مشاوره و فروش
02191003181

تولید و خدمات سایت ثامن تجارت

852350 image1622014296 4
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
3 بازدید

یکی از خدمات مرتبط با صنعت فلزات در ایران، خدمات برشکاری، خم‌کاری، سوراخکاری انواع ورق با ضخامت‌های مختلف است. بازرگانی ثامن تجارت نیز به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع آهن آلات ساختمانی و آلیاژ‌های مختلف است که در کنار ارائه خدمات فروش، سفارش انجام برش لیزری و برشکاری فلزات و آهن آلات را نیز با نازل ترین قیمت انجام می‌دهند. جهت اطلاع از قیمت برش لیزری فلزات، خدمات خمکاری ورق، سوراخکاری ورق و… با شماره ۹۱۰۰۳۱۸۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان فروش سایت ثامن تجارت در ارتباط باشید تا از روند ارسال محصولات و انجام خدمات اطلاعات کافی کسب کنید.

خدمات بازرگانی ثامن تجارت

همه مشتریان عزیز از سراسر ایران این امکان را خواهند داشت تا انجام خدمات برشکاری آهن آلات و انواع ورق را به ثامن تجارت بپردازند. در واقع به دلیل سفارش بالای انجام خدمات ذکر شده، حتما باید با شماره تلفن‌های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید تا بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، سفارشتان ثبت شود و اطمینان داشته باشید که در زمان مقرر و تعیین شده سفارشات شما با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دست شما مشتریان عزیز خواهند رسید.

در ادامه خدماتی که در بازرگانی ثامن تجارت ارائه می‌شود را ذکرده‌ایم:

خدمات برش لیزر فلزات تهران

برش پلاسما دستی یا CNC

یکی از سریع ترین روش‌های برش فولاد ضد زنگ با کمترین میزان خطا، برش پلاسما CNC است که به دلیل سرعت و دقت بالا از پرداخت هزینه‌های گزاف برشکاری دستی جلوگیری نموده است. در واقع با این دستگاه می‌توان انواع ورق فلزی با ضخامت ۱ الی ۳۰۰ میلی متر را برش داد و به روند انجام اجرای پروژه سرعت بخشید. اگر لیست قیمت دستگاه برش cnc را در دیگر فروشگاه‌ها مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که هزینه‌های انجام این فرایند گران است و خرید دستگاه اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود.

با توجه به اینکه طرز کار دستگاه برش پلاسما کمی برای افراد عادی پیچیده است، بهتر است که خدمات برشکاری ورق را به بازرگانی‌های معتبر بسپارید تا با توجه به انواع دستگاه برش پلاسما، مناسب ترین خدمات به شما ارائه شوند.

برشکاری ورق فلزی با قیچی: برشکاری ورق با قیچی برای برش دادن انواع ورق نازک مناسب بوده و برای برشکاری ورق‌‌هایی با ضخامت بالا مناسب نیستند. در واقع با برشکاری ورق با قیچی متحمل پرداخت هزینه‌ای کمتر خواهید شد و متقابلا ضایعات کمتری ایجاد می‌شود. اغلب این قیچی‌ها قابلیت برش ورق‌هایی با ضخامت ۱.۶ میلی متر را دارند.

برش لیزر فلزات: برشکاری لیزری فلزات عملی است که برای برش دادن و حکاکی کردن روی انواع ورق فلزی کاربرد دارند. در واقع دستگاه برش لیزر فلزات به گونه ای هستند که قسمت مشخص شده مورد نظر را بریده و یا آب می‌کنند و سرعت و دقت و تمیزی کار در این روش بسیار بالا است.

خمکاری: در بازرگانی ثامن تجارت، انجام خدمات خمکاری ورق نیز صورت می‌گیرد و شما می‌توانید انواع ورق فلزی را به شکل و طرح‌های دلخواه خود در بیاورید.

پانچ ورق فلزی: انجام خدماتی نظیر پانچ ورق فلزی، سوراخ کاری و… در بازرگانی ثامن تجارت قابل انجام است و انواع ورق به وسیله پانچ به شکل و فرم‌های گوناگون در می‌آیند.

خدمات برش لیزر

سفارش خدمات برش ورق

اگر قصد انجام هر یک از فرایند‌های نام‌برده را دارید، به راحتی می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید و روند انجام کاری که می‌خواهید صورت بگیرد را با کارشناسان ثامن تجارت در میان بگذارید تا بر‌آورد هزینه ای نیز انجام شود. در نظر داشته باشید که در بازرگانی ثامن تجارت، انجام هر یک از خدمات نام برده توسط افراد متخصص و ماهر انجام می‌شود و تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و ضمانت معتبر به مشتری تحویل داده می‌شوند.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه