مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد اصفهان

Isfahan rebar price
3 اردیبهشت 1402
1 بازدید

از آن‌جایی که میلگردها از کاربردهای فراوانی در صنایع گوناگون به‌ویژه ساخت‌وساز برخوردار هستند، اطلاع از قیمت میلگرد اصفهان یکی از مواردی است که اهمیت زیادی نزد پیمان‌کاران و خریداران این دسته از آهن‌آلات دارد. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم شما را از قیمت روز میلگرد مطلع ساخته و راهنمای خرید میلگرد اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین، اگر قصد دارید مقطع فولادی مورد نظر خود را تهیه کرده و از محصولات باکیفیتی برای پروژه‌های ساختمانی خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

فرآیند تولید میلگرد

تولید میلگرد در کشورهای مختلف دنیا به کمک روش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. این کار، بر اساس نیاز هر کشور و استانداردهای موجود آن انجام می‌شود و به طور کلی، روش تولید محصول در میزان انعطاف پذیری، استحکام، سختی و در نهایت کیفیت و قیمت میلگرد تاثیرگذار است. در مجموع، برای تولید میلگرد از 4 روش نورد گرم، نورد سرد، ترمکس و آلیاژی استفاده می‌شود.

فرآیند تولید میلگرد

تولید میلگرد با نورد گرم

برای تولید میلگرد با روش نورد گرم، مراحل زیر باید طی شود:

  1. شمش‌های فولادی تا دمای 1100 درجه سانتی گراد حرارت می‌بینند تا ذوب شده و آماده مرحله رافینگ شوند.
  2. در عملیات رافینگ، شمش‌های فولادی از غلطک‌ها عبور می‌کنند تا حین افزایش طول، ضخامت مقطع کم شود.
  3. در مرحله بعد، میلگردها در طول 6 یا 12 متری برش می‌خورند.
  4. در گام نهایی تولید، متناسب با نوع محصول، عملیات آج زنی نیز اجرا می‌شود تا کار تولید محصول به مرحله عرضه برسد.

تولید میلگرد به روش نورد سرد

یکی دیگر ار روش‌های تولید میلگرد، عملیات نورد سرد است. در این روش، از فشار بسیار زیادی استفاده می‌کنند تا شکل دهی محصولات اولیه و تبدیل آنها به میلگرد انجام شود. این کار، سختی زیادی برای محصول ایجاد می‌کند؛ اما در عوض میزان انعطاف پذیری آن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، استفاده از میلگردهای تولید شده با نورد سرد برای خمکاری یا مناطق زلزله خیز گزینه مناسبی محسوب نمی‌شوند.

تولید میلگرد به روش ترمکس

ترمکس یکی از روش‌های نوین تولید میلگرد است که فرآیند اجرایی آن، نیاز به زمان زیادی ندارد. محصول نهایی این شیوه، دارای کیفیت متناسب و مطلوبی است؛ اما در حد عالی نمی‌باشد. به همین دلیل، میلگردهای تولید شده از این روش، بیشتر در کشورهای اروپایی و در مناطقی که خطر زلزله زیادی وجود ندارد، مورد استفاده است.

باید بدانید که فرآیند این روش، شباهت زیادی به روش نورد گرم دارد؛ اما برای خنک کردن محصول نهایی، باید از آب و روغن استفاده شود. همچنین دمای اجرای آن کمی پایین‌تر می‌باشد و مواد اولیه آن با کربن کم‌تری به کار برده می‌شود. البته محصولات حاصل از روش ترمکس، دارای قیمت کم‌تری نسبت به موارد مشابه می‌یاشند.

تولید میلگرد به روش ترمکس

تولید میلگرد به روش میکروآلیاژی

روش میلکروآلیاژی برای تولید میلگرد نیز مشابه روش نورد گرم است؛ اما تفاوت این روش در این است که در فرآیند تولید، آلیاژهای مختلفی به مواد اولیه اضافه می‌شوند. همچنین قیمت میلگرد تولید شده با کمک این روش نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر است؛ اما دارای کیفیت بسیار خوبی هم می‌باشد.

لیست قیمت میلگرد اصفهان

همان‌طور که می‌دانید، نوسانات بازار فولاد تأثیرات زیادی بر قیمت روز میلگرد می‌گذارد. به همین دلیل لازم است یک لیست قیمت به‌روز برای انواع میلگردهای اصفهان داشته باشیم تا از هرگونه سوء‌استفاده توسط کلاهبرداران جلوگیری نماییم. شما برای این‌که بتوانید به‌صورت لحظه‌ای بازار را رصد کرده و روند نوسانات قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی را به‌درستی تحلیل کنید، به منبعی روزآمد نیاز دارید.

گفتنی است که لیست قیمت محصولات فولادی معمولاً برمبنای ابعاد و سایز آن‌ها تهیه می‌شود؛ زیرا یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که بر وزن و قیمت نهایی کالا تأثیر می‌گذارد سایز میلگرد است. شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت میلگرد مورد نظر خود به بخش مربوطه در وب سایت ما مراجعه نمایید.

لیست قیمت میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد ۸ اصفهان

این دسته از میلگردها پایین‌ترین سایز را در میان میلگردهای اصفهان دارند، اما با این حال از بسیاری میلگردهای مشابه دیگر قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند. اگرچه میلگرد سایز ۸ کوچک‌ترین میلگرد ذوب آهن به شمار می‌رود، اما همچنان نسبت به میلگردهای سایز ۸ سایر برندهای موجود در بازار سنگین‌تر و مقاوم‌تر است. اگر قصد دارید این دسته از مقاطع فولادی محبوب را که از میزان تقاضای بالایی در بازار آهن‌آلات برخوردار هستند تهیه نمایید، تنها کافی است به بخش مربوطه در منوی همین صفحه مراجعه کنید و از قیمت میلگرد اصفهان اطلاع یابید.

قیمت میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد ۱۰ اصفهان

میلگرد ۱۰ ذوب آهن همواره دستخوش تغییر قیمت‌های شدیدی می‌شود. از دلایل این موضوع می‌توان به نوسانات ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضای بازارهای خارجی و داخلی، هزینۀ مواد اولیه و… اشاره کرد. بنابراین، لازم است با در اختیار داشتن مرجعی به‌روز که به‌صورت لحظه‌ای شما را در جریان شرایط نوسانی بازار آهن‌آلات قرار می‌دهد، از راهی مطمئن محصول مناسب و باکیفیت مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نیز اطلاع از قیمت میلگرد اصفهان می‌توانید روی کارشناسان ثامن تجارت حساب کنید.

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

قیمت هر شاخه از این میلگردها به وزن و طول شاخه بستگی دارد. به این صورت که هرچه طول میلگرد مورد نظر بیشتر باشد، وزن و قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود. از آن‌جایی که بررسی‌ها حاکی از روند افزایشی در قیمت این دسته از محصولات است، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحۀ خرید میلگرد سایت ما از به‌روزترین قیمت‌های میلگرد ۱۴ اصفهان مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

گریدهای مختلف میلگرد اصفهان

میلگردها در گریدهای A1  تا A4 تولید شده و وارد بازار می‌شوند. یکی از راه‌های شناسایی گریدهای مختلف میلگرد، شکل ظاهری آنها می‌باشد. میلگردهایی که از نوع گرید A1 هستند، در دسته میلگرد ساده قرار می‌گیرند و باید گفت این نوع میلگردها سطحی صاف و صیقلی دارند.

اما میلگردهایی که از نوع گرید A2 تا A4 هستند، میلگرد آجدار هستند. تفاوت این محصولات در شکل ظاهری و نحوه قرار گیری آج‌های آنها می‌باشد. علاوه بر شکل ظاهری، گریدهای مختلف میلگرد از نظر مقاومت کششی و ویژگی‌های ساختاری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. این موضوع در ساخت بتن آرمه دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد اصفهان

مهم ترین نکته برای خرید میلگرد قیمت است که عواملی مثل نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا، تورم، هزینه های تولید و … روی آن اثر دارد.

تاثیر دسته‌ای از مشخصات میلگرد همچون ابعاد، وزن و دیگر ویژگی‌ها بر قیمت ثابت هستند و می‌توان آنها را پیش‌بینی کرد؛ به عنوان مثال با افزایش وزن و ابعاد میلگرد، قیمت آن نیز افرایش پیدا می‌کند. همچنین برندهای مختلف نسبت به تجهیزات مور داستفاده برای تولید، قیمت متفاوتی ارائه می‌دهند. این عوامل قابل بررسی هستند و شما به عنوان یک خریدار می‌توانید قبل از خرید با مقایسه مشخصات میلگرد کارخانجات مختلف، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد اصفهان

پارامترهای متعدد دیگری نیز وجود دارند که بر قیمت روز میلگرد تاثیر دارند و لازم است پیش از خرید آنها را بررسی کنید. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نرخ ارز
  • قیمت جهانی آهن
  • میزان عرضه و تقاضا
  • شرایط آب و هوایی
  • شرایط سیاسی و اقتصادی
  • نرخ تورم

تاثیر این مسائل را بر قیمت میلگرد نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید همه آنها را پیش از خرید بررسی کرد؛ به عنوان مثال، معمولاً با افزایش نرخ دلار، قیمت مقاطع فولادی از جمله میلگرد افزایش پیدا می‌کند و یا با افزایش تقاضا، قیمت کالا در بازار بالاتر می‌رود و با بیشتر شدن عرضه، قیمت میلگرد کاهش پیدا می‌کند.

اگر شما می‌خواهید در جریان به روزترین قیمت‌های میلگرد باشید، کافی است به وب سایت ثامن تجارت مراجعه کرده و لیست قیمت میلگرد اصفهان را مشاهده کنید. ضمناً شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و ضمن تکمیلی اطلاعات خود، از این طریق نیز از قیمت میلگرد اصفهان مطلع شوید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد اصفهان

خرید میلگرد اصفهان از ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت شما را در جریان لحظه‌ای قیمت میلگرد اصفهان قرار دادیم و نحوه اطلاع از لیست قیمت میلگرد و خرید میلگرد اصفهان را در اختیار شما گذاشتیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم بهای نهایی این دسته از مقاطع فولادی به عوامل متعددی مانند میزان کیفیت مواد اولیه، نوسانات ارز داخلی و خارجی، هزینه مواد اولیۀ سازنده و… بستگی دارد. بنابراین چنانچه قصد دارید نسبت به خرید میلگرد کلاف، ورق روغنی، تیرآهن لانه زنبوری، انواع سپری، پروفیل ستونی، لوله مانیسمان و سایر مقاطع فولادی مورد نظر خود اقدام نمایید تنها کافی است به بخش مربوطه در منوی بالایی سایت ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه