مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد هیربد

price Hirbad rebar 02
3 اردیبهشت 1402
8 بازدید

قیمت میلگرد هیربد زرندیه امروز از جمله پارامترهای مهم در زمان خرید آن است. به طور کلی افراد فعال در صنعت عمران و ساختمان‌سازی در شهرهای اطراف اراک از مهم‌ترین خریداران محصولات کارخانه هیربد ساوه محسوب می‌شوند. بدون شک این دسته از افراد نیاز به اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶، 18  و ۲۰ هیربد بوده که توانسته برای اطلاع از قیمت میلگرد ساوه با کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین ثامن تجارت در تماس باشید.

معرفی کارخانه میلگرد هیربد ساوه

به طور کلی میلگرد هیربد زرندیه از جمله انواع میلگرد با کیفیت بوده که از طریق آنالیز و استاندارد تولید یکی از محبوب‌ترین محصولات برای ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. میلگرد هیربد بر اساس آنالیز A2 و A3 تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. میلگردهای تولید شده کارخانه میلگرد هیربد ساوه از سایز 8 الی 32 در دو نوع ساده و آجدار در بازار موجود است که قیمت میلگرد هیربد ساوه در هر کدام سایزها متفاوت است.

افراد فعال در حوزه ساخت و ساز در شهرهای دلیجان، محلات، اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی از خریداران آن هستند. با توجه به پرفروش بودن میلگرد در بین دیگر مقاطع فولادی این مجموعه، مجتمع هیربد اقدام به احداث واحد جداگانه‌یا برای تولید انواع آرماتور با ظرفیت تولید 2000000 تن در سال کرده است.

انواع میلگرد هیربد

بدون شک برای پروژه‌های ساختمان‌سازی انتخاب مناسب مواد اولیه دارای اهمیت زیادی خواهد بود. در زمان خرید میلگرد باید به مواری همچون سایز و وزن میلگرد هبرید دقت کرده تا با توجه به به نوع سازه بهترین انتخاب را داشته باشید. البته قیمت میلگرد هیربد زرندیه امروز در هر کدام از سایزها متفاوت است. در ادامه در مورد انواع سایز آن‌ها توضیح می‌دهیم.

میلگرد هیربد ساوه

میلگرد 16 هیربد

میلگردهای سایز 16 هیربد دارای استحکام بالا و قیمت پایین‌ترین نسبت به دو نوع سایز 18 و 20 بوده که برای پروژه‌های کوچک قابل استفاده هستند. شما برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶ هیربد توانسته با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت در ارتباط باشید.

میلگرد هیربد ساوه سایز 18

قیمت میلگرد 18 هیربد به دلیل داشتن وزن و سایز متوسط نسبت به سایز 16 و 20 مناسب‌تر است. میلگردهای 18 هیربد زرندیه از جمله میلگردهای آجدار بوده که به دلیل سختی بالا برای افزایش مقاومت بتن فونداسیون کاربرد دارد.

میلگرد 20 هیربد یا میلگرد A3

تنش میلگرد هیربد A3 برابر با 4000 کیلو‌گرم بر سانتی‌متر‌مربع و تنش گسیختگی آن برابر با 6000 کیلو‌گرم بر سانتی‌متر‌مربع است. از آن برای اجرای تیر و ستون و پروژه‌های بزرگ استفاده می‌کنند. با توجه به این که قیمت میلگرد ۲۰ هیربد تحت تاثیر نوسانات ارزی و مقدار سفارش مشتری است باید به صورت روزانه و قبل از خرید اقدام به استعلام نرخ آن کنید.

میلگرد 20 هیربد یا میلگرد A3

میلگرد هیربد زرندیه بر اساس سایزبندی

انواع میلگرد هیربد با توجه به سایزبندی شامل سایزهای 8 ،10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 هستند.

میلگرد هیربد زرندیه با توجه به آنالیز

کارخانه میلگرد هیربد ساوه جز مجتمع‌های تولیدی بوده که هر سه آنالیز A2، A3 و A4 را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

price Hirbad rebar

وزن میلگرد هیربد ساوه

برای ساختمان‌سازی، ساخت پل، ساخت برج، آسمان خراش‌ها و … با محدودیت وزن روبرو هستید و از این رو باید در انتخاب وزن و سایز میلگرد نهایت توجه را داشته باشید. بدون شک وزن از جمله پارامترهای مهم در قیمت میلگرد هیربد امروز است و برای محاسبه آن نیاز به ابزارهای سنجش وزن نبوده و وزن میلگرد هیربد از طریق حاصل ضرب سطح مقطع در طول و چگالی آلیاژ فولاد محاسبه می‌شوند.

در ضمن استفاده از جدول اشتال یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن وزن میلگرد است. البته میلگردهای تولید شده ایرانی تفاوت قیمت با جدول وزن اشتال دارند. به عنوان نمونه وزن میلگرد 18 براساس جدول اشتال برابر با 24 کیلوگرم بوده در صورتی که میلگرد 18 هیربد برابر با 23 کیلوگرم خواهد بود.

 فولاد هیربد

فولاد هیربد دارای واحد ماشین سازی برای تولید میلگرد می‌باشد و مجهز به دستگاه‌هایی مدرن برای تولیدات است. در فولاد هیربد برای آماده سازی انواع استند های رزو موارد زیر موجود است:

  • دستگاه‌های CNC و برش برق
  • کارگاه جعبه بندی
  • مونتاژ قفسه
  • ربات هیدرولیکی

فولاد هیربد با بهره گیری از پیشرفته‌ترین ابزارهای روز دنیا، این واحد را به خودکفایی رسانده است. مواد اولیه‌ای که برای تولید محصولات استفاده می‌شود، مقطع بریده شده از شمش می‌باشد. در نهایت با توجه به تعیین نوع میلگرد، غلتک سری آخر، عمیق می‌شود تا آج‌های استاندارد را روی آنها ایجاد کند و محصول تولیدی پس از ورود به واحد برش در اندازه‌های 12 متری برش داده می‌شود.

 فولاد هیربد

مجتمع هیربد زرندیه

کارخانه هیربد در سال 1388 در شهر ساوه تاسیس گردید. میلگرد هیربد زرندیه در شهرکی به نام مامونیه واقع شد. البته باید اشاره داشت که این کارخانه با سهامی خاص راه اندازی شده است. از جمله تولیدات این مجتمع میلگرد، پروفیل و لوله است و هر یک از این محصولات، مطابق با استانداردهای کیفی روز دنیا به بازار عرضه می‌شوند. همین امر باعث شده است تا محصولات شرکت هیربد، محبوبیت زیادی را در میان مردم و خریداران آهن و میلگرد از آن خود کند.

همچنین، در این کارخانه انواع میلگرد ساده و آج دار تولید شده و راهی بازار مصرف کننده می‌شوند. سایز میلگردهای این کارخانه 8 تا 36 می‌باشند و استاندارد آنها دارای شماره 3132 است. میلگرد A2 تنش 3000 کیلوگرم و تنش گسیختگی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع دارد. این میلگرد از نوع میلگرد آج دار است و به دلیل ترد بودن و نیمه ترد بودن دارای خاصیت فنری می‌باشد و مناسب کابردهایی مثل در ساختمان سازی و خاموت زنی است.

مجتمع هیربد زرندیه

قیمت میلگرد هیربد زرندیه امروز

با توجه به تغییراتی که در بازار فولاد و آهن آلات وجود دارد قیمت روز میلگرد هیربد ساوه دچار تغییر است. از این رو کارخانه میلگرد هیربد ساوه به طور روزانه قیمت محصولات خود را به روزرسانی می‌کند. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد هیربد امروز می‌توان به مواردی همچون: قیمت ارز، حامل‌های انرژی، سنگ آهن، شمش، میزان عرضه و تقاضا، مسائل سیاسی و اقتصادی و … اشاره کرد.

از این رو شما باید قبل از خرید میلگرد هیربد اقدام به استعلام نرخ آن از مرکزی معتبر کنید. در این میان شما توانسته برای اطلاع از قیمت میلگرد هیربد ساوه با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه