مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل طلایی مشهد

mashhad golden steel sheet
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
77 بازدید

ورق استیل طلایی مشهد برای تزئینات در هتل ها، آسانسورها، پاساژها و … به کار می رود. این ورق ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، برای ایجاد نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیز مناسب هستند.

در واقع اصلی ترین ویژگی ورق استیل مشهد، مقاوم بودن آن به میزان بالا در برابر رطوبت است. همین امر باعث داغ شدن بازار استیل مشهد شده و هر روز بر طرفداران این محصول افزوده می شود. شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت فروش استیل دکوراتیو را با قیمتی مناسب در دستور کار خود قرار داده است.

ورق استیل طلایی مشهد

ورق های استیل دارای انواع مختلفی هستند که معروف ترین ان ها، ورق استیل طلایی است. ورق های استیل رنگی برای تولید محصولات مختلف و به خصوص لوازم خانگی به کار گرفته می شوند. در ساخت بدنه ماشین لباسشویی، سینک ظرفشویی، کابینت ها، پایه مبلمان و … از این نوع ورق ها استفاده می گردد.

ورق استنلس استیل تزئینی همچنین برای ایجاد نمایی زیبا در جهت جلب توجه مشتریان و ایجاد فضایی دلنشین در پاساژها و هتل ها به کار می رود. در بسیاری از موارد ترکیب استیل طلایی با ورق نقره ای استیل مشهد می توان جلوه و زیبایی محیط را نیز بیشتر کند.

ویژگی های ورق استیل طلایی مشهد

از ویژگی های مهم و منحصر به فرد ورق های استیل مقاوم بودن آن ها در برابر خوردگی و پوسیدگی است. این ورق ها در برابر حرارت بالا نیز مقاوم هستند و به صورت کامل، قابل بازیافت می باشند.

همین قابلیت بازیافت می تواند به عنوان ویژگی مهم ورق های استیل به شمار آید. چرا  که منجر به حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین ورق های استیل دارای قیمت مناسبی اند و طول عمر بالای آن ها می تواند توجیه اقتصادی برای خرید این نوع ورق ها به شمار آید.

کاربرد ورق استیل طلایی مشهد

ورق استیل در مشهد را می توان برای موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

  • ساخت انواع دریچ ها، پمپ ها و تجهیزات شیمیایی و کاربرد دریایی. البته بیشتر سعی می شود در این موارد از ورق های استیل ساده استفاده شود. اما گرید 316 این جنس ها ورق ها برای موارد ذکر شده، مناسب است.
  • ساخت انواع قاشق، چنگال و کارد که با گرید 410 تولید می گردد.
  • ساخت لوازم خانگی که قبلا هم اشاره شد وبا گرید 430 امکان پذیر است.
  • ساخت انواع لوازم الکتریکی به خصوص ترانسفورماتورها
  • ساخت پوشش بدنه، درب و سقف آسانسورها که برای این کار از گریدهای 430 و 304 استفاده می شود.
mashhad golden steel sheet 01

گریدهای مختلف ورق استیل

در ادامه مقاله ورق استیل طلایی مشهد و به دلیل اشاره به برخی از گریدهای استیل، بهتر است تا در مورد آن ها توضیحات مختصری ارائه دهیم.

این ورق ها به دلیل تفاوت در عناصر تشکیل دهنده و خصوصیاتشان، داای انواع مختلفی اند. هر نوع با گرید و شماره خاصی معرفی می شود. به عنوان مثال:

  • گرید 400  با نام استیل بگیر شناخته می شود. ورقی است که در تولید آن از آلیاژ آهن، کروم و کربن با میزان 1.0 درصد استفاده شده است.
  • گرید 410 با ویژگی مقاوم بودن در برابر سایش که البته مقاومت آن در برابر خوردگی زیاد بالا نیست.
  • گرید 420 که در بالا اشاره شد برای ساخت قاشق، کارد و چنگال به کار می رود. این ورق ها را می توان به راحتی پولیش کاری کرد.
  • گرید 430 این نوع ورق ها که ورق استیل طلایی مشهد نیز جزو آن ها به شمار می رود، برای طراحی دکوراسیون بسیار کارآمد می باشد. نمونه کاربرد آن، استفاده برای انجام تزئینات داخلی اتومبیل است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به قابلیت شکل پذیری در درجه حرارت کم برای این ورق ها اشاره نمود.

ورق استیل تزئینی

با توجه به توضیحات بالا و معرفی انواع گرید ورق های استیل، دریافتید که ورق استیل طلایی مشهد همان ورق گرید 430 است. ویژگی های مورد اشاره در بالا از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت ورق استیل است. ورق استیل مسلمان مشهد با توجه به نوسانات بازار نیز تغییر قیمت می دهد. به همین دلیل در هنگام خرید استیل دکوراتیو توصیه می شود تا از فروشگاه های معتبری نظیر فروشگاه آنلاین ثامن تجارت، آخرین قیمت ها را برای محصول مد نظر خود، جویا وشید.

 

مطالب مرتبط