مشاوره و فروش
02191003181

فروش ورق آلیاژی اصفهان

sale isfahan alloy sheet 02
3 اردیبهشت 1402
8 بازدید

فروش ورق آلیاژی اصفهان در سراسر ایران و جهان در حال انجام است. این شهر به عنوان یکی از شهرهای صنعتی مهم ایران شناخته می شود و کارخانه های تولیدی آن محصولات زیادی را به طور سالانه به کشورهای دیگر تولید می کنند.

شرکت فولاد آلیاژی اصفهان اولین تولیدکننده فولاد آلیاژی در ایران است. این شرکت تولید و فروش ورق آلیاژی در اصفهان و سایر شهرهای ایران را به راحتی میسر نموده است. شرکت جهان فولاد اصفهان و بسیاری دیگر از شرکت های فعال در این زمینه باعث شده اند فولاد اصفهان در داخل ایران با قیمت منصفانه ای به فروش برسد. آن چه در این مقاله می خوانید اطلاعات مفیدی در مورد ورق آلیاژی است که توسط فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت نیز به فروش می رسد.

فروش ورق آلیاژی اصفهان

در حالت کلی باید بدانید که منظور از آلیاژی یعنی ترکیب کردن. در واقع این کلمه در صنعت به معنای ترکیب یک فلز با حداقل یک فلز یا نا فلز دیگر است که باعث می شود تا یک محصول آلیاژی تولید گردد. ورق های آلیاژی نیز به همین صورت ساخته می شوند و در ترکیبات بسیاری از آن ها از فولاد، کربن و آهن بهره گرفته می شود. ورق های آلیاژی دارای انواع مختلفی اند که عواملی مانند روش تولید، شکل ظاهری و نحوه ارائه باعث متنوع بودن آن ها می گردد.

sale isfahan alloy sheet 01

انواع ورق های آلیاژی

همان طور که در بخش قبل از مقاله فروش ورق آلیاژی اصفهان، اشاره شد، ورق های آلیاژی از نظر شکل، نوع کاربرد، نحوه عرضه در بازار و از همه مهم تر با توجه به روش تولیدشان، دارای انواع مختلفی اند.

ورق های آلیاژی از نظر روش تولید

با توجه به نوع تولید و فرایندی که برای به دست آوردن ورق های آلیاژی باید طی شود، این محصولات ا در دسته های زیر قرار می دهند:

  • ورق های سیاه یا ورق های گرم که با فرایند نورد گرم تولید می شوند. به این ورق ها در برخی از منابع، ورق کربنی نیز گفته می شود.
  • ورق های روغنی یا ورق سرد، که فرایند تولید آن، نورد سرد نام دارد.

ورق های آلیاژی از نظر شکل و نوع ارائه

در ادامه مقاله فروش ورق آلیاژی اصفهان،  باید گفت که با در نظر گرفتن شکل و نوع ارائه ورق ها، نیز می توان انواع زیر را برای آن ها متصور شد:

  • ورق های کویل یا همان ورق هایی که به صورت رول هستند
  • ورق های بریده شده که شیت فرم نیز نامیده می شوند

در این میان ورق های رول دارای طول بی نهایت هستند. اما میزان عرض آن ها توسط کارخانه تولیدکننده، براساس استانداردهای مطرح ین الملل، تعیین می گردد.

sale isfahan alloy sheet

طلا هم یک نوع آلیاژ است

باید بادآوری کنیم که طلا هم یک نوع آلیاژ است که در حالت خالص بسیار نرم بوده و امکان شکل دادن به آن برای ساخت زیورآلات و … وجود ندارد. به همین دلیل است که آن را با چند عنصر و فلز ترکیب می نمایند تا سخت تر شده و بتوان آن را به شکل دلخواه درآورد.

شرکت صنعت فولاد آلیاژی اصفهان

در حال حاضر فروش ورق ST52 در اصفهان به دلیل فعالیت کارخانه های معتبر و متعدد، به میزان قابل توجهی انجام می شود. شرکت صنعت فولاد آلیاژی یک از تولیدکنندگان و فعالان فروش ورق آلیاژی اصفهان است که از سال 1375 در 55 کیلومتری جاده اصفهان مبارکه، آغاز به کار کرده است.

ظرفیت اسمی تولید این کارخانه به سالانه 30 هزار تن می رسد که همین امر موجب شناسایی ورق آلیاژی این شرکت به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب در بازار شده است. سایت فولاد اصفهان مشخصات همه انواع محصولات تولیدی را نمایش می دهد.

قیمت فولاد اصفهان

تا به این جا در مورد برترین کارخانه های تولید و فروش ورق آلیاژی اصفهان صحبت کردیم. همچنین تلاش شد تا شما با ورق آلیاژی و انواع آن ها نیز آشنا شوید. در صورت نیاز به چنین ورق هایی و یا استعلام قیمت ورق وارداتی ST52 بهتر است تا همین الان وب سایت شرکت ثامن تجارت را مشاهده نمایید. این شرکت یکی از برترین مراکز فروش ورق در اصفهان و سایر شهرهای ایران به شما رفته و سال ها است که در این زمینه فعالیت می کند.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه