مشاوره و فروش
02137163

قیمت ورق آلومینیوم 6061

852350 image1653884781
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
15 بازدید

قیمت ورق آلومینیوم 6061 به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مورد در دسترس بودن انواع ورق آلومینیوم و به خصوص ورق مورد نظر است. این به معنای درستی توزیع و بالا بودن میزان تولید یا واردات این محصول است. پس از آن باید به مشخصات ورق توجه نمود. وزن از جمله فاکتورهایی است که به طور مستقیم بر قیمت ورق آلومینیوم رنگی یا ورق آلومینیوم طلایی و انواع دیگر این ورق، موثر است. در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت به شما خواهیم گفت که به جز  موارد گفته شده چه عواملی تعیین کننده قیمت ورق مذکور است. همچنین بیان خواهیم کرد که بهتر است ورق آلومینیوم از کجا بخریم.

قیمت ورق آلومینیوم 6061

در بخش قبلی به دو عامل مهم در تعیین قیمت ورق آلومینیوم اشاره کردیم. باید بدانید که قیمت انواع مختلف این ورق هم با هم متفاوت است که این امر به شدت به ویژگی ها، خواص و کاربردهای این محصولات ارتباط دارد. به عنوان مثال ورق آلومینیوم آجدار قیمت منصفانه ای دارد. چرا که این محصول به میزان قابل توجهی در ایران تولید و در دسترس خریداران قرار می گیرد. همچنین این محصول برای استفاده در سقف سوله ها و سایر سازه ها به کار می رود که این تنها مورد به کارگیری آن نیست. اما همین یک مورد سبب شده تا تولید چنین محصولی بی وقفه ادامه داشته باشد.

انواع ورق آلومینیوم

در ادامه مقاله قیمت ورق آلومینیوم 6061 باید به شما بگوییم که انواع این محصول کدام اند. چرا که برخی از انواع آن به دلیل رنگ، شکل ظاهری یا نحوه عرضه به بازار ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند. مانند قیمت ورق آلومینیوم آجدار که  به دلیل طرح دار بودن ورق و امکان استفاده از آن در ساخت سقف سازه ها، بالاتر اعلام می شود.

انواع ورق آلومینیو از لحاظ ظاهر

انواع ورق از نوع آلومینیوم با توجه به ظاهر آن عبارت اند از:

  • ورق آلومینیوم آجدار
  • ورق آلومینیوم رنگی
  • ورق های کامپوزیتی

ورق آلومینیوم از نظر جنس

در ادامه مقاله قیمت ورق آلومینیوم 6061 باید بدانید که ورق های آلومینیومی را از نظر جنس با سری های متفاوتی می شناسند. تفاوت سری های مختلف این ورق ها در میزان عناصر به کار رفته در ترکیبات آن ها است که بر روی خواص و ویژگی های آن ها موثر بوده و موجب بروز تفاوت هایی می شوند.

  • ورق آلومینیوم سری 6000
  • ورق آلومینیوم سری 6060
  • ورق آلومینیوم سری 6061
  • ورق آلومینیوم سری 5000
  • ورق آلومینیوم سری 5005
  • ورق آلومینیوم سری 5083
  • ورق آلومینیوم سری 1000

image1653884656قیمت ورق آلومینیوم 6061 2

قیمت ورق الومینیوم رنگی

ورق آلومینیوم رنگی و به خصوص ورق آلومینیوم طلایی رنگ از ورق های پر طرفدار و پر خریدار هستند. این ورق ها علاوه بر برخورداری از مقاوت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، به زیبایی بیشتر محصول نهایی منجر می شوند. همین زیبایی ورق های مذکور موجب شده تا قیمت آن ها نسبت به ورق های آلومینیوم ساده بالاتر اعلام شود. استعلام آنلاین قیمت این محصولات از طریق وب سایت های فروشنده و همچنین وب سایت های تولیدکنندگان، امکان پذیر می باشد.

کاربرد ورق های آلومینیوم

در بخش های پیشین از مقاله قیمت ورق آلومینیوم 6061، به شما گفتیم که ورق های آلومینیومی در حالت کلی چه انواعی دارند. همچنین در حین بخش های مختلف این نوشتار نیز به برخی از کاربردهای این ورق ها اشاره نمودیم. در این بخش گریزی به کاربردهای این محصول می زنیم و مهم ترین آن ها را به شما معرفی می نماییم. این موارد کاربرد عبارت اند از:

  • تولید مخازن و بدنه فضاپیماها
  • ساخت موتور، توربین، بلبرینگ و …
  • ساخت لایه زرهی وسایل جنگی
  • استفاده در صنعت حمل و نقل مانند تعمیر واگن های باری و کامیون ها، ساخت قایق و …
  • استفاده در صنعت بسته بندی به دلیل قابل بازیافت بودن محصول

ورق الومینیوم از کجا بخریم؟

در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت به طور اختصاص در مورد قیمت ورق آلومینیوم 6061 صحبت کردیم. در حین مطالعه این نوشتار آموختید که انواع ورق آلومینیوم اعم از ورق آلومینیوم طلایی یا ورق الومینیوم آجدار قیمت ثابتی ندارند.  این مورد به عوامل مختلفی از جمله ثابت نبودن قیمت ارز و وجود نوسانات در بازار و همچنین به میزان عرضه و تقاضای محصول مورد بحث، بستگی دارد. با این حال باید یک منبع موثق و معتبر برای خرید و استعلام قیمت ورق آلومینیوم رنگی یا سایر انواع ورق ها از جمله قیمت ورق آلومینیوم 6063 و … را در اختیار داشته باشید.

وب سایت ثامن تجارت با کارشناسان مجرب و سابقه فروش انوا آهن آلات مفتخر است که انواع ورق آلومینیوم را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروش برساند. خرید از این وب سایت مسیر کوتاه و راحتی را برای خرید محصولاتی از این دست پیش روی شما قرار می دهد و تجربه خریدی به صرفه را برای تان به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط