مشاوره و فروش
02191003181

قیمت آلومینیوم 3105

852350 image1654574256
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
11 بازدید

قیمت ورق آلومینیوم و به خصوص قیمت آلومینیوم 3105 برای تخمین هزینه های پروژه باید مشخص باشد. دانستن پاسخ این سوال که ورق آلومینیوم از کجا بخریم، یعنی دانستن این که کدام فروشگاه یا وب سایت، بهترین قیمت را برای این محصول در نظر گرفته است. به عبارت دیگر قیمت مناسب برای محصولات با کیفیت در فروشگاه های مجاز و وب سایت های معتبر اعلام می گردد. بنابراین باید پیش از خرید به جستجوی این فروشگاه ها پرداخت و با اطمینان از مناسب بودن قیمت، ورق آلومینیوم 3105 را خریداری نمود. در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت، راهنمایی برای خرید این ورق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با مطالعه این راهنما می توانید ورق با کیفیت را شناسایی نموده و نسبت به خرید با صرفه این محصول، اقدام نمایید.

قیمت آلومینیوم 3105

ورق آلومینیوم 3105 آلیاژی آلومینیومی 98 درصد است. این آلیاژ با افزودنی جزئی برای بالا بردن میزان مقاومت در مقایسه با آلیاژ 1100 و 3003، تولید می گردد. از ویژگی های ان محصول باید به عدم سخت شدن آن در برابر گرما اشاره نمود. ضمن این که این ورق در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است. با توجه به همین مقاومت می توان ورق مذکور را برای ساخت محصولاتی که قرار است به طور مداوم در برابر هوا و رطوبت یا بخار آب قرار بگیرند، مناسب دانست.

موارد کاربرد ورق آلومینیوم 3105

در ادامه مقاله قیمت آلومینیوم 3105 نیاز است تا به ویژگی های مهم این محصول اشاره کنیم. تا بدانید چه چیزی باعث محبوبیت این ورق در میان صنعتگران شده است.

  • استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی که بیشتر به همان خاصیت مقاوم بودن ورق 3105 در برابر اکسیداسیون، بر می گردد.
  • امکان استفاده در صنایع خودروسازی جهت ساخت بدونه اتوبوس و سایر وسایل نقلیه و همچنین قطعات داخلی آن ها
  • ساخت انواع تجهیزات ساختمانی و استفاده از این آلومینیوم در ساخت سقف سازه ها
  • تولید انواع لوازم آشپزخانه، بخ صوص تولید سینک ظرفشویی و دستگاه تهویه هوا
  • تولید انواع قطعات الکترونیکی نیز با استفاده از این ورق امکان پذیر است

قیمت آلومینیوم 3105 (قیمت ورق آلومینیوم رنگی + کاربرد آن)

انواع ورق های آلومینیومی

آلیاژ های آلومینیومی به طور کل در 8 گروه مختلف از 1000 تا 8000 دسته بندی می شوند. در این میان ورق های آلومینیومی 3105 از محبوبیت خاصی برخوردار اند. به همین دلیل است که قیمت ورق آلومینیوم 3105 هم برای خریداران بسیار اهمیت دارد. چرا که محصولی غیر قابل جایگزین در صنایع مختلف به خصوص برای آن چه که در بالا ذکر شد، می باشد. انواع این ورق ها و وضعیت قیمت آن ها عبارت اند از:

ورق های رنگی

در این بخش از مقاله قیمت آلومینیوم 3105، در مورد ورق رنگی صحبت خواهیم کرد. از همین ابتدا باید بدانید که قیمت ورق آلومینیوم رنگی نسبت به انواع دیگر آن معمولا بالاتر است. چرا که این محصول به دلیل برخورداری از رنگ های متنوع، زیبایی خاصی را به محصولات نهایی می دهد. از این ورق ها برای تولید بدنه انواع لوازم خانگی استفاده می شود. در این میان ورق های رنگی طرح داری هم هستند که زیبایی محصولات را چندین برابر می کنند. در صنایع ساختمانی و همچنین برای احداث پل های هوایی بیشترین استفاده از این نوع ورق ها برده می شود.

ورق های آجدار

قیمت ورق آلومینیوم آجدار نیز در مقایسه با ورق های ساده بالاتر است. استفاده از این ورق ها برای تولید سقف شیروانی ها معمول است. در محل های شیب دار، صاف نبودن سطح این ورق ها باعث بروز اصطکاک و عدم سر خوردن روی آن می شود. طرح های این ورق ها بیشتر به صورت بادامی و ضربدری هستند.

ورق های ساده

در ادامه مقاله قیمت آلومینیوم 3105 باید به شما بگوییم که نوع ساده این ورق هم معمولا با استقبال بالایی رو به رو هستند. این ورق ها با سطح صاف و صیقلی خود، به دو صورت رول و شیت تولید و به بازار عرضه می شوند.

خرید ورق آلومینیوم 3105

این سوال که ورق آلومینیوم از کجا بخریم، در ذهن بسیاری از خریداران نقش می بندد. به طور حتم قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید محصولات مختلف است. واقعیت اینجا است که قیمت آلومینیوم 3105 می تواند متاثر از عوامل مختلفی نظیر مسیر حمل و نقل، میزان کیفیتی، برند تولیدکننده و … فروشگاه و وب سایت های معتبر قطعا محصولات محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را عرضه می کنند. شما می توانید قیمت ورق آلومینیوم 1050و همچنین قیمت ورق شیروانی آلومینیوم یا هر نوع ورق دیگر را از وب سایت ثامن تجارت استعلام بگیرید. این وب سایت به عنوان یکی از مراجع مهم در خرید آهن آلات، بهترین محصولات را با مناسب ترین شرایط به شما ارائه می دهد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه