مشاوره و فروش
02191003181

تولید کننده های صفحه ستون در ایران

852350 image1642049423 1
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
21 بازدید

تولیدکننده های صفحه ستون در ایران: صفحه ستون را در مقالات پیشین از وب سایت ثامن تجارت مورد بررسی قرار داده ایم. در مورد ویژگی های این محصول، قیمت صفحه ستون، ابعاد صفحه ستون و سایر موارد مرتبط با آن در این مقالات توضیحاتی ارائه شده است. اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با عمده ترین تولیدکنندگان صفحه ستون در ایران آشنا کنیم. کشور ما ایران به خصوص در سال های اخیر در تولید انواع مواد اولیه و محصولات قابل کاربرد در صنایع مختلف به خود کفایی رسیده است. از این رو تولید قطعات و تجهیزاتی برای ساختمان سازی مانند تولید تیرآهن و صفحه ستون می تواند نشان از توان تولیدکننده گان هموطن ما داشته باشد.

تولیدکننده های صفحه ستون در ایران 

با توجه به اهمیت تولید داخلی و از طرفی با در نظر گرفتن اهمیت اجزای سازه ها مانند صفحه ستون نیاز است تا شما با تولیدکننده های صفحه ستون در ایران آشنا شوید. پس بدون معطلی به سراغ موضوع مورد بحث می رویم و عمده ترین این تولیدکننده ها را به شما معرفی می نماییم. اما دلیل روی آوردن کارخانه ها به تولید صفحه ستون چیست؟ این موضوع به غنی بودن کشور ما از منابع فلزی مرتبط می شود. در واقع وجود منابع فلزی مانند سنگ آهن موجب شده تا این تولیدکنندگان مقاطعی مانند صفحه ستون را در خط تولید خود جای دهند.

فولاد خوزستان از تولیدکنندگان بیس پلیت

فولاد خوزستان را به عنوان دومین تولیدکننده فولاد خام در ایران می شناسیم. رتبه نخست به فولاد مبارکه اصفهان اختصاص دارد. به طور کل هر دوی این کارخانه ها با توان تولید بالا اقدام به عرضه صفحه ستون، شمش و سایر مقاطع می نمایند.

فولاد ناب تبریز

اگر بخواهیم لیستی از تولیدکننده های صفحه ستون در ایران تهیه کنیم، حتما باید نام کارخانه فولاد ناب تبریز را در آن بگنجانیم. این کارخانه حاصل سرمایه گذاری دو کشور ایران و ترکیه است که در سال 1384 به طور جدی فعالیت خود را شروع نموده. از آن تاریخ کارخانه فولاد ناب تبریز محصولاتی نظیر تیرآهن، ناودانی، بیس پلیت و نبشی را به بازار عرضه می کند. وسعت تولید تیرآهن در این کارخانه به گونه ای است که از آن به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان تیرآهن یاد می گردد.

کارخانه نورد آریان فولاد 

شرکت نور آریان فولاد هم از تولیدکننده های صفحه ستون در ایران است که می توان تولید بهترین و مرغوب ترین مقاطع فولادی را به آن نسبت داد. تولید صفحه ستون و سایر محصولات فولادی در این کارخانه به طور سالانه برابر با 1 میلیون تن اعلام شده است. این ظرفیت با ظرفیت تولید بیس پلیت در شرک پروفیل صنعت ماهان برابری می کند.

ذوب آهن اصفهان از تولیدکننده های صفحه ستون در ایران

از اصلی ترین تولیدکنندگان صفحه ستون در کشورمان می توان به شرکت ذوب آهن اصفهان اشاره کرد. این شرکتبا توان خود و با به کارگیری نیروهای با تجربه اقدام به تولید مقاطعی مانند صفحه ستون می نماید. به طوری که می توان ذوب آهن اصفهان را به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده صفحه ستون در ایران معرفی نمود. این شرکت ظرفیت تولید بیش از 2 تن مقاطع فولادی و بیس پلیت را در ظرف یک سال دارا می باشد.

 

تولیدی فولاد

مجتمع تولیدی فولاد صنعت بناب

شرکت فولاد صنعت بناب که با نام شرکت شاهین بناب نیز شناخته می شود، در سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با همکاری و مشارکت بانک گردشگری تاسیس و شروع به فعالیت کرده و در نهایت توانست ضمن همکاری با شرکت های دیگر، شرکت فولاد تبریز را نیز از آن خود کند. این شرکت نیز از تولیدکننده های صفحه ستون در ایران است که به تولید بیس پلیت و میلگرد مشغول است.

قیمت صفحه ستون 

این محصول را از هر کدام از تولیدکننده های صفحه ستون در ایران تهیه نمایید، تفاوت زیادی در قیمت ها احساس نخواهید کرد. در واقع تفاوت در خرید صفحه ستون ها وابسته به ابعاد و اندازه آن ها می باشد. به علاوه این که نوسانت قیمت برای اکثر محصولات در روزهای اخیر نشان دهنده این است کهما نمی توانیم قیمت دقیقی برای صفحه ستون ها پیشش بینی کنیم. با این حال اگر سری به سایت ثامن تجارت بزنید، علاوه بر کسب اطلاعات مفید  در مورد انواع محصولات نظیر فسفر برنز و آشنایی با تولیدکنندگان تیرآهن، می توانید نمودار قیمت انواع محصولات مختلف را مشاهده نمایید

منبع : researchgate.net

 

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه