مشاوره و فروش
02191003181

قیمت ورق های پلی اورتان

852350 image1661317340 1
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
16 بازدید

قیمت ورق های پلی اورتان موضوعی است که ثامن تجارت قصد دارد به بررسی آن بپردازد. این ورق های پلی اورتان از مواد ترموست تولید می شوند و بنابراین نمی توان آنها را اصلاح کرد یا دوباره گرم کرد اما می توان آنها را ماشین کاری کرد. اجزای پلی اورتان از این پایه ها بهتر از محصولات تولید شده از لاستیک و سایر مواد سنتی است. پلی اورتان ها یکی از پرکاربردترین مواد پلاستیکی هستند. ماهیت شیمی به پلی یورتان ها اجازه می دهد تا برای حل مشکلات چالش برانگیز سازگار شوند، به شکل های غیرعادی در بیایند و با افزودن راحتی، گرما و راحتی به زندگی ما، محصولات صنعتی و مصرفی را تقویت کنند. این ویژگی در قیمت ورق های پلی اورتان تاثیر زیادی گذاشته است.

قیمت ورق های پلی اورتان (فروش ورق های پلی یورتان + کاربرد)

ویژگی های ورق پلی اورتان

پلی اورتان یک الاستومر بسیار همه کاره است که در کاربردهای بی شماری در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. خواص مکانیکی پلی یورتان ها را می توان از طریق شیمی خلاق جداسازی و دستکاری کرد که تعدادی فرصت منحصر به فرد برای حل مشکلات با ویژگی های عملکردی بی نظیر در هر ماده دیگری ایجاد می کند. مزایای دیگری که پلی اورتان دارد به شرح زیر است:

  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم در برابر روغن و حلال
  • ظرفیت تحمل بار
  • مقاوم در برابر پارگی
  • خواص کاهش نویز عالی

قیمت ورق های پلی اورتان

مزایا و کاربرد پلی یورتان:

ورق پلی اورتان اغلب به عنوان جایگزینی برای اجزای لاستیکی استفاده می شود و ارتقای آشکاری را نسبت به مواد سنتی ارائه می دهد. ورق پلی اورتان مقاومت بسیار بهبود یافته ای در برابر سایش دارد و می تواند تا چهار برابر مواد دیگر را از بین ببرد. مزیت دیگر عملکرد در هنگام بارگذاری و فشرده سازی است، پلی اورتان لاستیک را که اغلب برای همیشه زودتر تغییر شکل می دهد و در نتیجه اجزای مربوطه تغییر شکل می دهد، اغلب قطعات تعلیق خودرو شل می شود و باعث عدم کنترل و آسیب اغلب گران می شود.

مقاومت آن در برابر پیری یا از بین رفتن، لاستیک اغلب در مدت زمان کوتاهی از بین می‌رود، اما این امر اغلب در مواجهه با اشعه ماوراء بنفش و تماس با روغن‌ها و سوخت‌ها تسریع می‌شود. ورق پلی اورتان همچنین در برابر برش با لبه های تیز بسیار مقاوم تر است و همچنین در برابر ضربه بسیار مقاوم است. تولید کنندگان ورق پلی اورتان ما مفتخرند که محصولاتی را عرضه می کنند که مزایای مختلفی از جمله:

(فروش ورق های پلی یورتان + کاربرد)

  • آنها دارای خواص الکتریکی عالی و پایداری محیطی هستند.
  • آنها راه حل های بسیار انعطاف پذیر و مقرون به صرفه ای هستند.
  • آنها دامنه انعطاف پذیری گسترده ای دارند. آنها می توانند در برابر اثرات مخرب کپک، کپک، قارچ، آب، روغن، گریس، سایش، حلال، ضربه و اشک مقاومت کنند.
  • محصولات ورق پلی اورتان ما را می توان برای کاربردهای مختلف، از جمله مهر و موم و چرخ و همچنین تخلیه صدا و انتقال دوغاب استفاده کرد. آنها همچنین برای واشر، بلبرینگ، تسمه محرک و ضربه گیر مفید هستند. علاوه بر این، اندازه های سفارشی خاص را می توان برای برآورده کردن نیازهای خاص شما تولید کرد.

قیمت ورق های پلی اورتان

به دلیل تحریم‌های اجرا شده در ایران، واردات ورق‌ های پلی یورتان PU با دشواری های بسیار زیادی روبرو است از طرفی نبود نماینده‌ی رسمی فروش از شرکت های تولید کننده‌ی خارجی در ایران، متاسفانه سفارش و خرید ورق پلی یورتان با کیفیت در شرایط حال حاضر، کار سختی می‌باشد؛ اما نگران نباشید برای خرید ورق پلی یورتان جنس خوب و با کیفیت، می‌توانید از طریق سایت ثامن تجارت اقدام نمایید. ثامن تجارت با معتبر ترین واردکنندگان ورق‌های‌ پلی یورتان در تماس بوده و قادر است تا جنس درخواستی شما را در کوتاه‌ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت ورق های پلی اورتان را تامین کند.

image1661317279polyotran4

نتیجه گیری

قیمت ورق های پلی اورتان در شرکت ثامن تجارت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر شرکت های فروش ورق های پلی اورتان می باشد. شما می توانید با خیال راحت خرید اینترنتی ورق های پلی اورتان را از سایت ما انجام دهید. در صورت رضایت از این مقاله نظر خود را با دیگران کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه