مشاوره و فروش
02137163

واردات ورق استیل چگونه است؟

852350 image1664605039
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
34 بازدید

با توجه به اینکه امروزه مصرف ورق استیل در صنایع مختلف بسیار زیاد شده است و در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، صنایع غذایی، دارو سازی، ساخت دکوراسیون و… از ورق های استیل استفاه می کنند که به دلیل فروش بالای آن ها واردات ورق استیل با تعداد بالایی صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت از دسته فروشگاه هایی است که می توانید به صورت مستقیم از قیمت ورق استیل مطلع شوید.

واردات ورق استیل چگونه است؟

با توجه به اینکه امروزه استفاده از ورق استیل بسیار زیاد شده است و کارخانجات و صنایع مختلفی مستلزم به استفاده از ورق های استیل با ضخامت های مختلفی هستند، به همین دلیل بسیاری از کشور ها نیز در زمینه تجاری انواع ورق استیل، ورق گالوانیزه، ورق مشبک یا پانچ فعالیت می کنند. در ایران واردات ورق استیل سالهاست که بسیار رایج شده است. واردات ورق استیل بیشتر از سمت کشور هایی همچون: چین، تایوان، هند، امارات، ترکیه توسط تجار و بازرگانان وارد کشور می شود.

چیزی که سبب شده تا واردات ورق استیل بسیار مورد توجه عموم و تجار قرار بگیرد این است که استفاده از ورق استیل با گرید های مختلف و در صنایع مختلف، باعث کاهش هزینه ها می شود چرا که دارای قیمت هایی مناسب می باشند. اینکه می پرسند واردات ورق استیل چگونه است سوالی است که امروزه زیاد پرسیده می شود که مراحل و چگونگی این واردات پر سود را در ادامه بیان خواهیم کرد.

قوانین واردات ورق استیل به کشور:

اینکه بخواهیم بگوئیم واردات ورق استیل چگونه است دارای مراحل و قوانین مهم کشوری می باشد که باید آن ها را به خوبی از بر باشید و با توجه به قوانین مهم ذکر شده به کار واردات ورق استیل بپردازید. برای اینکه کار واردات ورق استیل را شروع کنید، حتما باید توجه داشته باشید که باید بخشنامه های مهمی که صادر می شود را مطالعه کنید تا در زمان ترخیص کالا از گمرک دچار مشکل نشوید. اگر تمامی قوانینی که برای ترخیص کالا از گمرک ذکر می شود را به درستی مورد بررسی قرار دهید، مسلما کار شما به صورت قانونی انجام خواهد شد.

همانطور که می دانید ورق استیل دارای گرید، ضخامت و انواع مختلفی می باشد که در سایت ثامن تجارت تمامی انواع ورق استیل های مختلف را می توانید مشاهده کنید. ورق های استیل بر اساس کد تعرفه گمرکی بر اساس نوعی که دارند، دسته بندی می شوند. برای ترخیص ورق استیل از گمرک و انجام تشریفات گمرکی باید از فردی کاردان و کاربلد کمک بگیرید تا در این کار قانونی به مشکلی نخورید.

نحوه واردات انواع ورق استیل

مدارک مورد نیاز برای ترخیص ورق استیل از گمرک:

نمی توان به صورت دقیق گفت که واردات ورق استنلس استیل چگونه است چرا که هر ساله برای واردات ورق استیل بخشنامه های مختلفی ارائه می شوند که باید حتما این منابع را دنبال کنید. برای ترخیص ورق استیل از گمرک، مانند دیگر کالا های وارداتی حتما باید یک کارت بازرگانی داشته باشید و همچنین برای ترخیص کالا ها از گمرک باید با توجه به قوانین ذکر شده اقدام به این کار کنید و مجوز های لازم را نیز در دست داشته باشید تا در زمان ترخیص به مشکل نخورید.

اگر به قوانین ذکر شده در بخش نامه ها توجه کنید و بر اساس آن ها پیش بروید قطعا در کار صادرات و واردات کالا ها و ورق استیل به مشکلی نخواهید خورد و در وقت و زمان خود صرفه جویی نیز خواهید کرد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ورق استیل:

گمرک ایران بر اساس ضخامت و نوع ورق های استیل این محصولات را کد بندی می کند که هر کدام از انواع ورق های استیل در دسته بندی های مختلفی با تعرفه های متفاوتی قرار داده می شوند. کد تعرفه گمرکی ورق استیل زنگ نزن نورد سرد از ۷۲۱۹۳۱ تا ۷۲۱۹۳۵ می باشد.

کلام آخر:

همانطور که ذکر کردیم واردات ورق استیل چگونه است، باید توجه داشته باشید که ورق های استیل امروزه دارای فروش بالایی هستند و سود زیادی نیز در صادرات ورق استیل، وارردات فولاد زنگ نزن، واردات ورق استیل ها نیز می باشد که تعرفه ورق استیل با توجه به نوعی که دارند بسیار متفاوت از یکدیگر می باشند که برای واردات ورق استیل حتما باید کارت بازرگانی داشته باشید. شما می توانید از طریق سایت ثامن تجارت اقدام به خرید ورق استیل، ورق رنگی دکوراتیو و… نمائید.

مطالب مرتبط