودن
  • دوام و ماندگاری بالا
  • مقاومت در برابر زنگ

البته باید بدانید که این پروفیل ها نیز ممکن است دچار زنگ زدگی شوند. به خصوص زمانی که در برابر رطوبت قرار بگیرند. اما با ز هم این اتفاق در طی ساله ها و با گذشت مدت زمان طولانی به وقوع می پیوندد و به همین دلیل می توان از آسیب ناپذیر بودن این محصولات و طول عمر آن ها اطمینان حاصل نمود. همچنین باید بدانید که پروفیل های فرانسوی معمولا دارای وزن بالایی هستند. به همین دلیل این عامل را می توان به عنوان یکی از معایب این محصول به شمار آورد.

 

تاثیر وزن بر قیمت پروفیل فرانسوی

در بخش قبل اشاره کردیم که پروفیل فرانسوی معمولا دارای وزن بالایی است. همین وزن بالا در زمان جا به جایی و حمل و نقل باعث می شود تا هزینه ها بالا رود. به این معنا که به نیروی کار بیشترو همچنین وسیله نقلیه بزرگتر و قدرتمندتر نیاز خواهد بود.

علاوه بر این باید به میزان عرضه و تقاضای پروفیل ها در بازار نیز توجه نمود. در واقع هر چقدر که میزان تقاضا برای تولید این محصول، بیشتر باشد و این محصول در بازار در دسترس تر باشد، مسلما از قیمت منصفانه تری نیز برخوردار خواهد بود.

موارد کاربرد پروفیل فرانسوی

حال که با عوامل موثر بر قیمت پروفیل فرانسوی آشنا شدید. لازم است تا در مرود کارایی و موارد استفاده از این محصول نیز کمی صحبت کنیم. به طور کل می توان گفت که پروفیل فراسنوی یا چهارچوب فرانسوی برای تولید چهارچوب های درب و پنجره های ساختمان به کار می رود. از این رو می توان این پروفیل ها را از اجزای جدایی ناپذیر یک سازه به شمار آورد. ضمن این که پروفیل فراسنوی را می توان برای تولید انواع نرده های کنار راه پله ها، نرده های فلزی به کار رفته در داخل ساختمان ها و نرده های اطراف دیوارهاهی کارخانه ها، خیابان ها و پیاده روها، مورد استفاده قرار داد.

image1652843546france1

خرید پروفیل فرانسوی

فیمت پروفیل چهارچوب یا همان پروفیل فرانسوی در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین عوامل موثر بر این  قیمت گذاری که ممه ترین آن ها وزن و هزینه حمل و نقل بود را نیز مورد اشاره قرار دادیم. اما به نظر شما مناسب ترین مبع برای خرید این محصول و یا خرید صفحه ستون کجاست. وب سایت ثامن تجارت با ارائه نمودارهایی قیمت پروفیل کلافی و قیمت پروفیل مورد بحث در این مقاله را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. شما با مراجعه به نمودارها هم می توانید استعلام قیمت این محصولات را انجام دهید و هم می توانید از این وب سایت به عنوان یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد، خرید کنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه