مشاوره و فروش
02191003181

فروش ورق آلیاژی در کرمان

852350 image1661315325
3 اردیبهشت 1402
20 بازدید

فروش ورق آلیاژی در کرمان: ورق آلیاژی برای بسیاری از صنایع به عنوان ماده اولیه به شمار می آید. چرا که از آن می توان برای تولید بسیاری از محصولات استفاده نمود. از تولید بدنه خودرو و هواپیما گرفته تا لوازم خانگی و تجهیزات مورد نیاز در کارخانه ها، همگی محصولاتی هستند که با استفاده از ورق آلیاژی تولید می شوند.

شرکت کرمان الیاژ از سال 1364 در زمینه ریخته گری قطعات چدنی برنزی و آلومینیومی فعالیت می کند. این شرکت کار خود را با استفاده از کوره های دوار و زمینی کار خود را انجام داده و توانسته در این سال ها موفقیت های قابل توجهی را در زمینه کاری خود به ثبت برساند. فروش انواع ورق های آلیاژی توسط شرکت ها و وب سایت های مختلفی انجام می شود که یکی از معتبرترین آن ها شرکت بازرگانی ثامن تجارت است که تجربه خوبی برای خرید ملزومات ساختمانی به شما خواهد داد.

فروش ورق آلیاژی در کرمان (قیمت خرید ورق آلیاژی ۱۴۰۱)

فروش ورق آلیاژی در کرمان

ورق های الیاژی گرم که به آن ها ورق سیاه نیز گفته می شود، در تولید محصولات مختلفی به کار می رود. این کاربردها به دلیل ویژگی های مثبتی است که در این نوع ورق ها دیده می شود. از جمله این ویژگی ها می توان به انعطاف پذیری، قابلیت خم کاری و امکان ساخت در زمان محدود، اشاره نمود.

از طرفی دیگر قیمت این محصول نیز بسیار مناسب است. یکی از دلایل این امر تولید ورق آلیاژی گرم در داخل کشور است که باعث شده بتوان در هر جای ایران به این محصولات دسترسی داشت. البته ورق های دیگری نیز در بازار ایران به راحتی در دسترس قرار گرفته اند. به خصوص ورق های روغنی، ورق های گالوانیزه و ورق های رنگی. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که این ورق ها چگونه تعیین قیمت می شوند و در کرمان و سایر شهرها چگونه به فروش می رسند.

فروش ورق آلیاژی در کرمان

انواع ورق الیاژی 

ورق آلیاژی برنز

ورق آلیاژی برنج

ورق آلیاژی ضدسایش

ورق آلیاژی A516

ورق آلیاژی A36

ورق آلیاژی A283

ورق آلیاژی ST37

ورق آلیاژی ST44

ورق آلیاژی ST52

ورق آلیاژی فولادی

فروش ورق آلیاژی در کرمان با تولید سرد و گرم

ورق های الیاژی به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند. کارخانه های تولیدکننده این ورق ها، با هر کدام از این روش های تولید، استانداردهایی که در سطح بین المللی تدوین شده اند را در دستور کار خود قرار داده اند.

ورق های آلیاژی با توجه به پارامترهای مختلف نیز دسته بندی می شوند. به عنوان مثال با توجه به ضخامت، دسته بندی ورق های سنگین با ضخامت 4 تا 160 میلی متر و ورق های نازک با ضخامتی که تا 3.9 میلی متر نیز می رسد، انجام می شود.

 (قیمت خرید ورق آلیاژی ۱۴۰۱)

ورق آلیاژی گرم

این ورق ها در صورت تولید با نورد گرم، مطابق با استاندارد معمولا به طول 6 تا 12 متر خواهند بود. همچنین ضخامت آن ها می توان تا 160 میلی متر نیز تعیین شود. در این فناوری شمش به عنوان ماده اولیه گرم می شود و فلز دمای بالایی به خود خواهد گرفت. به دلیل همین دمای بالا، ورق های تولیدی با نورد گرم را ورق سیاه یا کربنی می نامند. ورق های نورد گرم دارای سطحی سخت هستند. این ورق ها بیشتر از فولاد کربنی ساخته شده اند و ارای کیفیتی معمولی هستند.

ورق های آلیاژی سرد

ورق های نورد سرد نیز معمولا 500 میلی متر عرض دارند و ضخامت آن ها نیز در بازه 0.5 تا 5 میلی متر قرار دارد. در زمان تولید و در طول استفاده از روش نورد سرد، دمای فلز خام بدون تغییر باقی می ماند.

فروش ورق آلیاژی

قیمت ورق آلیاژی در کرمان

ورق آلیاژی در کرمان با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این قیمت با توجه به تولیدکننده و فاصله محل انبار تا محل مصرف، مشخص می شود. علاوه بر این،  قیمت و فروش ورق آلیاژی در کرمان با نوسانات بازار و به خصوص نرخ ارز نیز در ارتباط است. از طرفی دیگر خواص این ورق ها کارایی آن ها را مشخص می کند. به بالا بودن مقاومت مکانیکی، مقاوم بودن در برابر عوامل مضر محیطی و …

آن چه در این مقاله توضیح داده شد، ویژگی های ورق آلیاژی و شرایط فروش آن در کرمان بود. همچنین در مورد شرکت کرمان آلیاژ نیز اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه شد تا آشنایی بیشتری با این شرکت پیدا کنید. در صورت تمایل به خرید ورق های آلیاژی تولید شده در این شرکت و سایر کارخانه های ایران می توانید همین الان به وب سایت شرکت فروش آهن الات ثامن تجارت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه