مشاوره و فروش
02191003181

خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات

852350 image1631293811 1
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
54 بازدید

خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات: زیرورآلات دست ساز، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از خانم های هنرمند و خانه دار نیز به این حرفه مشغول می باشند. حتی بعضی از آنها ممکن این وسایل زیبا را به فروش برساند و از ساخت آنها کسب درآمد کنند. ابزار ساخت بدلیجات دست ساز با توجه به نوع زیورآلات و جنس آنها متفاوت است. اما اگر بخواهیم چند مورد از اصلی ترین ابزارها را معرفی کنیم، می توانیم به انواع میخ ها، حلقه های اتصال برای متصل کردن قفل و بست با زنجیر و … اشاره کنیم. برای کارهایی همچون سوار کردن سنگ ها، ابزار های متنوعی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بتوانید این کارها را سریع تر و آسان تر انجام دهید. همچنین برای زیباتر کردن کارها می توانید از خرج کارها و مهره ها بهره مند شوید. در ادامه این مطلب از سایت ثامن تجارت درمورد یکی از مهم ترین ابزارهای ساخت زیورآلات برنجی  و همچنین خرید سیم برنجی برای ساخت بدلیجات با شما صحبت می کنیم.

ابزار مورد نیاز برای ساخت زیورآلات برنجی

  • قاب ها
  • خرج کار
  • بند و زنجیر
  • قیچی
  • چکش سرگرد
  • سنگ(برای تزئین)

image16509583743 min

خرید سیم برنجی برای ساخت بدلیجات؛ آشنایی با زیباترین مدل های زیورآلات

خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات در این سال های اخیر که تنوع بسیار زیادی در وسایل تزئینی به وجود آمد و از این جهت بسیار مورد توجه قرار گرفت. یکی از فلزاتی که مورد توجه افرد زیادی قرار گرفت، فلز برنج است. آلیاژ برنج ترکیب شده از دو فلز مس و روی است؛ البته بیشترین مقدار آن را مس تشکیل داده است. اکثرا زیوآلات برنجی دارای طرح های زیبا و خاصی هستند و از این رو فلز برنج جزو یکی از فلزاتی است که انعطاف پذیری بالایی دارد. زیورآلات برنج بسیار درخشان هستند و از این جهت حتی در کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارند. برنج زرد رنگ است و تقریبا می توان گفت که رنگی مشابه طلایی دارد. اغلب مردم بر این باورند که زیورآلات برنجی در بهبود متابولیسم بدن به آنها کمک می کند. از دیگر مزیت های زیورآلات برنجی اینکه ابزار ساخت بدلیجات برنجی چندان پیچیده میست و در واقع می توان گفت که ساخت این نوع بدلیجات هزینه چندانی ندارد.

وزن برنج ورق در سایز 66*200 سانت

اندازه(میلی متر)وزناندازه(میلی متر)وزن
0.22.2401.2514.025
0.33.6601.516.830
0.44.488222.400
0.55.6102.528.050
0.77.854333.660
0.88.976444.880
111.220556.100

قالب های ورق برنجی زیورالات

قالب های برنجی در مقایسه با قالب های دیگر قیمت مناسبی دارند. این قاب ها برای ساخت بدلیجات مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از ابزارهای ساخت زیورآلات دست ساز به حساب می آیند. اکثر این قاب ها پایه ای میشوند برای ساخت یک گردنبد و یا گوشواره. این پایه ها رنگ بخصوصی دارند و دوام و استحکام آنها در برابر دیگر فلزات بیشتر است. البته این قالب های برنجی برای قاب عکس و حتی ظرف های آشپزخانه نیز کاربرد دارند. این قاب ها را با استفاده از قالب شکل می دهند و طرح های زیبا و حرفه ای را خلق می کند. شما می توانید برای خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات و نحوه به کار گیر قاب های برنجی با مشاورین مجموعه ثامن تجارت در تماس باشید.

image16509584412 min

روش پاک کردن لکه از روی زیورآلات برنجی

در ابتدا درپوش سینک را بگذارید، زیرا ممکن است که در حین شست و شو بدلیجات از دست شما لیز بخورند و در چاه بیفتند. آب گرم را باز کنید و انگشتر و یا هر وسیله دیگری که می خواهید تمیز کنید را زیر آب گرم بگیرید و با دست و یک مسواک نرم به آرامی روی آن حرکات چرخشی انجام دهید. سپس یک کاسه آب و صابون درست کنید و چند دقیقه انگستر را در آن قرار دهید تا تمام گرد و خاک های آن خارج شوند. حالا وقت آن است که بدلیجات خود را خشک کنید و از آن استفاده کنید.

قیمت و خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات

ورق های برنجی کاربرد زیادی دارند، که یکی از مهم ترین کاربرد آنها ساخت بدلیجات برنجی است. ما در این مطلب از سامانه اینترنتی ثامن تجارت درمورد ورق برنجی زیورالات و ابزارهای مورد نیاز آن با شما صحبت کردیم. اما همانطور که گفته شد ورق برنجی ترکیبی از مس و روی است و رنگ زرد دارد. همچنین در ضخامت های کم و با مقاومت کششی و سختی بالا تولید میشود. لازم است پیش از خرید سیم برنجی برای ساخت بدلیجات  نسبت به مشخصات و کیفیت آن اطلاعات کافی داشته باشید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ورق برنجی با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۰۸۰۸ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مهم ترین ابزار مورد نیاز برای ساخت زیورآلات برنجی چیست؟

قاب ها، بند و زنجیر

 از کجا خرید ورق برنجی برای ساخت بدلیجات به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

مجموعه ثامن تجارت به عنوان یکی از تامین کننده های انواع اهن آلات؛ این محصول را به طور اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه