مشاوره و فروش
02137163

قیمت نبشی و قوطی آهن (نمودار قیمت پروفیل آهن + خرید ارزان)

4.jpg
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
26 بازدید

قیمت نبشی و قوطی آهن: نبشی ها و قوطی ها جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان سازی دارند. به طوری که نمی توان سازه ای را بدون استفاده از آن ها به صورت اصولی و ایمن ساخت. قیمت پروفیل آهن و انواع قوطی مانند قیمت قوطی 4 * 4 باید پیش از آغاز پروژه استعلام گردد .تا هزینه های لازم برای ساخت بخش بزرگی از یک سازه برآورد گردد.

نمودار قیمت پروفیل آهن نوسانات قیمت را در گذشت زمان نشان می دهند. نمونه ای از این نمودارها برای انواع نبشی ها و قوطی ها در وب سایت فروشگاه آنلاین ثامن تجارت نیز موجود است که به همراه جدول قیمت قوطی پروفیل  می تواند برای صاحبان پروژه ها راهگشا باشد.

قیمت نبشی و قوطی آهن

به طول کل پروفیل ها در دو دسته باز و بسته قرار می گیرند. آن دسته است پروفیل ها مانند نبشی و پروفیل زد که به شکل حروف لاتین هستند، در دسته نبشی های باز واقع شده اند. در حقیقت نبشی ها و قوطی های پروفیل با توجه به مشخصاتشان تقسیم بندی و شناسایی می شوند. قابلیت جوشکاری، برخورداری از استحکام و مقاومت بالا، انعطاف پذیری و امکان شکل گیری مناسب و همچنین کیفیت از جمله ویژگی هایی است که از نبشی ها و قوطی های پروفیل خوب، انتظار می رود.

5.jpg

انواع پروفیل از نظر جنس

قیمت نبشی و قوطی آهن با توجه به جنس آن ها نیز مشخص می شود. در واقع شما باید بدانید که به جز نبشی های ساخته شده از آهن و فولاد، این محصولات با چه جنس های دیگری در بازار موجود هستندکه در زمان  خرید قوطی باید به این موارد توجه داشته باشید.

پروفیل فولادی و آهنی

جنس و ترکیبات تولیدکننده یک محصول، میزان استحکام آن را مشخص می کند. پروفیل های ساخته شده از انواع ورق ها فولادی ممکن است خواص متفاوتی داشته باشند. چون از انواع ورق های فولادی تولید می گردند. با این حال بیشتر این پروفیل ها از ورق فولادی با گرید ST37 تولید می گردند. ضد زنگ بودن یکی از ویژگی های این نوع ورق به شمار می آید.

پروفیل کامپوزیت

در برخی از موارد و بسته به نوع کاربرد، قیمت محصولات ساخته شده از پروفیل کامپوزیت از قیمت نبشی و قوطی آهنی بالاتر است. کامپوزیت ماده ای است که از ترکیب فلز، سرامیک و پلیمر ساخته شده. این کاده در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاومت بالایی را نشان می دهد. همچنین وزن پایین، استحکام بالا، خاصیت کشسانی و مهار ساختمان از دیگر مزایایی است که استفاده از پروفیل کامپوزیت به همراه دارد. قیمت قوطی صنعتی امروز با توجه به برخورداری یا عدم برخورداری محصول از این مزایا، مشخص می شود.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل های آلومینیومی، در برابر خوردگی مقاوم هستند. از این رو این محصلات برای استفاده در معرض رطوبت و بخار آب انتخاب می شوند. به خصوص در ساخت درب ها، پنجره ها، بدنه لوازم خانگی نظیر ماشین لباسشویی و همچنین نماها و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها.

پروفیل گالوانیزه

قیمت پروفیل گالوانیزه در مقایسه با قیمت نبشی و قوطی آهنی بالاتر اعلام می شود. چرا که در این محصولات، نوعی روکش از جنس عنصر روی، بر سطح محصولات کشیده شده و موجب افزایش مقاومت و طول عمر آن ها می شوند.

6.jpg

انواع نبشی ها

نبشی ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که وجود این انواع به دلیل تفاوت در شکل و سایز بال این محصولات است. به همین دلیل می توان هر نبشی را در یکی از سه گروه زیر جای داد:

  • نبشی با بال نامساوی
  • نبشی بال مساوی
  • و نبشی اسپیرال که نوعی نبشی بال مساوی بوده و از انعطاف پذیری بالا و طول عمر زیاد، برخوردار است.

قیمت نبشی ها با توجه به نوع، سایز و همچنین روش تولید آن ها تعیین می گردد.

کارخانه های تولیدکننده نبشی و قوطی

قیمت نبشی و قوطی آهنی با توجه به تولید آن ها در داخل ایران، متعادل و منصفانه است. از جمله مهم ترین کارخانه های تولید انواع نبشی و قوطی در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارخانه فولاد مبارکه اصفهان
  • کارخانه آریان فولاد
  • کارخانه فولاد ناب تبریز
  • کارخانه صنعتی شکفته
  • کارخانه فولاد کوهپایه

این کارخانه ها تولید انواع نبشی و قوطی را در داخل ایران به خوبی کنترل می کنند. تا جایی که نیاز داخل کشور به این محصولات برطرف گردیده و حتی امکان صادرات محصولات آن ها نیز فراهم آمده است. در صورتی که نیاز به استعلام قیمت قوطی 30 * 60، قیمت قوطی 40 * 80 یا مشاهده جدول قیمت قوطی پروفیل، می توانید به وب سایت های این کارخانه ها مراجعه نمایید. همچنین می توانید نمودار قیمت پروفیل آهن ارائه شده توسط فروشگاه آهن آلات ثامن تجارت را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط