مشاوره و فروش
02191003181
light profile can price
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
9 بازدید

قیمت قوطی پروفیل سبک: کانال قیمت قوطی در هر لحظه نوساناتی را نشان می دهد که به دلیل تغییر در نرخ ارز و نوسانالت موجود در بازار، اتفاق می افتد. قیمت قوطی 30*60 و همچنین قیمت پروفیل سبک تبریز نیز با توجه به همین عوامل در حال تغییر است. آن چه که در این جا اهمیت دارد، نیاز به استعلام روزانه این قیمت ها است. در این میان قیمت قوطی صنعتی سبک گالوانیزه کمی بالاتر است. این مورد به دلیل ویژگی خاص این محصول می باشد که در ادامه این مقاله از فروشگاه آهن آلات ثامن تجارت بررسی می شود.

قیمت قوطی پروفیل سبک

در همین ابتدا اجازه دهید تا در قالب جملاتی کوتاه، در مورد ماهیت این پروفیل ها توضیحاتی را ارائه دهیم. پروفیل سبک یا پروفیل مبلی با نام قوطی سبک نیز شناخته می شوند. این محصولات در واقع از ورق های روغنی تولیدشده اند که برای دستیابی به آن ها فرایند نورد سرد طی می شود.

برای تولید چنین پروفیل هایی مانند همه انواع آهن آلات، استانداردهای بین المللی تعریف شده که عبارت اند از:

  • استاندارد DIN 2394 (1) 94
  • استاندارد EN 10 219 -2

موارد کاربرد قوطی پروفیل سبک

در راستای تعیین قیمت قوطی پروفیل سبک، نیاز است تا شما با موارد کاربرد این محصول نیز آشنا شوید. این کاربردها در درک میزان قیمت و مقایسه آن با سایر انواع پروفیل ها کمک کننده خواهد بود.

  • ساخت انواع لوازم خانگی با این نوع پروفیل ها امکان پذیر است
  • ساخت دوچرخه
  • ساخت خودرو
  • ساخت مبلمان
  • ساخت اگزوز
  • تولید انواع کانکس ها با ابعاد مختلف
  • ساخت کانتینرها.
light profile can price 01

ویژگی های قوطی صنعتی سبک

در این بخش از مقاله قیمت قوطی پروفیل سبک، به شما خواهیم گفت که این محصول دارای چه مزایا و ویژگی های مخصوص به خود می باشد. پروفیل های مبلی یا همان پروفیل های سبک بسیار فرم پذیر هستند. همچنین آن ها دارای ویژگی های زیر نیز می باشند:

  • قابلیت آبکاری
  • دقت ابعادی مناسب (به معنای دقیق بودن طول و عرض این قوطی ها)
  • کیفیت سطحی مناسب
  • امکان ساخت انواع محصولات به دلیل امکان جوشکاری، خم پذیری و شکل گیری آن ها

مقایسه قیمت قوطی پروفیل سبک و سایر انواع قوطی ها

در مورد قیمت قوطی صنعتی سبک باید بدانید که یک متر از این محصول در مقایسه با سایر انواع قوطی ها با قیمت کمتری به فروش می رسد. دلیل این امر، پایین بودن کیفیت قوطی سبک نست. بلکه این قوطی ها دارای کیفیت بالایی هم می باشند اما دلیل به صرفه تر بودن آن ها، ضخامت کمی است که دارند.

ضخامت یک قوطی پروفیل سبک معمولا برابر با یک از مقادیر 0.4، 0.5، 0.6، 0.7 تا 1.5 میلی متر می باشد. به طور کلی هر چقدر این محصولات دارای ضخامت کمتری باشند، وزن پایین تری داشته و در نتیجه با قیمت ارزان تری نیز به فروش می روند.

light profile can price 02

قیمت پروفیل سبک درب و پنجره

برای تعیین قیمت انواع قوطی پروفیل صنعتی نیاز است تا به عوامل مختلفی توجه گردد. پروفیل های به کار رفته در تولید درب و پنجره ها معمولا از جنس ورق هایی ساخته می شوند که مقوامت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی داشته باشند. به عنوان مثال این پروفیل ها بیشتر از جنس استیل هستند. به همین دلیل است که در اکثر موارد قیمت قوطی پروفیل سبک به کار رفته در این مورد، بالاتر اعلام می گردد.

قیمت پروفیل سبک گالوانیزه

در این مقاله از سری مقالات ارائه شده در فروشگاه آنلاین ثامن تجارت، در مورد قیمت قوطی پروفیل سبک صحبت کردیم. در ابتدای مقاله نیز بیان شد که نوع گالوانیزه این ورق ها معمولا قیمت بالاتری دارند. اما دلیل این موضوع چیست؟ باید بدانید که ورق های گالوانیزه دارای یک لایه بر روی سطح خود هستند که آن ها را در برابر خوردگی و فرسودگی مصون نگه می دارد. همین عامل باعث شده تا از قوطی پروفیل صنعتی سبک گالوانیزه در تولید محصولاتی که زیاد در معرض باران و بخار آب هستند، استفاده شود. بنابراین قیمت خرید قوطی سبک 2*2 در صورت گالوانیزه بودن ممکن است بیش از انواع دیگر آن اعلام گردد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه