مشاوره و فروش
02191003181

هر کلاف لوله مسی چند متر است؟

many meters coil copper pipe
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
39 بازدید

بسیاری از خریداران در زمان خرید لوله مسی از کارشناسان فروش بازرگانی ثامن تجارت می پرسند که هر کلاف لوله مسی چند متر است و قیمت آن چگونه محاسبه می شود؟! در ادامه این مطلب به صورت جامع و کامل به بیان این موضوع پرداخته ایم اما در نظر داشته باشید که بر اساس نیاز و سفارشی که دارید نیز می توانید محصولات مورد نیاز را تهیه و خریداری کنید. همچنین جهت خرید لوله مسی با هنر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ثامن تجات اقدام به خرید بهترین محصولات با برند های مطرح نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۱۰۰۳۱۸۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

هر کلاف لوله مسی چند متر است؟

اغلب انواع لوله مسی به صورت کلاف به تولید می رسند و دارای ضخامت ۰.۷۵ بوده و از سایز ۱.۲ اینچ الی ۱۲ میلی متر نیز به تولید می رسند که طول هر کلافلوله مسی برابر ۱۵ میلی متر است و بدون واسطه از طریق بازرگانی ثامن تجارت به بازار عرضه می شود. عمومی ترین ضخامت هایی که برای مصارف عمومی نیز کاربرد دارند عبارتند از لوله مسی با ضخامت ۰.۷۵ و ۰.۸۰ که ضخامت های کمتر نیز به صورت ویژه به تولید می رسند.

لوله مسی به صورت کلاف و آنیل شده تولید و عرضه می شوند که قابلیت خمش بالایی نیز دارند. این لوله ها وابسته به نوع و کاربردی که دارند با ضخامت های مختلفی به تولید می رسند که با توجه به ظرفیت و مقاومتی که دارند باید این محصول مسی را خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که عمده طول لوله های کلاف برابر ۵۰، ۳۰ و ۱۵ متر است.

فرمول محاسبه وزن لوله مسی

فرمول محاسبه وزن لوله مسی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با افزایش طول لوله مس، قیمت لوله مس نیز افزایش پیدا می کند و متقابلا افزایش ضخامت نیز موثر بر قیمت محصول خواهند بود. برای به دست آوردن وزن لوله مسی می توانید از طریق فرمول زیر وزن محصول را به دست آورید.

وزن یک متر لوله = 0.028 * ضخامت * ( ضخامت – قطر لوله )

لوله مسی از کجا بخرم؟

جدول لوله مسی (سایز و ضخامت پرفروش ترین محصولات)

نام محصول ضخامت وزن طول کلاف
لوله مسی 4/3 19mm-0.75mm 5900gr 15m
لوله مسی 8/5 16mm-0.75mm 4900gr 15m
لوله مسی 8/3 0.75mm 2850gr 15m
لوله مسی 2/1 0.75mm-12mm 3930gr 15m

لوله مسی از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید لوله مسی دارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت را پیشنهاد نمی کنیم! چرا که اگر تنها یکبار خرید خود را از طریق این بازرگانی انجام دهید، قطعا تبدیل به مشتری دائمی خواهید شد. با توجه به اینکه بازار کنونی آهن آلات ساختمانی دارای نوسانات زیادی است، تنها خرید مستقیم از تولید کننده سبب خواهد شد تا هزینه های اضافی اعم از مالیات، هزینه رفت و آمد، قبوض و… پرداخت نکنید. اگ قصد خرید لوله مسی و سایر محصولات مشابه را دارید، با کارشناسان فروش ثامن تجارت تماس بگیرید و در صورت نیاز به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و در نهایت از هر فروشنده ای که خواستید خرید خود را انجام دهید.

ما به شما کمک می کنیم تا با پرداخت مناسب ترین هزینه، به سود خوبی برسید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه