مشاوره و فروش
02191003181

تولید کنندگان پروفیل z

852350 image1640758098 1
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
11 بازدید

در کشور ما تولید محصولات مورد نیاز برای ساخت سازه ها و پروژه های عمرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو تولید کنندگان پروفیل z در تلاش هستند تا با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار نمایند. دلیل این امر توجه به کارایی و موارد استفاده از آن است. این کیفیت در قیمت پروفیل z موثر است. به عبارتی دیگر، این تولید کنندگان به خوبی می دانند که بالا بودن کیفیت محصولاتی مانند پروفیل z و پروفیل صنعتی می تواند امنیت و پایداری این سازه ها را تضمین نماید.

برخی از معتبرترین تولید کنندگان این محصول پرکاربرد در این مقاله از سری مقالات آموزشی سایت ثامن تجارت به شما معرفی می شوند. تولید کنندگانی که توانسته اند محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه تولید شده در سایر کشورهای جهان را تولید کنند.

جدول ورن پروفیل زد 

جدول سایز ,ضخامت و وزن پروفیل Z
شماره پروفیلضخامت(وزن یک متر طول (کیلوگرم
Z-16ورق 2.04.852
ورق 2.56.025
ورق 3.07.208
Z-18ورق 2.05.180
ورق 2.56.454
ورق 3.07.722
Z-20ورق 2.05.475
ورق 2.56.805
ورق 3.08.143
ورق 3.59.473
Z-22ورق 2.05.788
ورق 2.57.195
ورق 3.08.612
ورق 3.510.019

تولید کنندگان پروفیل z 

بهتر است تا بدون مقدمه و اتلاف وقت به سراغ معرفی تولید کنندگان پروفیل z برویم و لیستی از آن ها را به همراه توضیحات و شرح مختصری درباره هر کدام ارائه دهیم. پس پیشنهاد می دهیم که تا پایان این نوشتار، ما را همراهی نمایید.

شرکت فولاد گستر حداد 

شرکت فولاد گستر حداد بیش از 10 سال است که در زمینه تولید قوطی و پروفیل های فولادی فعالیت دارد. البته این شرکت از سال 1385 کار خود را به شکل بازرگانی شروع کرده است. اما کار مرتبط با تولید پروفیل را از سال 1388 آغاز نموده و تقریبا به تولید اسمی 400 هزار تن در این سال رسیده است. مقاطع فولادی تولید شده توسط این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

شرکت آریا صنعت کُرَن 

این شرکت یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران است. اولین فعالیت جدی این شرکت در زمینه تولید و بازرگانی پروفیل زد و به طور کلی مقاطع فولادی، تقریبا به سال 1392 بر می گردد. عضویت این شرکت در سندیکای تولید کنندگان پروفیل و لوله نیز در سال 1398 انجام گرفت. اگر بخواهیم عمده ترین محصولات تولید شده در این شرکت را لیست کنیم، این لیست به صورت زیر قابل ارائه است:

  • تولید و عرضه انواع تسمه های فولادی
  • تولید پروفیل زد
  • تولید پروفیل گالوانیزه یو
  • تولید کرکره های سینوسی و ذوزنقه شکل

شرکت پروفیل صنعت آسیا 

شرکت پروفیل صنعت آسیا حدود 30 سال است که به طور جدی در حوزه صنعت فلزکاری و به خصوص تولید شاسی و پیکره خودرو فعالیت دارد. تجربه پرسنل و مدیران این شرکت در زمینه تولید و عرضه مقاطع فولادی باعث شده تا در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران شناخته شود.

صادرات بخش دیگری از امور مرتبط با این شرکت است. کیفیت و استاندارد بودن محصولات تولیدی، این شرکت را در مقایسه با شرکت های رقیب به خصوص ترکیه موفق تر نموده است. آنچه که این شرکت در حال حاضر دنبال می کند و آن را دغدغه خود می داند، افزایش حوزه صادرات خود و پوشش دادن کشورهای دورتر برای استفاده از محصولات این شرکت است.

شرکت سریر صنعت امیر

شرکت سریر صنعت امیر 

در این مقاله از سایت ثامن تجارت با تعدادی از تولید کنندگان پروفیل z آشنا شدید. اما یکی دیگر از شرکت های فعال در این حوزه که حتما باید با آن نیز آشنا شوید، شرکت سریر صنعت امیر است. این شرکت با بهره گیری از تجربه و توان پرسنل کارآزموده خود توانسته فعالیت خود را از حوزه برشکاری به سمت تولید مقاطع فولادی هدایت کند.

شروع فعالبت این شرکت در حوزه مذکور در سال 1384 بوده است و موفقیت تا به امروز این شرکت، نشان دهنده همت و تلاش مدیران مجرب آن است. هدف گذاری این شرکت بر روی تولید و صادرات محصولات جاده ای است تا بتواند سهمی در معرفی ایران به عنوان یکی از برترین کشورهای تولید کنندگان پروفیل زد و محصولات مورد بحث داشته باشد.

در ادامه برخی از امور مهم انجام شده در این شرکت و سایر شرکت هایی که در این مقاله نام برده شدند، آمده است.

به نقل از ویکی پدیا:

پروفیل یا نیم‌رخ یا رُخ‌نما (به انگلیسی Profile) از نظر واژگان به معنای مقطع ثابت و طول بسیار است که در اصطلاح ساختمان‌سازی و ماشین‌سازی برای قطعات فولادی به‌کار می‌رود، که به اشکال گوناگون ساخته می‌شود.

خدمات و تولیدات شرکت های تولید کننده پروفیل z 

در این بخش از مقاله سایت ثامن تجارت به شما می گوییم که ارائه چه محصولاتی مورد توجه بیشتر تولید کنندگان پروفیل z است:

  • تولید پروفیل، نوار و انواع تسمه مانند تسمه کششی و فوق کششی مورد استفاده جهت بسته بندی
  • شکل دهی به محصولات آلیاژی، برش، سوراخ کاری و پرس کاری
  • واردات و فروش محصولاتی مانند استنلس استیل مانند ورق استیل 304 و …
  • صادرات محصولات تولیدی نظیر مقاطع فولادی و پروفیل زد

 

سوالات متداول

بهترین خدمات تولید کنندگان پروفیل z چیست؟

تولید پروفیل، نوار و انواع تسمه مانند تسمه کششی و فوق کششی مورد استفاده جهت بسته بندی

یکی از شرکت های برتر تولیدکننده پروفیل زد در ایران کدام است؟

شرکت پروفیل صنعت آسیا

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه