مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد بناب

Bonab rebar
3 اردیبهشت 1402
2 بازدید

قیمت میلگرد بناب به عوامل متعددی بستگی دارد. هرگونه تغییری در بازار آهن‌آلات می‌تواند قیمت این دسته از محصولات را به‌طور چشمگیری افزایش یا کاهش دهد. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم شما را از قیمت روز میلگرد ظفر بناب مطلع ساخته و قیمت شاخه‌های متفاوت این دسته از مقاطع فولادی را با شما به اشتراک بگذاریم. بنابراین، چنانچه قصد خرید میلگرد بناب مورد نیاز خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه ما را همراهی کنید.

چرا میلگرد بناب؟

اصلی‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که آرماتورهای کارخانه بناب از نوع سبک وزن می‌باشند و معمولاً افرادی آنها را خریداری می‌کنند که برای بخش‌های خاصی از ساختمان نیازمند میلگرد سبکی می‌باشند. پیشنهاد خرید محصولات این کارخانه به بسیاری از افرادی که در استان آذربایجان شرقی، پروژه‌های ساختمانی و یا صنعتی در دست دارند، داده می‌شود. خرید میلگرد سبک، برای بسیاری از افراد از نظر پرداخت هزینه، بسیار مقرون ‌به‌ صرفه می‌باشد و ممکن است به همین دلیل باشد که محصول این کارخانه توسط افراد زیادی در حال خریداری شدن است.

مشخصات فنی میلگرد بناب

محصولات کارخانه تولیدی بناب در دو گرید A2 و A3 در حال تولید می‌باشند. سایز میلگردهای تولید شده در این کارخانه از 8 میلی متر تا 14 میلی ‌متر است. همچنین نوع آج‌ محصولات بناب به ‌صورت منفرد و موازی می‌باشد. دیگر نکته حائز اهمیتی که در این موضوع وجود دارد این است که گریدهای میلگرد آجدار بناب به طول 12 متر در بازار موجود هستند.

مشخصات فنی میلگرد بناب

استاندارد میلگرد بناب

آرماتورهای تولید شده در کارخانه بناب طبق استانداردهای DIN اروپا و ASTM آمریکا در حال تولید هستند و البته لازم به ذکر است که این استانداردها در تعیین قیمت میلگرد بناب نقش آفرینی می‌کنند.

وزن میلگرد بناب

مهم‌ترین مشخصه‌ای که در میلگرد بناب وجود دارد و می‌توان به آن اشاره کرد، وزن سبک آن می‌باشد. باید بدانید که وزن این محصول از جدول اشتال کم‌تر است و به طور کلی وزن محصولات این کارخانه مطابق با سایزهای آن برآورد می‌شوند؛ برای مثال، وزن میلگرد سایز 8 بناب، دارای وزنی معادل با 4.2 می‌باشد. با این وجود، وزن آرماتور سایز 25 این کارخانه برابر با 45.9  می‌باشد.

قیمت میلگرد 8 بناب

این سایز میلگرد بناب درگیر نمودار نوسانی قیمت بوده و لازم است برای کسب اطلاعات در زمینۀ تغییرات قیمت آن به یک مرجع معتبر و به‌روز مراجعه کنید. از آن‌جایی که همواره با افزایش قیمت دلار مواجه هستیم، دست‌کم تا آینده‌ای نزدیک نمی‌توان انتظار کاهش قیمت این محصول را داشت؛ بنابراین، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد بناب لحظه ای به لیست قیمت میلگرد در وب سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد 8 بناب

قیمت میلگرد 14 بناب

رکود بازار جهانی حتی بر قیمت میلگرد بناب نیز بی‌تأثیر نبوده و به دلیل نوسانات شدید ارزهای داخلی و خارجی، این محصول نیز همواره با بالا و پایین شدن قیمت مواجه بوده است. فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید میلگرد بناب بررسی تغییرات اساسی بازار داخلی و خارجی و اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد بناب است. شما می‌توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ثامن تجارت از قیمت روز این محصول اطلاع یابید.

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد بناب

در این قسمت قصد داریم به بررسی عواملی بپردازیم که می‌توانند قیمت این مقطع فولادی را دستخوش تغییرات شدید سازند:

قیمت میلگرد بناب

هزینه مواد اولیه

همان‌طور که در جریان هستید، میلگردها از سنگ آهن و مقاطع فولادی متعددی ساخته می‌شوند. بنابراین، چنانچه هرگونه تغییری در قیمت مواد اولیۀ سازندۀ این دسته از محصولات به وجود آید، قیمت روز میلگرد بناب نیز دچار تغییر و دگرگونی خواهد شد.

روش تولید میلگرد

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت میلگرد بناب، روش تولید این محصول است. به‌طورکلی دو روش اصلی برای ساخت میلگرد بناب وجود دارد که بسته به تجهیزات مورد استفاده، قیمت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرند. هزینۀ تولید این مقطع فولادی می‌تواند بهای نهایی میلگرد را دستخوش تغییر سازد.

نوسانات ارز خارجی

بدیهی است که اگر نرخ دلار و سایر ارزهای خارجی تغییرات زیادی داشته باشد، قیمت میلگرد نیز از گزند این نوسانات در امان نخواهد بود. از دلایل این موضوع می‌توان به نقش پررنگ ایران در صادرات آهن اشاره کرد. چنانچه قصد دارید از قیمت مقطع فولادی مورد نیاز خود مطلع شوید تنها کافی است با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد بناب

شاخص بورس

از گونه‌های متعدد شاخص بورس می‌توان به شاخص صنعت اشاره کرد. این شاخص نشان‌دهندۀ قیمت سهام شرکت‌هایی است که در بخش صنعت فعال هستند. شاخص هر یک از صنایع به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار می‌گیرد.

هزینۀ حمل و نقل

از آن‌جایی که برای حمل‌ونقل هر محصولی وسایل نقلیۀ مخصوصی مورد نیاز است، هزینۀ انجام این کار ارتباط مستقیمی با قیمت سوخت و انرژی دارد. بنابراین، با توجه به مسافت و بستری که قرار است حمل‌ونقل در آن صورت گیرد، هزینۀ نهایی برآوردشده برای میلگرد نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

خرید میلگرد بناب

همانطور که گفته شد، کارخانه بناب یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین واحدهای صنعتی در زمینه تولید میلگردهای گرید A2 و A3 در کشور به شمار می‌رود. همچنین باید اشاره شود که به دلیل کیفیت بالای محصولات این کارخانه و همچنین نزدیکی استان آذربایجان شرقی به مرزهای شمالی، این مجموعه موفق در حوزه صادرات به کشورهای دیگری هم در حال فعالیت است. از جمله این کشورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترکیه
  • ارمنستان
  • گرجستان

شایان ذکر است که محصولات این کارخانه متقاضیان زیادی در بازارهای خارجی دارد. شما می‌توانید محصولات تولید شده توسط کارخانه ظفر بناب را با علامت ZN CT شناسایی کنید. برای خرید میلگرد بناب کافی است به وب سایت فروشگاهی و تخصصی بوم شش مراجعه کرده و از به روزترین قیمت‌های این محصول مطلع شوید و سپس با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید میلگرد بناب

استعلام قیمت میلگرد بناب از ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به بررسی قیمت میلگرد بناب پرداختیم و شما را با قیمت میلگرد ظفر بناب امروز و قیمت لحظه ای میلگرد بناب آشنا ساختیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، قیمت این دسته از مقاطع فولادی به عوامل متعددی بستگی دارد که با بررسی بازار جهانی و داخلی تعیین می‌شود. چنانچه قصد دارید از قیمت میلگرد مطلع شده و به خرید لوله مانیسمان، پروفیل ساختمانی، لوله درزدار، رابیتس، سیم آرماتور، مفتول گالوانیزه و سایر آهن‌آلات مورد نیاز خود بپردازید، تنها کافی است وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه