مشاوره و فروش
02191003181

انواع لوله های فولادی درزدار (جدول ضخامت لوله های درزدار)

852350 image1653384517
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
14 بازدید

انواع لوله های فولادی درزدار: در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت در مورد انواع لول های فولادی درزدار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همان طور که در مقالات پیشین در این وب سایت نیز آمده است، لوله ها به دو دسته درزدار و بدون درز تقسیم می شوند. این تقسیم بندی براساس وجود یا عدم وجود درز در بدنه لوله ها می باشد. لوله های درزدار و لوله های بدون درز از نظر فرایند تولید نیز با هم کمی متفاوت اند. به طور این تفاوت ها در جدول استاندارد لوله های گالوانیزه از هر نوع، آورده می شود. ما دراین مقاله در مورد انواع لوله درزدار صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که این نوع لوله ها چه کاربردی دارند.

انواع لوله های فولادی درزدار

جدول استاندارد لوله های فولادی بدون درز و لوله های درزدار تدوین شده است تا مشخصات این محصولات و نیز اطلاعات مهمی نظیر موارد کاربرد آن ها را توضیح دهند. کاربرد لوله درزدار و انواع آن بیشتر در ساختمان های مسکونی و منازل است. هدف از به کارگیری این محصولات، انتقال آب و گاز است. به خصوص انتقال آب در جالتی که قرار است از لوله های توکار استفاده شود. انواع لوله درزدار با سایزهای مختلف در بازار موجود هستند که جدوا مربوط به آن ها در ادامه همین مقاله ارائه خواهد شد. سایز این لوله ها از 1 اینچ تا 4 اینچ متغیر است.

انواع لوله های فولادی درزدار (جدول ضخامت لوله های درزدار)

جدول ضخامت لوله های فولادی درزدار

در ادامه مقاله انواع لوله های فولادی درزدار، جدول مرتبط با انواع این لوله ها که دارای سایزهای مختلفی هستند، نمایس داده شده است. این نکته را باید بدانید که ضخامت لوله های درزدار معمولا 2 یا 2.5 اینچ است. این ضخامت و همچنین سایز لوله بر وزن آن تاصیر مستقیم دارند. از طرفی دیگر هر چقدر وزن یک لوله بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل، انبار داری و خرید آن نیز بالاتر می رود.

شرح کالاسایز (اینچ)ضخامت (mm)طول (m)قیمت هر کیلو (تومان) در اصفهانقیمت هر کیلو (تومان) در تهران
لوله درزدار1/226تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار3/426تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار126تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار1-1/426تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار1-1/226تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار226تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار2-1/226تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار326تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار426تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار12.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار1-1/42.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار1-1/22.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار22.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار2-1/22.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار32.56تماس بگیریدتماس بگیرید
لوله درزدار42.56تماس بگیریدتماس بگیرید

نحوه تولید انوع لوله های درزدار

برای تولید انواع لوله های فولادی درزدار به این صورت عمل می شود که ابتدا ورق با توجه به سایز و ضخامت مورد انتظار از آن، انتخاب و برش داده می شود. این ورق ها در مرحله بعد از غتک های نورد عبور داده می شوند. بر اثر کار این غلتک ها شاهد گرد شدن شکل ورق ها خواهیم بود. در این حالت یک درز در بدنه لوله ایجاد می شود. این مرحله نیاز به دستگاه جوش برای اتصال این درز و بست شدن آن دارد. پس از جوشکاری، لوله جهت تست وکونیک آماده می شود. به این روش تولید، اصطلاحا روش نورد گفته می شود.

روش های جوشکاری در این حالت به دوشکل است. یا ورق به روش جوشکاری لب به لب به شکل لوله نهایی درمی آید و یا این که از علور جریان برق با فرکانس بالا برای از بین بردن درز موجود در بدنه ورق ها اسفاده می شود.

خرید انواع لوله درزدار

در این قاله در مورد انواع لوله های فولادی درزدار صحبت شدو به شما بیان شد که کاربرد لوله درزدار بیشتر در لوله کشی های توکار ساختمان ها است. در صورتی که قصد خرید لوله درز دار و بدون درز را دارید، باید به این نکته توجه کنید که لوله خریداری شده، حتما دارای جنس مرغوب بوده و سایز و سایر مشخصات این لوله حتما با جدول استاندارد لوله های فولادی درزدار مطابقت داشته باشد. وب سایت ثامن تجارت در خصوص قیمت این محصولات و نیز اطلاع رسانی در مورد سایز لوله های فلزی به اینچ در قالب جداول برای راحتی شما در انتخاب لوله های مناسب پروژه تان به شما کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه