مشاوره و فروش
02137163

قیمت نبشی 4 سبک و فرمول محاسبه وزن آن

852350 image1659189357
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
29 بازدید

یکی از پروفیل های پرکاربرد در صنعت نبشی می باشد که از دو قطعه عمود بر هم به تولید می رسد. قیمت یک شاخه نبشی 4 و انواع دیگر نبشی باید به صورت روزانه دریافت شود. این ورق ها به دلیل تولید در داخل ایران، قیمت زیاد بالایی ندارند. جدول استاندارد این محصول اطلاعات مفیدی در مورد وزن نبشی سبک ارائه می دهد که از آن برای دریافت قیمت این محصول می توان استفاده نمود. جهت اطلاع از قیمت نبشی می توانید با کارشناسان فروش سایت ثامن تجارت در ارتباط باشید و بهترین نبشی را با قیمت مناسب بدون واسطه خریداری کنید.

مشخصات نبشی:

در باب بیان مشخصات نبشی باید بگوئیم که نبشی یکی از انواع محصولات فولادی می باشد که به دو طریق نیز شناخته می شوند:

  1. اندازه بال نبشی؛
  2. ضخامت نبشی.

در اصل شاید زیاد شنیده باشید که می گویند یک نبشی ۳*۳۰*۳۰ می باشد که بدین معنا است که اندازه بال پروفیل یا نبشی ۳۰*۳۰ می باشد و ضخامت آن نیز برابر با ۳ می باشد. از طرفی هم وزن نبشی نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نبشی ها می باشد که شما به راحتی تنها با یک فرمول می توانید وزن تقریبی نبشی را نیز اندازه گیری کنید.

این نبشی ها معمولا در شاخه های 6 یا 12 متری تولید می شوند. وزن آن ها در استاندارد برابر با 11 کیلوگرم برای هر شاخه در نظر گرفته شده است. ضخامت این محصول نیز 3 میلی متر است. در ادامه این نوشتار انواع نبشی های موجود در بازار که توسط فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت نیز به فروش می رسند را مورد بررسی قرار داده ایم.

مشخصات نبشی 4 سبک

انواع نبشی:

در اصل انواع نبشی به دو دسته فابریک و پرسی تقسیم می شوند که هر کدام از انواع نبشی ها برای مکان ها در ساخت و ساز های مختص به خود مناسب می باشند. شما قبل از شروع انجام هر کاری ابتدا باید به مشخصات نبشی، سایز انواع نبشی آشنا باشید و نبشی متناسب با کار خود را خریداری کنید.

نبشی پرسی:

نبشی پرسی نیز یکی از انواع نبشی ها می باشد که در اصل برای تولید آن از ورق آهن نیز استفاده می کنند. تولید نبشی پرسی نیز همانند تولید ناودانی پرسی می باشد که با عبور ورق نواربری شده از یک خط تولید شکل دهی سرد انجام می گیرد. در اصل نبشی پرسی به این صورت است که زاویه داخلی آن را برابر ۹۰ درجه در نظر می گیرند و اصولا نبشی پرسی به صورت بال مشاوی می باشد. جنس نبشی پرسی فولاد ساختمانی st37 می باشد.

نبشی فابریک:

یکی از انواع نبشی ها که برای تولید آن از فرایند نورد گرم استفاده می کنند، نبشی فابریک می باشد که در اصل این نوع نبشی با اسلب گداخته به تولید می رسد و دارای خواص مکانیکی متفاوتی نسبت به نبشی پرسی می باشد. فرایند های برشکاری، سوراخکاری، و خم نبشی به اسانی روی نبشی فابریک صورت می گیرد. به عنوان مثال از نبشی سوراخکاری شده برای ساخت قفسه های استفاده می کنند.

انواع نبشی 4 سبک

قیمت نبشی 4 سبک:

قیمت نبشی 3، قیمت نبشی 4 شکفته و انواع دیگر این محصول برای هر شاخه مشخص نمی شود. در زمان عرضه تعداد مشخصی از این محصولات را با یکدیگر بسته بندی کرده و با بندیل به فروش می رسانند. در واقع شما باید یک بندیل نبشی را استعلام بگیرید و البته باید بدانید که در هر بندیل، چند شاخه نبشی موجود است. همیشه نبشی های با سایز و ابعاد مشابه را با یکدیگر دسته بندی می کنند. همچنین تلاش می شود تا این بندل ها وزنی در بازه 2 تا 5 تن داشته باشند.

فرمول محاسبه وزن نبشی 4 سبک (سنگین):

وزن نبشی 4 سبک و سنگین بر حسب گرم محاسسبه می شود و با تقسیم نمودن این عدد بر 1000 می توانید به وزن کیلوگرم آن نیز دست پیدا کنید. برای بدست آوردن وزن نبشی 4 می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

۷.۸ * ضخامت (میلی‌متر) * مجموع اندازه بال‌ها ( ۸۰ میلی‌متر) * طول نبشی ۴ (متر) = وزن نبشی ۴ (گرم)

قیمت نبشی 4 اصفهان:

قیمت نبشی 4 سبک و همچنین قیمت نبشی گالوانیزه تولیدی هر کارخانه را می توان از وب سایت همان کارخانه استعلام گرفت. همین برند تولیدکننده، از عوامل مهمی است که در تعیین این قیمت موثر می باشد. با این وجود ما در اینجا جدولی را ارائه داده ایم که مشخصات نبشی های کارخانه شکفته را نشان می دهد. و شما می توانید قیمت نبشی 4 شکفته را نیز پس از استعلام روزانه، در این جدول بگنجانید.

سایز ضخامت حالت واحد محل تحویل
30*30 3  6 متری کیلوگرم کارخانه
40*40 4 6 متری کیلوگرم کارخانه
50*50 5 6 متری کیلوگرم کارخانه
60*60 6 6 متری کیلوگرم کارخانه
80*80 8 6 متری کیلوگرم کارخانه
80*80 8 12 متری کیلوگرم کارخانه
100*100 10 12 متری کیلوگرم کارخانه
100*100 10 6 متری کیلوگرم کارخانه

همان طور که در جدول فوق می بینید، نبشی 4 شکفته دارای سایزی در حدود 40 در 40 و طول شاخه 6 متری می باشد.

قیمت نبشی 4 سبک (جدول قیمت نبشی در سایز بندی مختلف)

قیمت نبشی گالوانیزه:

قیمت نبشی 4 اصفهان یا قیمت نبشی 4 مشهد و انواع دیگر نبشی ها در صورتی که به صورت گالوانیزه تولید شده باشند، کمی بالاتر اعلام می شود. یک نبشی 4 سبک گالوانیزه یعنی نبشی که بر سطح آن یک لایه از عنصر روی کشیده می شود. این پوشش مانع از فرسودگی نبشی شده و طول عمر آن را بالا می برد. در این مقاله از فروشگاه آنلاین ثامن تجارت به شما گفتیم که وزن نبشی سبک 4 برابر با 11 کیلو برای هر بندیل است. اما باید بدانید که هر بندیل آن وزنی در حدود 2 تن دارد و شما باید بدانید که برای پروژه خود به چند بندیل نیاز دارید.

کلام آخر:

همانطور که می دانید انواع نبشی نیز بر اساس جنس به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر یک عملکرد و کیفیت بی نظیر مختص به خود را دارند. انواع جنس نبشی عبارتند از: نبشی آهنی، نبشی گالوانیزه، نبشی استیل و پی وی سی که هر یک از انواع نبشی ها با توجه به نوع ساختاری که دارند برای مکان های مختص به خود مناسب می باشند. جهت خرید نبشی و ناودانی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت اقدام به خرید انواع آهن آلات ساختمانی نمائید و بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از تولید کننده خریداری کنید. همچنین ما به صورت روزانه قیمت نبشی 4 سبک و دیگر نبشی ها را نیز در سایت قرار می دهیم.

مطالب مرتبط