مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد فایکو

price of Faico rebar
3 اردیبهشت 1402
8 بازدید

قیمت میلگرد فایکو ساری تحت تاثیر سایز و وزن میلگرد فایکو بوده و اطلاع از نرخ آن در زمان خرید از موضوعات مهم به شمار می‌آیند. کارخانه فایکو یا فولاد البرز ایرانیان به دلیل تولید میلگردهای باکیفیت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تولیدی میلگرد در سایز 8 الی 32 میلی‌متر در کشور شناخته می‌شود. قیمت میلگرد ۱۴، ۱۶ و ۱۸ فایکو امروز مازندران به صورت روزانه توسط کارخانه به توزیع کنندگان خود اعلام می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت میلگرد ساری توانسته با کارشناسان فروش وبسایت ثامن تجارت در تماس باشید.

میلگرد فایکو چیست؟

کارخانه تولید میلگرد فایکو ساری (فولاد البرز ایرانیان) از جمله یکی از بهترین کارخانه‌جات در ایران محسوب می‌شود. این مجتمع در شهر نکا استان مازندان مشغول به ساخت انواع مقاطع فولادی بوده و میلگرد فایکو از جمله مهم‌ترین محصولات تولیدی آن است. علامت اختصاری میلگردهای فایکو FAICO-TC بوده که با این علامت در بین خریداران شناخته می‌شود.

مجتمع فایکو ساری با تولید بیش از 1.5 میلیون تن محصولات فولادی در سال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های تولید میلگرد در کشور محسوب می‌شود. حدود 700 هزار تن از این محصولات به میلگرد اختصاص دارد و باقی شامل تیرآهن، نبشی و ناودانی است.

محصولات این مجموعه استاندارد ملی INSO3132 و استاندارد های بین المللی ASTM A615، A615M،DIN488، JISG3112 را دارد. میلگردهای فایکو مازندران در انواع میلگرد آجدار در سایز 8 تا 32 میلیمتر در بازار موجود است که میلگرد A3 آنالیز آن بوده که نوع آج و قدرت کشش آن را توانسته از طریق آن حساب کنید. قیمت میلگرد فایکو با توجه به سایز و وزن آن متغیر است.

انواع میلگرد فایکو

انواع میلگرد فایکو

این مجتمع در تولید انواع میلگرد آجدار در سایز 8 تا 32 میلی‌متر مشغول است. قیمت میلگرد فایکو ساری در هر کدام از مدل‌ها با توجه به سایز متفاوت خواهد بود. در ادامه شما را با انواع تفاوت قیمت میلگرد ساری آشنا می‌کنیم.

میلگرد فایکو در سایز 14

میلگردهای 14 یکی از پرفروش‌ترین میل گرد های کارخانه فایکو ساری است که در بین دیگر انواع دارای قیمت مناسبی است. به طور کلی پایین بودن وزن میلگرد فایکو سایز 14 موجب کاهش قیمت میلگرد ۱۴ فایکو می‌شود.

انواع میلگرد فایکو

میلگرد 16 فایکو

میلگردهای سایز 16 از جمله محبوب‌ترین و پرتقاضاترین آرماتورهای تولید شده مجتمع فایکو شناخته می‌شود. قیمت میلگرد ۱۶ فایکو امروز مازندران در بین انواع میلگرد با توجه به کیفیت بالای آن مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شوند.

میلگرد 18 فایکو

از سایز میلگرد 18 فولاد البرز ایرانیان برای پروژه‎‌های سنگین مانند ساخت برج، پل و … استفاده می‌کنند. از این رو اطلاع از قیمت میلگرد فایکو ۱۸ برای افراد فعال در حوزه ساخت سازه‌های عظیم مهم است. شما برای استعلام قیمت میلگرد 18 فایکو توانسته با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت در ارتباط باشید.

قیمت ناودانی فایکو

معرفی پر فروش ترین محصولات کارخانه فایکو ساری

مجتمع فولاد البرز ایرانیان به عنوان یکی از قطب های صنعتی در ایران است که در این میان فایکو به عنوان تولید کننده برتر تیرآهن، نبشی، میله گرد است. همچنین انواع تیر اهن های سبک و سنگین، نبشی های با مساوی و نا مساوی نیز به تولید رسیده اند و مطابق با استاندارد های جهانی با آنالیز شیمیایی مشخصی تولید شده اند. تمامی محصولات تولیدی فایکو مطابق با واحد کنترل کیفیت و با ابعاد و ساختار مشخص و به تولید رسیده اند و به کشور هایی همچون عراق، ترکمنستان، ترکیه و گرجستان نیز صادر می شوند.

ناودانی فایکو

ناودانی فایکو نیز دارای انواع مختلفی هستند که پر فروش ترین آن ها ناودانی UPN و UPE است. گرید های به کار برده شده برای تولید ناودانی فایکو مشابه تیرآهن و بر اساس استاندارد اروپایی است. این محصول نیز با طول استاندارد ۶ و ۱۲ متری تولید و به فروش می رسند. قیمت ناودانی فایکو نیز مطابق با قیمت میلگرد فایکو تخمین زده می شود.

تیرآهن فایکو

تیرآهن فایکو نیز مطابق استاندارد های جهانی به تولید می رسند و با نام های INP، IPB و IPE شناخته می شوند. تیر آهن فایکو با طول ۶ و ۹ متری به تولید می رسد و دارای یک محدوده ارتفاع مشخص نیز هستند. با توجه به اینکه امروزه کارخانجات زیادی در ایران در حال تولید این قبیل محصولات هستند، شما باید حتما از نام کارخانه تولیدی نیز مطلع باشید. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن فایکو امروز باید به دسته مربوطه این محصول مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش ثامن تجارت ارتباط بر قرار کنید و از نرخ روز این قبیل محصولات فولادی مطلع شوید.

فیمت میلگرد فایکو ساری امروز

کیفیت میلگرد فایکو

میزان نیروی کششی که قبل از شکستگی جسم می‌تواند تحمل کند، مقاومت کششی جسم نام داده شده است. خاصیت مقاومت کششی را با کمک عملیات سرد کاری و آلیاژ کاری می‌توان به میلگرد اضافه کرد که به آن ترمکش هم گفته می‌شود. باید بدانید که استحکام کشش در میل گرد A3 در حدود 6000 کیلوگرم است.

ترمکس درواقع نوعی روش تولید است که همواره در کشورهای پیشرفته استفاده می‌شود. در این روش تولید نسبت به موقعیت‌های جغرافیایی و شرایط اقلیمی کشورها متفاوت می‌باشد و هر منطقه دارای استاندارد مخصوص به خود است. از جمله کشورهایی که استاندارد مخصوص به خود را دارند می‌توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

  • ژاپن
  • روسیه
  • آمریکا
  • اروپا

کارخانه میلگرد فایکو

محصولات کارخانه فایکو شامل انواع مقاطع فولادی اعم از میلگرد و تیرآهن است که وزن هریک براساس جدول اشتال تعیین می‌شود. میلگردهای تولید شده این شرکت، در سایزهای 10 تا 32 میلی متر در بازار موجود هستند و دارای وزنی استاندارد می‌باشند. میلگردهای این شرکت دارای استاندارد ملی INSO3132 و استانداردهای بین المللی ASTM A615، JISG3112، DIN488 و A615M هستند. همچنین این شرکت در حال حاضر تولیدکننده مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات فولادی است. محصولات تولیدی فایکو، اکنون یکی از مصارف بازارهای کشورهایی مانند عراق، ارمنستان و گرجستان می‌باشد.

کارخانه میلگرد فایکو

اطمینان از اصالت میلگرد فایکو

برای اطمینان از اصل بودن میلگرد فایکو انتخابی خود، می‌توانید نکاتی که در ادامه شرح داده می‌شوند را مورد بررسی قرار دهید:

علامت اختصاری FAICO

بر روی هر شاخه از میلگرد فایکو، علامت اختصاری FAICO به صورت برجسته حک شده است که هر حرف این علامت در بین یک آج از میلگرد قرار گرفته است.

روش تولید و نوع آج

روش تولید و نوع آج میلگرد فایکو نیز روی هر شاخه از این محصول موجود است. این اطلاعات به صورت مجزا و با یک خط تیره بعد از نام آن قابل رویت هستند.

وزن

وزن میلگرد فایکو اصل بسیار نزدیک به وزن‌های تعیین‌شده توسط استاندارد ISIRI 3132 می‌باشد؛ بنابراین، می‌توان با مقایسه وزن این مقطع فولادی با وزن‌های تعیین ‌شده توسط این استاندارد، از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

اطمینان از اصالت میلگرد فایکو

تاثیر سایز و وزن میلگرد فایکو بر قیمت آن

سایز و وزن میلگرد از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد فایکو است. به طوری که هر چه میزان سایز میلگردها افزایش یابد، وزن آن بیشتر شود و به تبع آن قیمت میلگرد ساری نیز بیشتر می‌شود. به عنوان مثال قیمت میلگرد فایکو ۱۸ با توجه به سایز و وزن بالاتر نسبت به قیمت میلگرد ۱۴ فایکو، گران‌تر است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد فایکو ساری

برخی از پارامتر وجود داشته که توانسته تغییرات کوچک و بزرگی بر قیمت میلگرد کارخانه فایکو داشته باشد. از این رو قبل از خرید میلگرد فایکو حتما اقدام به استعلام قیمت آن کنید. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر نرخ میلگرد فایکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت میلگرد
  • نرخ شمش فولادی
  • تغییرات قیمت دلار و ارز مورد نیاز کارخانه برای واردات مواد اولیه مورد نیاز
  • قیمت نفت و حامل های انرژی مورد نیاز کارخانه برای ساخت میلگرد
  • هزینه‌های حمل و نقل
  • میزان عرضه و تقاضا.
 قیمت تیرآهن فایکو امروز

قیمت میلگرد فایکو امروز

با توجه به این که عوامل مختلفی بر قیمت میلگردهای کارخانه فولاد البرز ایرانیان تاثیرگذار هستند، به صورت لحظه‌ای نرخ آرماتور فایکو تغییر می‌کند. قیمت به روز میلگرد ساری به واسطه کارخانه به بازار اعلام شده از این رو کارشناسان فروش ثامن تجارت هر روز با کارخانه فایکو در ارتباط بوده تا از آخرین قیمت میلگرد ۱۴، ۱۶ و ۱۸ فایکو امروز مازندران اطلاع داشته باشند. در صورتی که شما قصد خرید و اطلاع از قیمت میلگرد فایکو انلاین و ساری، میلگرد کلاف، میلگرد زیگزاگ، لوله مانیسمان، ورق مسی و سایر محصولات دیگر را داشته باشید، توانسته با کارشناسان فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه