مشاوره و فروش
02191003181
1.jpg
۲۹ فروردین ۱۴۰۳
2 بازدید

قیمت نبشی استیل 304: نبشی های استیل از تولید قاشق و چنگال تا ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. نبشی استیل دکوراتیو نمونه ای از این محصول است که به راحتی می توان از آن در محل هایی که در معرض دید عموم قرار می گیرند، استفاده نمود. این نبشی ها به دلیل ساخته شدن از استیل، نیازی به پرایمر و ضد زنگ ندارند. ویژگی ای که در ناودانی استیل 316 نیز دیده می شود. قیمت نبشی استیل طلایی و همچنین قیمت قوطی استیل 304 را می توانید از وب سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاین از جمله فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت جویا شوید. در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی های ورق مذکور، اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت نبشی استیل 304

یکی از مواردی که پیش از خرید نبشی باید مد نظر قرار دهید این است که ان محصول با چه قیمتی به فروش می رسد. فروش نبشی استیل تهران و شهرستان با یکدیگر متفاوت است. یکی از دلایل وجود این تفاوت، مسافتی است که باید از محل انبار تا محل استفاده، نبشی را حمل نمود. علاوه بر این برند تولیدکننده و مشخصات خود محصول نیز موثر در تعیین قیمت آن هستند. وزن نبشی استیل از جمله این مشخصات است که با توجه به ضخامت، طول و عرض و همچنین چگالی محصول، از طریق فرمول قابل محاسبه می باشد.

2.jpg

مهم ترین ویژگی نبشی استیل 304

ناودانی استیل 316 و همچنین نبشی استیل 304 و سایر محصولات استیل، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. یکی از این ویژگی ها، عدم زنگ زدن استیل در تماس با بخار آب و رطوبت است. به همین دلیل می توان چنین محصولاتی را برای سال های طولانی در فضای باز و در معرض باران و برف قرار داد.

به طور محصولات استیل از جمله لوله های ساخته شده از آن دارای جایگاه ویژه ای در انواع صنایع هستند. انتقال آب از طریق این لوله ها بدون ایجاد خوردگی و یا از بین رفتن خواص و ماهیت سیالات در حین عبور از این لوله ها، از جمله ویژگی های بارز  این محصولات می باشد.

مشخصات مکانیکی نبشی استیل 304

در ادامه مقاله قیمت نبشی استیل 304، در مورد مشخصات مکانیکی این محصول نیز مواردی را بیان خواهیم کرد. از جمله این که:

  • تنش تسلیم نبشی استیل 304 برابر با 170 مگا پاسکال است
  • تنش نهایی کشش آن برابر با 485 ماگ پاسکال است
  • میزان افزایش طول آن برابر با 40 درصد
  •   و سختی این نوع محصولات برابر با 201 برنیل می باشد.

این نکته را هم باید ذکر کنیم که نبشی ها از نظر فیزیکی به شکل حرف L هستند. در واقع این محصول از خم کردن ورق فولادی گرید 304 به میزان 90 درجه ساخته شده است.

3.jpg

کاربردهای نبشی استیل 304

بعد از بررسی مشخصات و قیمت نبشی استیل 304، نوبت به کاربردهای این محصول می رسد تا مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. از همین ابتدا باید بگوییم که کاربردهای محصولات استیل بیشتر به همان خاصیت ضدزنگ بودن آن ها بر می گردد.

سال های زیادی است که این نوع محصولات در تولید انواع سینک ظرفشویی و آبچکان ها استفاده می شوند. همچنین ساخت انواع درب ها، بدنه وسایل منزل و … نیز با این نوع ورق امکان پذیر است. چرا که بعد از تماس مستمر با آب، دچار پوسیدگی و تغییر شکل ظاهری نشده و تولید آن ها به صرفه است.

  • استفاده در بدنه و اسکلت ساختمان
  • ساخت انواع دستگاه ها برای کارخانه ها
  • استفاده جهت امور تزئینی به خصوص در مورد نبشی استیل دکوراتیو
  • ساخت قاشق، چنگال و سایز ملزومات خانگی از دیگر کاربردهای این نوع ورق به شمار می آیند.

خرید ورق استیل 304

در این مقاله در مورد قیمت ورق استیل 304 صحبت شد و دانتسید که ان محصول با توجه به چه عواملی قیمت گذاری میشود. این موارد در خصوص قیمت نبشی استیل 316 و قیمت نبشی استیل طلایی که گاها تنها جنبه تزئینی دارد نیز صدق می کند. برای خرید این محصول بهتر است در ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و سپس قیمت را جویا شوید. دریافت قیمت به تخمین هزینه های نهایی پروژه شما نیز کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه