مشاوره و فروش
02191003181

قیمت نبشی 10 (جدول وزن و قیمت نبشی ۴ + کاربردهای آن ها)

852350 image1650126395
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
10 بازدید

قیمت نبشی 10: نبشی یکی از مهم ترین محصولات حال حاضر در صنعت ساخت و ساز است. از این محصول برای سقف، دیوارها و بخش های مختلف دیگر یک ساختمان بهره گرفته می شود. نبشی ها با توجه به جنسی که دارند و نیز محل تولید آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. الیته این موارد به تنهایی قیمت انواع این محصول را تعیین نمی کنند. در ادامه این مقاله از وب سایت ثامن تجارت با ما هراه باشید تا به شما بگوییم که چه عوامل دیگری بر قیمت این محصول و قیمت نبشی 2 یا قیمت نبشی 4 و … تاثیرگذار است.

قیمت نبشی 10

قیمت نبشی 10 نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار، همیشه ثابت نبوده و نیست. دلیل این امر می تواند موارد متعددی باشد اما مهم ترین نوسانات ارز در بازار و تاثیر شگرف آن بر قیمت انواع محصولات به خصوص محصولات مرتبط با ساخت و ساز است. این موضوع زمانی قابل توجه تر می شود که یک محصول در داخل کشور تولید نشده و یا نیاز به وارد کردن آن از سایر کشورها باشد. خوشبخاته در هر سال میزان چشم گیری از مصالح مورد نیاز در ساخت و ساز، قطعات خودرو و … در کشور ما تولید می گردند تا نیاز به واردات و پرداخت هزینه های بالا احساس نگردد.

استاندارد نبشی 10

قیمت نبشی 10 به استانداردی که برای تولید آن در نظر گرفته شده است نیز بستگی دارد. بسیاری از کارخانجات تولیدکننده این محصول در ایران، استاندارد ملی شماره ISIR 13968-1 را در دستور کار خود قرار می دهند. البته برخی دیگر از این تولیدکننده ها موارد مطرح شده در استاندارد DIN EN 10056-2 را در نظر می گیرند که یک استاندارد اروپایی می باشد.

البته از استاندارد روسی GOST 8510 نیز در اکثر موارد پیروی می شود. همه این استانداردها برای تولید انواع نبشی ها تدوین شده اند. این استانداردها در مورد مشخصات نبشی ها توضیحاتی را ارائه می دهند. به عنوان مثال وزن، طول هر شاخه از نبشی و سایر مشخصات نبشی 10 را در قالب جداولی ارائه می دهند. با پیروی از این استانداردها، محصولی تولید می شود که در هر جایی قابل استفاده باشد و از نظر ویژگی ها و خواص مکانیکی و فیزیکی مورد تایید واقع شود.

مشخصات نبشی 10

قیمت نبشی 10 به طور مستقیم به ویژگی ها و مشخصات این محصول نیز وابسته است. به عنوان مثال زمانی که می گوییم سایز نبشی 10 برابر با 10 * 100 * 100 است و یا وزن نبشی 10 در حدود 87 متری برای هر نبشی 10 متری تعیین شده است، در حال تعیین قیمت این محصول نیز هستیم. چرا که مشخصا هر چقدر وزن نبشی بالاتر باشد، هزینه بیشتری نیز باید برای خرید آن پرداخت گردد. به علاوه اینکه نبشی 10 و یا هر نوع دیگری از این محصول با داشتن وزن بالا، نیاز به پرداخت هزین بیشتری نیز برای حمل و نقل، خواهد داشت. نبشی 10 با نام Hot Equal Angle Steel نیز در بازار شناخته می شود. علاوه بر در میان برخی اهالی فن و فروشندگان با نام نبشی نورد گرم بال مساوی خوانده می شود.

image1650126385قیمت نبشی 10 2

کاربرد نبشی 10

برای این که یک محصول قیمت گذاری شود به ویژگی ها و مشخصات آن نیز توجه می گردد. همچنین به این که این نبشی در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد و چه کابردهایی دارد نیز توجه می گردد.

از جمله موارد کاربرد نبشی 10 عبارت اند از:

  • استفاده برای ساخت ستون
  • ساخت خرپا
  • ساخت سازه های آسانسور
  • تولید انواع سازه های فلزی و فضایی
  • ساخت فونداسیون ساختمان ها و …

خرید نبشی 10

در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت در مورد این که چه عواملی بر تعیین قیمت نبشی 10 موثر هستند، صحبت شد. جنس نبشی، مشخصات فنی، محل به کارگیری و نوع کاربرد، همچنین نوسانان بازار می توانند بر تعیین قیمت این محصول موثر باشند. البته این تنها رای نبشی 10 نیست بلکه قیمت نبشی 4 و سایر انواع این محصول و حتی محصولات دیگر نیز از این عوامل تاثیر می پذیرند. اگر شما قصد خرید محصول معرفی شده در این مقاله را دارید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن و محصولات مشابه، به دست آورید، همین حال با کارشناسن ما ارتباط بگیرید. شما می توانید ضمن دریافت راهنمایی از این افراد، سوالات و ابهامات خود را نیز با آن ها در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه