مشاوره و فروش
02137163

قیمت میلگرد آناهیتا (کیفیت میلگرد آناهیتا)

852350 image1669619105
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
4 بازدید

امروزه صنعت ساختمان سازی پیشرفت زیادی کرده است به گونه ای که انسان ها روز به روز نیاز های جدید و متنوعی را طلب می کنند. در ساختمان سازی برای بالا بردن استحکام و مقاومت ساختمان ها نیازمند ابزار های متنوع و مختلفی می شوید که از جمله مهم ترین آن ها میلگرد می باشد. در این مقاله به بیان ویژگی های میلگرد خوب و قیمت میلگرد آناهیتا پرداخته ایم تا شما بتوانید طبق نیاز خود بهترین نمونه میلگرد را خریداری کنید. گروه صنعتی ثامن تجارت از دسته فروشندگان خبره ای می باشد که انواع ابزار آلات ساختمانی به فروش می رساند. جهت خرید و اطلاع از قیمت میلگرد آجدار، قیمت میلگرد ساده، میلگرد کلاف، میلگرد زیگزاگ و دیگر مصالح ساختمانی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کیفیت میلگرد آناهیتا:

میلگرد آناهیتا در اصل محصول نورد گرم می باشد و به صورت ساده و آجدار نیز به تولید می رسد. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب فروش میلگرد آناهیتا شده، این است که این نوع میلگرد با توع بالایی از سایز و قطر به تولید می رسد. در اصل میلگرد آناهیتا گیلان در سایز های 8 تا 32 به تولید می رسد که میلگرد A1 ساده و میلگرد های A2، A3، A4 از دسته میلگرد های آجدار می باشند. در اصل کیفیت میلگرد آناهیتا بالا بوده است و طبق استاندارد ملی ۳۱۳۲ بوده و از استاندارد GOST 5781 نیز پیروی می کند.

کیفیت میلگرد آناهیتا

از جمله مشخصات کیفی میلگرد آناهیتا به موارد زیر می توان اشاره نمود: خواص فیزیکی میلگرد آناهیتا، قطر اسمی، مشخصات هندسی آج، خواص شیمیایی و مکانیکی میلگرد منطبق با استاندارد ملی می باشد و به دلیل حفظ استاندارد ها قیمت میلگرد آناهیتا گران تر از دیگر انواع میلگرد ها می باشد.

قیمت میلگرد آناهیتا را بهتر است به صورت روزانه استعلام بگیرید. چرا که این محصول مانند بسیاری از دیگر محصولات به دلیل نوسانات بازار با تغییر قیمت مواجه می شود. اما شما باید بتوانید قیمت این محصول را به صورت تقریبی به دست آورید تا هزینه کلی پروژه را نیز بتوانید تخمین بزنید. البته دانستن وزن میلگرد آناهیتا گیلان هم به این امر کمک می کند.

وب سایت ثامن تجارت مشکل مطرح شده در بالا را حل کرده است و با ارائه نمودارهایی در مورد هر محصول اطلاعات خوبی در مورد قیمت آن ارائه می دهد. به عنوان مثال شما در این وب سایت می توانید قیمت روز میله گرد آناهیتا را با مراجعه به صفحه مرتبط با این محصول تخمین بزنید. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی کارخانه آناهیتا گیلان، به شما بگوییم که چه عواملی بر قیمت محصولات ساختمانی تاثیرگذار هستند.

قیمت میلگرد شاخه ای

کاربرد انواع میلگرد:

میلگرد ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کار های مختص به خود مناسب می باشند. نوع میلگرد ها مشخص کننده عوامل اصلی تعیین نقش زمان استفاده از میلگرد می باشد. انواع میلگرد عبارتند از:
1.    میلگرد ساده؛
2.    میلگرد آجدار؛
3.    میلگرد آجدار پیچیده یا کلاف.

میلگرد ساده:

میلگرد ساده اولین نوع میلگرد می باشد که از نظر ظاهری نیز دارای سطحی کاملا یکنواخت بوده است. این نوع میلگرد با انواع ابعاد مختلفی همچون ۶ تا ۵۰ میلی متر تولید می شوند که هر کدام از این ابعاد میلگرد برای محل های مختص به خود کاربرد دارند. از جمله کاربرد های میلگرد ساده عبارتند از: ساخت درز انقباض برای انواع اتوبان و فرودگاه ها.

میلگرد آجدار:

یکی از پر استفاده ترین نوع میلگرد هایی که با فروش بالایی رو به رو هستند، میلگرد آجدار می باشد که از دسته انواع میلگرد های فولادی در صنعت هستند. این میلگرد های آجدار و طبر هستند به صورتی که شما در بتن ریزی به مشکلی برخورد نکنید. آج های روی این نوع میلگرد ها باعث شده است تا در زمان بتن ریزی اتصال به خوبی بین بتن و میلگرد ایجاد شود.

image16528048511

قیمت میلگرد آناهیتا:

برای دانستن قیمت انواع محصولات مانند قیمت میلگرد 12 آناهیتا یا قیمت میلگرد 18 آناهیتا می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید. اکثر شرکت ها و کارخانه های تولیدی اطلاعات مفیدی درباره مشخصات و قیمت محصولات خود ارائه می دهند. کارخانه میلگرد آناهیتا در سال 1389 به ثبت رسیده است. اما تولید آزمایشی آن از سال 1392 آغاز شد و پس از آن توانست دامنه تولید خود در سال را به 320 هزار تن برساند.

میلگرد های تولیدی این کارخانه عموما از سایز 8 تا 32 و در دو گرید A2 و A3 می باشند. علاوه بر این، باید بدانید که این که زاویه آج، ارتفاع و پهنای آج چقدر باشد، بر میزان گیرایی میلگرد در بتن موثر خواهد بود. به همین جهت، کارخانه آناهیتا با توجه به استانداردهای روز دنیا، به ساخت این قطعات با حفظ برترین ویژگی های آن ها کرده است.

image1652503733قیمت میلگرد آناهیتا 2

استانداردهای میلگرد:

در ادامه مقاله قیمت میلگرد آناهیتا باید بدانید که این کارخانه با در نظر گرفتن استانداردها و ویژگی ها، محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه می دهد. آزمون خمش و درصد ازدیاد طول برای این محصولات در این واحد صنعتی تست می ود و همین موجب می شود تا خریداران اعتماد بالایی به امنیت و مقاومت محصولات این کارخانه داشته باشند.

استانداردهای میلگرد عبارت اند از:

  • استاندارد میلگرد ایران به شماره ISIRI 3132 تحت عنوان میلگردهای فولادی گرم نوردیده برای تسلیح بتن – ویژگی ها و روش های آزمون که برگرفته از استانداردهای مرجع اروپا EN، آلمان DIN، ژاپن GIS، آمریکا ASTM و استاندارد جهانی ISO است.
  • استاندارد میلگرد روسی که برگرفته از استاندارد GOST 5781 کشور روسیه است.
  • آیین نامه بتن ایران یا به اختصار، آبا.

جدول وزن میلگرد آناهیتا گیلان:

همان طور که قبلا هم بیان شد، وزن میلگرد از جمله عوامل موثر بر قیمت آن می باشد که در رابطه مستقیم با هم نیز قرار دارند. بنا براین برای تعیین قیمت میلگرد آناهیتا می توانید، جدول وزن این محصول را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

وزن میلگرد شاخه 12 متری  (kg) سایز میلگرد (mm) ردیف
5 8 1
10 10 2
11 12 3
15 14 4
19 16 5
24 18 6
30 20 7
36 22 8
47 25 9
58 28 10
76 32 11
96 36 12

 

جدول بالا جدول سایز میلگردها را در حالت کلی نشان می دهد. اما جدول وزن میلگرد آناهیتا گیلان در مقایسه با جدول اشتال، از قرار زیر می باشد:

وزن میلگرد آناهیتا در مقایسه با جدول اشتال
وزن میلگرد 8 10 12 14 16 18 20 22 25 28 32
جدول اشتال 5 7.5 10.7 14.6 18.9 24 29.7 35.6 46.2 58 75.8
ذوب آهن 5 7.5 11 15 20 25 30 37 47 58 75
آناهیتا گیلان 4.2 6.5 9.8 13.8 18 23 28 34.5 45 55 73

این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که تنها وزن بر قیمت میلگرد آناهیتا موثر نیست. بلکه این قیمت تحت تاثیر عوامل دیگری نظیر ضخامت، طول و همچنین قیمت ارز، می باشد.

وزن میلگرد آناهیتا

قیمت روز میلگرد آناهیتا:

قیمت میلگرد آناهیتا 14، قیمت میلگرد 16 گیلان و سایر محصولات کارخانه مورد بحث در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت در نمودارها ترسیم شده در این وب سایت مشخص شده است. بررسی نمودارها به شما کمک می کند تا قیمت تقریبی محصولات مورد نظرتان را به دست آورید. از نوسانات قیمت درج شده در این نمودارها و همچنین بررسی مشخصات محصول می توان این قیمت را محاسبه نمود. ضمن این که کارشناسان وب سایت ما به صورت آنلاین و تلفنی آماده ارائه راهنمایی به شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

در اصل چیزی که باید در نظر داشته باشید برای خرید میلگرد، این است که وزن میلگرد آناهیتا اصلی ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد و قطعا قیمت میلگرد ۱۴ آناهیتا، قیمت میلگرد آناهیتا ۱۶ با یکدیگر متفاوت می باشد و هر چه این عدد بیشتر شود، مسلما قیمت میلگرد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

image16528049222

کلام آخر:

ما در این مقاله فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت سعی بر آن داشتیم که شما با انواع میلگرد آشنا شوید و همچنین جهت اطلاع از قیمت میلگرد آناهیتا می توانید با کارشناسان فروش این سایت در تماس باشید. به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه ثامن تجارت شما می توانید انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار، انواع مصالح ساختمانی، تفلون و پلیمر و… را خریداری کنید و هزینه کمتری را در قبال خرید مستقیم و بدون واسطه پرداخت کنید. جهت اطلاع از قیمت هر شاخه میلگرد با ما در ارتباط باشید و خرید میلگرد را بدون واسطه انجام دهید.

مطالب مرتبط