مشاوره و فروش
02137163

چگونه ورق استیل را براق کنیم؟

shiny steel sheet1
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
5 بازدید

از آن‌جایی که اکثر کسب‌وکارها از ورق استیل در مصارف گوناگونی استفاده می‌کنند، کاربردهای متعددی برای این دسته از فولادهای ضد زنگ شناخته می‌شود. صرف‌نظر از این‌که قصد داریم با این ورق‌ها چه کاری انجام دهیم، لازم است بدانیم چگونه ورق استیل را براق کنیم و با انواع پولیش استیل آشنا شویم. بنابراین، اگر قصد دارید استیل سیاه شده را سفید کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه از وب سایت ثامن تجارت با ما همراه باشید. شما همچنین می‌توانید برای خرید ورق استیل مورد نیاز خود از طریق همین صفحه وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شوید.

مزایای براق کردن ورق استیل چیست؟

پیش از آن‌که بدانیم چگونه ورق استیل را براق کنیم ، لازم است این موضوع را بررسی کنیم که اصلاً پولیش ورق استیل چه سودی برای صنعت خواهد داشت.

در بسیاری از موارد ممکن است کارکنان صنعتی ندانند که چرا ورق استیل درخشش خود را از دست می‌دهد. دلیل این‌که فولاد ضد زنگ درخشندگی خود را از دست می‌دهد، طول عمر و عدم نگهداری صحیح است. اگرچه فولاد ماده‌ای است که به نگه‌داری و تعمیر کمتری نسبت به سایر مصالح نیاز دارد، اما حفظ درخشش آن حتی با افزایش سن نیز همچنان ضروری به نظر می‌رسد.

زیبایی‌شناسی اولین چیزی است که سازندگان و مصرف‌کنندگان محصولات گوناگون به دنبال آن هستند. آنان می‌خواهند از قطعۀ جاودانه‌ای برخوردار باشند که بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب نماید.

پولیش ورق استیل خوردگی را از بین می‌برد. اگرچه فولاد ضد زنگ دارای کروم بوده و از مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی را برخوردار است، اما همچنان زنگ می‌زند. جلا دادن فلز اغلب منجربه کاهش خوردگی در ورق می‌شود. همچنین پولیش ورق استیل، لکه‌های ناخواسته و آلاینده‌هایی را که کمتر کسی می‌تواند ببیند، از بین می‌برد.

چگونه ورق استیل را براق کنیم؟

پولیش فولاد ضد زنگ برای ماندگاری بیشتر محصولات و افزایش دوام آن‌ها ضروری است. در این بخش از نوشتۀ چگونه ورق استیل را براق کنیم قصد داریم به معرفی 3 روش کاربردی برای پولیش کاری ورق استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

سفید کردن ورق استیل با استفاده از آب گرم

این گزینه ساده‌ترین روشی است که برای پولیش کاری ورق استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این کار تنها به یک دستمال حوله‌ای و مقداری آب گرم نیاز دارید. از این طریق می‌توانید به‌سادگی ورق استیل مورد نظر خود را صیقل داده و آن را براق کنید.

پولیش ورق استیل با استفاده از ژل گریندینگ

ابتدا مقداری از این ژل را روی مقطع مورد نظر از استیل بریزید و سپس با استفاده از یک دستمال پارچه‌ای کاملاً تمیز، آن را به‌شکل دورانی پاک کنید. پس از انجام این کار دستمال پارچه‌ای دیگری برداشته و سطح استیل را به‌صورت کامل پاک کنید.

براق کردن ورق استیل با استفاده از غوطه‌وری

در این فرایند محصولات استیلی را به‌طور کامل درون یک حوضچۀ مایع براق‌کننده قرار می‌دهند و از طریق غوطه‌ورسازی و سپس خارج کردن ورق از درون حوضچه، درخشش آن را افزایش می‌دهند.

چگونه ورق استیل را براق کنیم؟

کلام پایانی

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به این موضوع پرداختیم که چگونه ورق استیل را براق کنیم و شما را با نحوه سفید کردن ورق استیل و پولیش کردن ورق استیل آشنا ساختیم. از آن‌جای که امروزه کاربردهای این دسته ازمقاطع فولادی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، نحوه براق کردن ورق استیل نیز به یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این آهن آلات تبدیل شده است. شما می‌توانید از طریق روش‌های معرفی‌شده در این صفحه، به‌سادگی ورق استیل مورد نظر خود را مثل روز اول براق و درخشان سازید. همچنین اگر قصد دارید از قیمت مقطع فولادی مورد نظر خود اطلاع یافته و یا اقدام به خرید ورق استنلس استیل، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم، ورق مس، لوله مانیسمان، و سایر محصولات مورد نیاز خود نمایید، تنها کافی است از طریق همین صفحه وارد بخش مربوطه در منوی سایت شده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط