مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1670159165
3 اردیبهشت 1402
5 بازدید

نبشی استیل دکوراتیو چیست؟ در جواب این سوال می توان گفت که نبشی استیل دکوراتیو از جمله پروفیل های استیل می باشد که دارای مقاومت و سختی بالا می باشد. قیمت نبشی دکوراتیو براساس برند شرکت تولیدی، سایز آن، قیمت ارز و … متفاوت می باشد. از این رو شما برای استعلام قیمت نبشی های استنلس استیل دکوراتیو می توانید با کارشناسان فروشگاه آهن آلات ثامن تجارت در ارتباط باشید.

از نبشی دکوراتیو می توان در صنعت ساختمان سازی، صنایع غذایی، صنایع دریایی و … استفاده کرد. همچنین در صورت آسیب دیدن دچار خراش و خوردگی نمی شود و در تولید آن از گریدهای 304، 420، 430، 316، 321 و 309 استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتردر مورد این نوع نبشی کلیک کنید.

نبشی استیل دکوراتیو چیست؟

نبشی های استیل دکوراتیو از جنس استنلس استیل می باشد که برای تشکیل یک زاویه، معمولا زاویه 90 درجه، اکسترود می شود. لبه های نبشی استیل با توجه به نیاز تیز یا گرد می شوند و نبشی های ضد زنگ نورد گرم را برای استفاده های که به استحکام بالاتر و مقاومت به خوردگی بیشتر نیاز است، مناسب می کنند.

نبشی دکوراتیو ضد زنگ دارای یک روکش مات و دانه دانه بادوام است که برای انواع پروژه های ساخت و ساز که در معرض عناصر دیگر قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین با تکنیک های خاصی قابل جوشکاری و ماشینکاری می باشند. از این رو در محیط غیر آب شور مناسب است.

مزایای نبشی استیل دکوراتیو چیست؟

استفاده از نبشی استیل دکوراتیو به دلیل ویژگی های خاص شان نسبت به نبشی آهنی محبوبیت بالای دارد. از جمله مزیت های نبشی دکوراتیو ضدزنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن ظاهر جذاب؛
  • قابلیت بازیافت؛
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، اکسیداسیون، ضربه و خراشیدگی؛
  • وجود نداشتن میدان مغناطیسی؛
  • دارای طول عمر بالا؛
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی؛
  • نگهداری آسان و هزینه تعمیرات پایین؛
  • مقاومت بالا در برابر محیط های با دما و حرارت بالا؛
  • قابلیت نصب و انعطاف پذیری بالا در زمان جوشکاری.
Decorative steel corner 01

وزن نبشی استیل دکوراتیو چقدر است؟

نبشی تزئینی ضدزنگ شاید سبک به نظر آید، اما عواملی مثل ضخامت، طول و عرض نبشی ها برای محاسبه کردن وزن آن موثر است. از جمله بارزترین ویژگی های نبشی استیل دکوراتیو، بال و ضخامت است.

به عنوان مثال نبشی استیل 30*30*3 یعنی اندازه دو بال آن 30 در 30 بوده و اندازه ضخامت 3 میلی متر است. درضمن شاید این سوال برای شما باشد که وزن دقیق نبشی استیل دکوراتیو چیست؟ برای این محاسبه باید شما اندازه بال نبشی* طول* ضخامت آن را در 7850 ضرب کنید. همچنین در آخر به دلیل داشتن دو بال در نبشی باید مقدار آن را در 2 ضرب نمایید که برای به دست آوردن دقیق این مقادیر، جدول وزن نبشی به شما کمک بسزایی خواهد کرد. در این صورت شما وزن نبشی دکوراتیو را براساس کیلوگرم دارید.

کاربرد نبشی استیل دکوراتیو چیست؟

از این نوع مبشی استنلس استیل جدای از ساختمان سازی در موارد زیر استفاده می کنند:

  1. ساخت خرپاها و ستون ها؛
  2. صنعت خودروسازی؛
  3. ساختن آسانسور؛
  4. دکل های انتقال نیرو؛
  5. ساخت شیرآلات؛
  6. ایجاد اتصالات در صنعت غذایی؛
  7. صنایع هوا و فضا؛
  8. برج ارتباطی؛
  9. فریم تخت؛
  10. برج های قدرت؛
  11. تجهیزات زیردریایی و دریایی؛
  12. قاب های پشتیبانی از سیستم تهویه هوا؛
  13. ساخت قفسه ها؛
  14. به عنوان محافظ برای گوشه دیوارها، گوشه کاغذ دیواری، حفاظ قاب درب و نوارهای تزئینی.

قیمت نبشی استیل دکوراتیو

حال که با این مبحث نبشی استیل چیست آشنا شدید باید در نظر داشته باشید که نبشی دکوراتیو ضدزنگ از جمله مهم ترین پروفیل های ساختمانی هستند که به صورت منفرد یا مرکب از آن استفاده می کنند. فروش نبشی های دکوراتیو در ابعاد لبه های 2 الی 10 سانتی متری و به صورت سایز یا سایز نابرابر و در شاخه های 6 الی 12 متری صورت می گیرد.

نرخ نبشی های استیل دکوراتیو با توجه به نوع گرید مورد استفاده در ساخت آن، شرکت تولیدی، سایز، ضخامت، طول و … متفاوت است. از این رو شما برای استعلام قیمت و خرید نبشی استیل دکوراتیو می توانید با کارشناسان مجرب وبسایت ثامن تجارت در ارتباط باشید. بسیار متشکریم که تا پایان مطلب نبشی استیل دکوراتیو چیست، ما را همراهی کردید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه