مشاوره و فروش
02191003181

قیمت ناودانی 10 20 (فرمول محاسبه وزن ناودانی)

852350 image1636204628 1
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
14 بازدید

قیمت ناودانی 10 20 موضوعی که سایت ثامن تجارت قصد دارد در این مقاله به آن بپردازد. یکی از پر مصرف ترین تولیدات فولادی ناودانی می باشد. ناودانی ها اکثرا به دو روش نورد سرد و گرم تولید می شوند و در کاربری عمرانی به دو نوع C و U تقسیم می‌شوند. با ما همراه باشید تا شما را با قیمت ناودانی 10 سبک و وزن ناودانی آشنا کنیم.

ناودان چیست؟

قطره قطره شدن یک لوله و یا از طریق فهرست در امتداد لبه از بام که حامل آب باران به دور از یک ساختمان را ناودان می گویند. نوع دیگری از ناودان، فرورفتگی در کنار حاشیه خیابان می باشد که آب از میان این ناودان ها نیز جریان می یابد. پس حتما در زمان خرید ناودانی باید به جنس و نوع نودون توجه زیادی داشته باشید.

هدف از نصب ناودانی 10 20 چیست؟

هدف از ناودان روی سقف جلوگیری از آسیب آب به سازه یا جاری شدن سیل در اطراف پایه آن است. یک ناودان جریان آب باران را از خانه دور می کند، اغلب به داخل زهکشی یا بشکه باران. انواع دیگری از ناودان ها نیز وجود دارد، مانند ناودان هایی که آب را در لبه خیابان تخلیه می کنند. به عنوان یک فعل، ناودان به معنای “سوختن ناپایدار” است، مانند یک شمع در باد.

وزن ناودانی به چند دسته تقسیم می شود؟(فرمول محاسبه وزن ناودانی)

نودون ها از نظر وزن به دو دسته مهم تقسیم می شوند که این دو دسته عبارتند از:

  • ناودانی سنگین: به ناودانی اروپایی و هم وزن اروپایی، ناودانی سنگین می‌گویند.
  • ناودانی سبک: ناودانی ساختمانی می‌تواند سبک و سنگین باشد، اما این ناودانی به طور کلی از نوع بالا سبک ‌تر است.

وزن ناودانی سایز UPN20 به طول ۱۲ متر از طریق فرمول زیر محاسبه می‌شود:

طول ناودانی (بر حسب متر) × وزن یک متر ناودانی بر اساس ابعاد از جدول اشتال= وزن ناودانی

مثال: 12 متر × 2.86 کیلوگرم = 34.32 کیلوگرم

large image1636204470

ابعاد ناودانی

ناودانی ها به عنوان یکی از اصلی ترین مقاطع فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز دارای ابعاد گوناگونی می باشد که دانستن آن برای شما عزیزان به عنوان خریدار اهمیت دارد. این محصولات عمدا در قالب اشکال C و یا U در بازار موجود می باشند. اکثرا با طول 12 متری برش خورده و به بازار مصرفی توزیع می شوند. از دیگر ویژگی های اصلی در ابعاد ناودانی:

  • ارتفاع جان
  • ضخامت جان
  • پهنای باله ناودانی
  • ضخامت باله
  • مساحت مقطع
  • شعاع انحناء داخلی اتصال جان به باله
  • ارتفاع داخلی دهانه منهای شعاع انحنای داخلی

و چند مورد دیگر می باشد.

قیمت ناودانی 10 سبک

قیمت ناودانی به عنوان یکی از پر مصرف ترین محصولات فولادی در ساخت و ساز به صورت روزانه در سایت ثامن تجارت براساس وزن، جنس و نوع کارخانه تولیدی تغییر می گردد. این محصول با دو ویژگی اصلی بال و ضخامت بال نامبرده می شود؛ بنابراین باید قبل از خرید نسبت به نوع محصول مورد نیاز خود اطلاعات کاملی داشته باشید. به سطح مقطع های عمود بر هم در ناودانی بال گفته می شود و طبق طول بال و ضخامت آن می توان این محصول را طبقه بندی نمود. در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید ناودانی خواهیم پرداخت.

قیمت ناودانی اصفهان

قیمت ناودانی اصفهان و دیگر کارخانه های تولیدی به صورت روزانه در سایت اعلام می شود و شما می توانید به سادگی با کلیک دکمه خرید، بسته به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. کارشناسان ثامن تجارت به سرعت نسبت به پیگیری سفارش شما اقدام خواهند نمود. قبل از خرید حتما باید نسبت به میزان محموله موردنیاز خود، نوع ناودانی و طول موردنظر، استاندارد و شناسه محصول و تولیدکننده یا برند مورد نظر خود اطلاعات کامل را داشته باشید. با این حال همچنان در خصوص مشخصات ناودانی مصرفی خود سوالی داشته باشید کارشناسان ثامن تجارت در خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

نتیجه گیری

امیدوارم که وبسایت ثامن تجارت توانسه باشد به خوبی قیمت ناودانی 10 20 را برای شما شرح دهد، تا هنگام اطلاع از اخرین قیمت ناودانی 10 سبک و یا خرید آن با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید. با توجه به تفاوت قیمت پایه ناودانی‌های موجود در بازار، برای اینکه خرید با کیفیت و بهینه‌ تر داشته باشید باید دو فاکتور جدول اشتال و وزن هر شاخه را در خرید مدنظر داشته باشید. همچنین جهت اطلاع از قیمت روز ناودانی استیل، انواع نبشی، تیرآهن و… با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۱۸۱ تماص حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه