مشاوره و فروش
02191003181

قیمت روز نبشی نمره 8 (قیمت روز نبشی و قوطی + جدول نبشی 4)

daily price grade 8
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
37 بازدید

قیمت روز نبشی نمره 8 را می توانید از طریق نمایندگی های مجاز فروش این محصول و وب سایت های معتبر جویا شوید. وزن نبشی 8 و وزن و قیمت نبشی 4 و سایر انواع این محصول را می توانید در جداول ارائه شده توسط این وب سایت ها و فروشگاه ها به دست آورید. شرکت بازرگانی ثامن تجارت یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش انواع نبشی است و می تواند به عنوان مرجع خوبی برای دریافت قیمت های به روز انواع محصولات و مصالح ساختمانی معرفی گردد.

قیمت روز نبشی نمره 8

قیمت نبشی 5، قیمت نبشی 4 و سایر انواع نبشی ها را پیش از آغاز به کار پروژه باید استعلام نمود. درست است که این این قیمت ها ثابت نمی مانند و نیاز است تا روزانه تعیین شوند؛ اما به هر حال در پیش بینی هزینه های تمام شده برای پروژه ها بسیار موثر است. بسیاری از انواع نبشی ها در شاخه های 6 متری تولید و عرضه می شوند. اما شاخه های 12 متری آن ها نیز به طور معمول در بازار موجود است. با این حال باید بدانید که طول نبشی ها قابل تغییر است و می توان آن را با توجه به درخواست مشتری تعیین نمود.

daily price grade 8 01

جدول مشخصات نبشی 8

در ادامه مقاله قیمت روز نبشی نمره 8 به شما خواهیم گفت که این محصول در کارخانه نورد آریان فولاد با چه مشخصاتی تولید و چگونه به دست مصرف کنندگان می رسد. کارخانه نورد آریان فولاد یکی از معتبرترین و فعال ترین کارخانه های تولید انواع مصالح ساختمانی و به خصوص نبشی در داخل ایران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نبشی 8 تولیی این کارخانه، جدول زیر با دقت بررسی نمایید.

کد کالا7075
عنوان کالانبشي 8*80*80 طول 6 متری نورد آریان فولاد
تولید کنندهنورد آریان فولاد
سایز80*80
ضخامت8
استاندارد5SP
حالت 6 متری
محل بارگیریکارخانه
واحد فروشکیلوگرم
وزن شاخه58

استانداردهای تولید نبشی نمره 8

در بخش قبل از مقاله قیمت نبشی نمره 8، به شما گفتیم که کارخانه نورد آریان فولاد، این محصول را با چه کیفیت و مشخصاتی تولید می کند. اما استانداردهایی که برای تولید این نبشی باید مد نظر قرار گرفته و از آن ها پیروی شود، کدام اند؟

  • استاندارد اروپایی DIN EN 10056-2
  • استاندارد روسی GOST 8510
  • استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI 13968-1

نبش های تولید شده در این کارخانه عموما با نام نبشی نورد گرم بال مساوی شناخته می شود. از ان نبشی ها برای مصارف گوناگونی استفاده می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود.

daily price grade 8 02

کاربرد نبشی نمره 8

وزن و سایر ویژگی های نبشی 8 کاربردهای مختلفی از آن را مشخص می کند. به عنوان مثال از این نبشی با توجه به مشخصات آن می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • تولید ستون و خرپا
  • ساخت سازه های آسانسور
  • ساخت فونداسیون های ساختمانی و صنعتی
  • ایجاد اتصالات در پل ها و ستون ها
  • استفاده در سایر صنایع سازه های فلزی و فضایی
  • ساخت دکل برق اتاق سازی

وزن نبشی 8 سانتی متری

در این بخش از مقاله یکی از عوامل موثر بر قیمت روز نبشی نمره 8 یعنی وزن آن را بررسی می کنیم. هر شاخه نبشی 8 حدود 50 کیلوگرم وزن دارد.

بسته بندی این محصول چیزی در حدود 2000 کیلوگرم یا همان 2 تن وزن دارد و به صورت شاخه ای در بازار عرضه می گردد. طول شاخه ها معمولا برابر با 6 متر است.

قیمت روز نبشی و قوطی

در این مقاله در مورد قیمت روز نبشی نمره  صحبت شد و تلاش کردیم تا اصلی ترین موارد کاربرد آن را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این بیان شد که محاسبه قیمت روز این محصول به دلیل غیر قابل حذف و جایگزین بودن در پروژه های ساختمانی می تواند موثر بر قیمت کل پروژه باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا اطلاع از قیمت نبشی 8 سنگین، قیمت نبشی 4 و … با کارشناسان ما در واحد فروش وب سایت ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه