مشاوره و فروش
02137163

خرید قرقره جرثقیل

خرید قرقره جرثقیل
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
14 بازدید

ساخت قرقره جرثقیل چه به صورت ساده و چه به صورت متحرک نمونه ای از پیشرفت بشر در تولید قطعات ماشین آلات مختلف است. به طور کل ساخت جرئقیل، تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز به وجود آورد. بلند کردن اشیاء سنگین و انتقال آن به مکانی دیگر در گذشته بسیار سخت و در برخی از موارد غیر ممکن است؛ اما با ساخت جرثقیل واقعی، می توان به اهداف خود رسید و هر جسم سنگینی را به راحتی جا به جا نمود. شرکت ثامن تجارت با سابقه درخشان در فروش اینترنتی انواع اهن الات در تلاش است تا در این مقاله در مورد ساخت قرقره ثابت و ساخت قرقره متحرک برای جرثقیل، مطالب مهمی را ارائه دهد.

ساخت قرقره جرثقیل

خوشبختانه تولید قرقره جرثقیل در ایران نیز انجام می شود. این امر هم به صرفه جویی در زمان منجر شده است و هم به کاهش هزینه ها می انجامد. تولیدکنندگان ایرانی با به کارگیری کادری مجرب در جهت تولید محصول مورد بحث گام برداشته اند و با رعایت تمامی ضوابط مرتبط، تولیدی محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا را تضمین می کنند.

نصب و مونتاژ این قرقره ها نیز باید به درستی انجام شود. چرا که هر گونه اشتباه در این امر می تواند به ایجاد خسارات مالی و یا جانی ختم گردد. قیمت گذاری بر روی این محصولات نیز با توجه به عوامل متعددی انجام میشود که برند کارخانه تولیدی یکی از این عوامل به شمار می آید. علاوه بر این وزن، اندازه و ابعاد قراره جرثقیل نیز بر قیمت آن موثر خواهند بود.

استفاده از چوب و فلز در ساخت قرقره

برای ساخت قرقره جرثقیل می توان از صفحات چوبی نیز استفاده نمود. البته این صغحات چوبی را معمولا با در آمیختن چوب و فلز می توان تولید کرد. کابل های به کار رفته برای کار با این قرقره ها نیز معمولا به شکل سیم بکسل هستند تا توانایی حمل و نگه داشتن اجسام با وزن بالا را داشته باشند.

تاریخچه ساخت جرثقیل

ساخت قرقره جرثقیل و خود آن به سال های دور باز می گردد. اولین کسانی که به فکر ساخت چنین ابزاری افتادند، یونانیان باستان بودند. این افراد جرثقیل و ماشین الات سنگین بری که متناسب با زمان خود و با توجه به تجیزات دسترسشان ساختند. این ماشین ها تقریبا از قرن ششم قبل از میلاد به کار گرفته شدند.

این ماشین آلات طبعا دارای ساختار ساده ای بوده اند و اساس کار آن ها استفاده از طناب های ساده بوده است. به همین باستان شناسان وجود شیارها و سوراخ های متعدد بر سازه های سنگی مختلف را به استفاده از همین ابزارها نسبت داده اند. با گذشت زمان این ماشین آلات پیشرفت کردند و جرثقیل هایی با وینچ و قرقره روی کار آمدند. این محصولات در ابتدا با نام رمپ شناخته می شدند.

جرثقیل CRANE

محصولی با نام CRANE در واقع ماشین یا جرثقیلی است که با نام های جرثقیل دروازه ای بازویی، آویز، سقفی و یا تک پل و دو پل شناخته می شود. ان محصول از از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته و در هر مرحله در ساختار آن پیشرفته هایی مشاهده گردیده است.

ویژگی های قرقره کابل جرثقیل

ساخت قرقره جرثقیل و به خصوص کابل تخت آن معمولا با استفاده از پلاستیک انجام شود. قرقره کابل گر هم از جنس فلز است و معمولا قرقره کابل گرد از سیم بکسل نیز تولید می شود. قرقره جرثقیل معمولا برای نگهداری کابل انتقال نیرو در انتقال عرضی و طولی کابل جرثقیل استفاده می شود. این بخش کابل را به صورت سینوسی می گیرد و در طول مسیر مشخص منتقل می کند. میزان قاصله قرقره ها نیز به نوع کابل و وزن آن وابسته است.

خلاصه مطالب

همان طور که در بخش های قبلی هم بیان شد، شرکت بازرگانی آهن الات ثامن تجارت فعالیت زیادی در زمینه فروش آهن آلات و به خصوص تجهیزات مرتبط با ساخت و ساز دارد. این شرکت امکان خرید محصولات با کیفیتی اعم از قرقره مرکب در جرثقیل را به شما می دهد. ضمن این که محصولات ارائه شده نیز با قیمت مناسبی به فروش می رسند. مطابق با مطالبی که بالاتر بیان شد، ساخت قرقره جرثقیل پیشرفت شگرفی در صنعت ساخت و ساز به وجود آورده است. لازم است بداند که این محصول نیز از جمله محصولاتی است که در وب سایت شرکت ما موجود بوده و به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این وب سایت سر بزنید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *